1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Frennky píše: Mám taky malinkatý dotaz. Při startování se mi občas stane, že 'to' jenom cvakne a teprve napodruhé nebo napotřetí normálně nastartuju. Když startér zkusím podržet, tak párkrát zacvaká a pak se chytne. Není to pokaždé ale většinou poprvé co ten den vyjíždím, přes den už většinou ne. Baterku mám na jaře novou a dělalo to už i vloni se starou. Znamená to že odchází startér, nebo stačí něco prostříkat kontaktolem, nebo co ??? S elektrikou moc velký kamarád nejsem...
Frenky mě něco podobného dělalo tlačítko sratéru u HM. byly tam ty kontakty trochu zohýbaný a občas to při zmáčknutí o sebe jen cvrnklo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PEPER píše: z.a.j.o.c.h> Tuším že 120koní z toho nedostanu Zajímá mě jaký jsou možnosti a jestli má vůbec cenu řešit nějaký úpravy.
u tohodle motoru nejde o koně... ale jestli je NPčko v zatáčkách schopnej držet krok s M S4RS, tak musí být relativně velký možnosti se spodkem
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
U motorů, zejména motocyklových, nejde zdaleka o koně... krom toho koně stejně nezměříš... jde o krouťák a jeho polohu. To co já mám např. při 5-6t rpm na svý vydechlině, nemusel on mít ještě ani při 7-8t rpm na čtyřkovým litru...třeba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: http://www.motoinzerce.cz/motorky/ducati/826555-multistrada-1200.html
Tohle se mělo objevit kua trošku později...
Oujé, že bych přesedlal?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Palomoto> ještě jednou zopakuju...
U motorů, zejména motocyklových, nejde zdaleka o koně... krom toho koně stejně nezměříš... jde o krouťák a jeho polohu. To co já mám např. při 5-6t rpm na svý vydechlině, nemusel on mít ještě ani při 7-8t rpm na čtyřkovým litru...třeba.
jenom dodám že krouťák v malym rozsahu je ti ale stejně k ničemu, takže jestli nadopujete starej vzducháč aby jel v rozmezí 3 tis, stejně bude každá šestka rychlejší, i litrech nemluvě
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
sejrac píše: Už jsem prováhal těch minut asi pět a jdu radši něco dělat. Stejně by toho mýho zastaralýho udušenýho kostitřasa nikdo nechtěl.
Ale chtěl. Já bych to vyzkoušel. Říkám to z prdele "zastarlýho" ale nemůžu si pomoct. Stál v obchodě nový Monster a vedle něj SF 848 a ať si říká kdo chce, co chce, ačkoli je SF stále krásný a sexy stroj, vedle toho monstera vypadal prostě trošku archaicky. V detailech i celkově. Prostě rok svého vzniku (2009) NEZAPŘE!
A novinka roku 2014 je zkrátka taková uhlazenější, vymakanější, doladěná, na živo určitě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ale v zatáčkách toho litra možná do 120-140km/h potrápíš ...lepší ovladatelnost a pružnější motor na spodu. Já myslím, že ta jedenáctka dokáže pěkně skrábat asfalt mezi 3 - 7t rpm....což zase tak málo není
Na běžný ježdění supr ... kdo chce lámat rekordy v rychlosti, potřebuje něco jinýho.... a motat a motat a motat
drippera píše: V detailech i celkově. Prostě rok svého vzniku (2009) NEZAPŘE!
A novinka roku 2014 je zkrátka taková uhlazenější, vymakanější, doladěná, na živo určitě...
to se nedá číst ...
Je to zajímavý jak jsou někteří jedinci fascinovaný PR a líbivostí ... proč musí bejt aprioro "nově" krásné a lepší ?
Miura, Jag E type, Porsche spider, 916-998 ... mě příjdou taky uhlazenější, doladěný, vymakanější...
Když porovnám dnešní design plastovejch píčovinek všude kam se podívám...
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jinak to video má jen dvě chyby, první, že tam nejedu já a druhou je ten elektromotocykl z kterýho je to točený
t_freedom píše: Stev> ale jo...to je jasný... pokud půjdeme do maximálky tak ano.
Ale v zatáčkách toho litra možná do 120-140km/h potrápíš ...lepší ovladatelnost a pružnější motor na spodu. Já myslím, že ta jedenáctka dokáže pěkně skrábat asfalt mezi 3 - 7t rpm....což zase tak málo není
Na běžný ježdění supr ... kdo chce lámat rekordy v rychlosti, potřebuje něco jinýho.... a motat a motat a motat
nejde o maximálku, ale o to že z 60 nm v rozsahu 6-14 dostaneš na kole víc než ze 100 v 4-7 při stejnym finálnim převodu (dýlce rychlosti). V zatáčkách do 140 jsou si skoro všechny motorky od 80 koní vejš rovny, když to lehce přeženu Tam už pak záleží na spoustě jinejch věcí než jen motor, třeba ta ovladatelnost jak píšeš.
To jsme si zase hezky zateoretizovali
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
přečti si druhou část, mého komentáře:
http://www.motorkari...p;pid=337611#k337611
Ale no jo no...
Dyk já je stjně jen tak hecuju.
A na jaro jdu pro NINE-T!
Ale pssst...
drippera píše: Stál v obchodě nový Monster a vedle něj SF 848 a ať si říká kdo chce, co chce, ačkoli je SF stále krásný a sexy stroj, vedle toho monstera vypadal prostě trošku archaicky. V detailech i celkově. Prostě rok svého vzniku (2009) NEZAPŘE!
A novinka roku 2014 je zkrátka taková uhlazenější, vymakanější, doladěná, na živo určitě...
To je zase canc
SF nikdy nebyl žádná estetická lahůdka. Je to prostě svlečenej SS a nějak to zpytlíkovali, aby zakryli díry po kapotách a nepořezal jsi se o ostré výstupky.
Monster je z gruntu zcela nově postavená nahatá stylovka. I přes výhrady co mám, vypadá samozřejmě a logicky estetičtěji než svlečená zmrzlina...
A rok výroby s tím nemá až tak co dělat. Třeba 848 je starší, pořád nádherná a takových modelů jsou mraky...
Samozřejmě pozér co na benzínce musí ukázat že má ten poslední a nejdražší model prémiové značky s nejlepšími komponenty nikdy kvality těch "starých" kousků neocení
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Teď jsme měli bejt už na cestě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |