Téma: Kámoši na motorku

3.1.2008 v 22:00
vlákno nejem pro moto přátelé

Uzavřeno 20.01.2013 v 19:20 uživatelem JARYN82

Naposledy editováno 11.10.2009 20:30:17

4.2.2008 v 16:51 | Nahoru | #331
Včera parádička. Ať žije globální oteplování lol

5.2.2008 v 18:31 | Nahoru | #332
a uz to poresil IXON.. jako by to na ni bylo sity...

6.2.2008 v 13:32 | Nahoru | #333
Spijker> ...sice opožděně, ale reakce na hadříky , taky jsem sehnala věci až od Ixonu, takže mě to pobavilo, že to platí i u dalších slečen

7.2.2008 v 20:56 | Nahoru | #334
taky jsi stihla, vyssi a mas prsa...? :D lol

7.2.2008 v 20:57 | Nahoru | #335
anickar1> a ty jezdis na R1...? hmmmm... :)

11.2.2008 v 09:30 | Nahoru | #336
Tak jak se to hejbe? Ja už na té zmrzlé Vysočině nahodil mašinu a zkusil jestli to ještě po zimně jezdí - a jezdí lol. Už aby se dala přetáhnout do Prahy, namontovat nové díly a hurá na silnice.

11.2.2008 v 09:49 | Nahoru | #337
tady se to kur.a hejbe .. :) za leden 500 a za unor pres 600 a to vsechno behem 4 vikendu...

11.2.2008 v 13:21 | Nahoru | #338

Naposledy editováno 11.02.2008 13:22:10

11.2.2008 v 13:31 | Nahoru | #339
Ja jsem tu taky, Pha7

11.2.2008 v 16:07 | Nahoru | #340

anickar1>Spijker> viz 7.2. 20:56.........malá,tlustá, trojka prdel,prsa po tátovi lol lol lol lol lol

nestras...

11.2.2008 v 16:19 | Nahoru | #341
Spijker> ...ale no tak teda jo, tak hrozný to snad nebude , ......aby mě ten Scalla vůbec někdy jako batožinu vzal, žejo, když tady píšu takový zrůdnosti o sobě........

11.2.2008 v 16:36 | Nahoru | #342
:))))) neboj.. ja te kdyztak svezu sam... :)

ale to bych musel lenku nechat doma... jenze vcera ona treba jet nechtela...

a diky tomu... mam nazazitkovano az tak do konce tejdne.. a kubator rikal ze ma z toho vytlemy jeste dnes... no...
nejhorsi je, ze kdyz musis fakt zacit brzdit uz hoodne... tak si to tak sedne... ze neni nic videt ani na dalkovy...

ale silnice cisty byly.. kdyz jsme brzdili treba z 220 pred zatackou... tak to fakt nemelo tendenci ani po tom predku klouzat.. sice to bylo zatizeny... ale... no radeji nemluvit...

Naposledy editováno 11.02.2008 16:51:57

11.2.2008 v 16:43 | Nahoru | #343
Spijker> Tož to musel bejt masakr.....akorát mě pěkně štvete, kdo to má furt číst, jak všichni frčí a já nemam malou v cajku, ty pitomý boty taky ne (ty určitě čekaj na Lenku ), to se fakt nedá, jen tiše závidim a skřípu zubama. S Lenkou taky takhle pilotuješ? Nebo ti krátí vodítečko a děláš hodnýho pejska .

11.2.2008 v 16:51 | Nahoru | #344
no lenka se mi jednak snazi kratit voditecko... :) ale druhak jsem si predevsim rekl osobne... (jako jara jarovi) ze ve dvou jen opatrne... tedy pri zdi... protoze nechceme nikomu ublizit.. natoz sobe samolitr... ale hlavne nechci nikomu ublizit protoze jsem jel nekde jako magor... a kdyz ti vypne cast mozku a zacnes za to tahat... je to jina... kdyz jedes sama...

11.2.2008 v 16:54 | Nahoru | #345
a vubec nehorsi je.. ze kdyz padnu ja... vetsinou vim co se deje.. v jake poloze se zrovna nachazim... ale holky to takhle nemaj... padne treba ve 40 .. a klouze se.. ani ji to neotocilo pres boudu.. a ona proste nevi co se deje.. a nedokaze zaregovat nejak aby zmirnila nasledky...

ted mluvim nastesti z minulosti... ale tahle odstrasujici zkusenost ... se mi pred ocima miha cas od casu jeste dnes... jak jsem prebrzdil jeste jawku na pisecku .... ale chyba byla moje... pac jsem cekal do posledni chvile.. a pak uz min brzdit neslo... no a byla tma.. tak nez jsem v tom naklonu pak pochopil ze se mi to klouze... uz jsme se davno valeli...

12.2.2008 v 09:33 | Nahoru | #346
Spijker>To je určitě dobře, že neblbneš, já jsem vydržela jako baťoh jenom do 180, pak už sem nemohla udržet hlavu a cítila jsem jako bych se nednášela,...už už bych odletěla. A v týhle situaci (tedy pád) sem se zatim neocitla, ikdyž právě jak už sem psala jednou v Plasích v serpentýnách nám to uklouzlo na malý na těch pitomých žížalách a to už sem byla přesvědčená, že se vyválíme. .....a nevyváleli . A rozhodně o takovej zážitek ani nestojim. NA druhou stranu mě všichni ubezpečujou, že pád určitě přijde, takže jde jen o to, jak ho zvládnout. Je fakt, že ženský maj orientační smysl někde jinde, obvykle maj taky spíš orientační nesmymsl, tudíž opravdu tyhle situace nemusí zvládat nejlíp. Ale nevim, jestli se na to dá teoreticky nějak připravit...

Já nejsem vyjímka, například, z jiného soudku,za mojí práci s mapou sem soustavně terorizována, protože podle mýho sou všechny tištěný vzhůru nohama, zvláště pak plány měst! a tak si jí musim natáčet podle toho, kam se zatáčí......a pořád posloucham jak to držim, že takhle nikdy nic nenajdu, ale mě to tak funguje a jde to! Ale mezi ženským okolím jsem prý ta z lepších navigátorek

12.2.2008 v 10:02 | Nahoru | #347
Ani... koukam ze jsi vesela kopa... vy byste si s lenkou rozumneli ...

posledne jsem rikal Kubatorovi..kdyz jsme dojeli za jeho Lenkou... je ty vypadas jako normalni holka... (fakt vypada...) vy byste si mohli rozumet s moji Lenkou... :D no a tak doufam ze jo.. pac s kubatorem je sranda... a vubec... no a kdybys zvysila potrebu jet do plzne na mototrcve.. no on s tim asi neude problem jen co se trosicku otepli... tak taky super....

ale ve dvou pekne pri zdi...

12.2.2008 v 10:04 | Nahoru | #348

Anders>Ja jsem tu taky, Pha7

to je dobre.. tak kam s nama pojedes priste...???

12.2.2008 v 11:37 | Nahoru | #349
Spijker> Co ja vim, kamkoli
Ted jsem si byl "vrknout" v nedeli. 160km smerem na Neveklov a pak kolem Slap zpatky...
Bylo to super, ale vkkrku me boli jeste ted

12.2.2008 v 12:40 | Nahoru | #350
my jsme najeli o vikendu pres 600 kazdy den jsme jezdili.. patek sobota s pritelkyni ... a v nedeli byla doma tak jsme jeli jinou grupu do belfastu (Super!) a pak jsme se rozdelili honda si sedla k Midnightovi na fazera a jeli do praglu pac musela byt do 6 v praze.. a my jeli do jicina... a to byla hustoklada jizda... :) takova lehce paranormalni... pac normalni to nebylo... :D

12.2.2008 v 13:43 | Nahoru | #351
Spijker viz 12.2. 10:02> Sice nejsem Lenka..těma se to u vás hoši nějak hemží,ale i já sem celkem normální holka a rozhodně mám ráda srandu a s Lenkama sem si zatim taky rozuměla Do plzně se mi jezdí výborně, když v Plzni bydlim, takže přesně jak jsi psal, až se trochu oteplí a vám se bude okolo tý Plzně chtít jet, určo se přidam, buď sama na malý nebo nebude-li problém tak s drahym jako baťoh

...jinak doufam, že reaguju na to, o čems psal , trošku to pro mě bylo chaotický, nevim, jestli jsem úplně správně vše pochopila, vypadalo to, žes to psal tak nějak na rychlovku a překotně......

Naposledy editováno 12.02.2008 14:12:55

12.2.2008 v 22:39 | Nahoru | #352
anicko všecko jsi to pochopila presne jak jsem to myslel.... to vis.. ono to nekd yna tom notebooku zlobi.... ty klavesky... :)

uz aby bylo teplo.. protoze delat si z jizni spojky serpentyny kdyz je kolem nuly je o strach....

a na konci brezna se jedem potapet do mnichova.. teda ke mnichovu... ja s lenkou a mozna jeste par kamaradu.... spoluzak ze stredni ma potapecskou skolu... tak mi to ukazal.. a to je skoro tak dobry jako na motorce... no neni na to prijet prvni vikend k bazenu na motorce.. tam se zkusit potopit (dycky je to jednou poprve) a pak si jet zase pres pul republiky na motorce domu... :D

ja ja .. das ist nicht normal... das ist parnormal... :)

13.2.2008 v 09:17 | Nahoru | #353
Spijker>...a to nevíš, že to tam na jižní spojku a taky na baranďák chodim každý ráno eště mydlit ...... v Mnichově se hlavně normálně potápějte, ne abyste se paranormálně utopili lol , v bazénu bacha na dno...bejvá dost tvrdý . Kdysi když sem se učila co by vystrašené děvčátko skákat šipku sem ho i ochutnala a předníma zoubečkama ohryzala.... čtyři zoubečky tam zůstaly!!!! Ale šipku umim . K potápění mám poměrně nedůvěru, vůbec se mi nelíbí představa, že sem někde, kde se normálně nenadejchnu a sem odkázaná na hadici a flašku vzduchu, ale jak by řekli Homolkovi: ty panoráááámata.....podvodní, ja ja,to je asi naživo krása.... DAS IST PARANORMAL

13.2.2008 v 23:22 | Nahoru | #354
tady maji 5m hloubku... tak doufam ze jim to zubama neposkrabu.. ale ono to prej s olovama jde ke dnu fest rchle.. tak snad se nemylim... :)

sranda.. ze kdybys mela treba v 15 m problem se pristrojema a nebyla nadechnuta... a kdyz si napustis zaket... tak letis nahoru jako micuda... a behem tech 15 metru stihnes treba z vydechnutych plic jeste trikrat nebo i vickrat vydechnout znovu.. to je prej docela PRDEL.. A KDYZ NEBUDES VYTAHOVAT .. TAK SI PREJ MUZES I DOST USKODIT... :) NO JE TO SRANDA... MYSLIM ZE NA MOTORce je to horsi... to ti chodej anduly kazdy rano mydlit silnici na barandaku - jeste ze jsem tam jel uz vecer... a pak si to nekde naklop vid... :)

ja musim ale koupit gumy.. a kdyz takhle jezdime tak nejlepe urychlene...!!!

nebo bude z paranorlaniho jezdeni paranormalni letani.... :)

13.2.2008 v 23:22 | Nahoru | #355
a jedna tucna paranormalni pokuta nebo dve by taky nepotesily... a ujizdet tem chujum v tomhle pocasi .. kdyz nejsem vyjezdenej se mi moc nechce...

14.2.2008 v 10:51 | Nahoru | #356
Spijker> Máš novej avatar, že

..po tom, co popisuješ u toho potápění, bych do toho nešla, představa hladiny vysoko nade mnou a vzduchu v plicích málo, fuj fuj, běhá mi mráz po zádech.
..s baranďákem si už nedělej starost, je zas pod nulou a v noci a po ránu se dělá takový to náledíčíčko, takže mi to tam nějak dost klouže a to mydlení už mi tak nejde,asi na to házim bobek lol ...
..jo a ve středu sem si byla zajezdit na tý TT600R, co sme měli, byla to paráda, konečně sedět na motce, i když ne na malý, ale moc dlouho sem nejezdila, ten maník, co jí teĎ má, má děsně nastavenou spojku, tu páčku má tak daleko od řidítka,hrůza, vůbec na ní nedošáhnu,ale nechtěla sem mu do toho šmakat, takže mě za půl hodiny tak bolela šlacha, že už sem to prostě neumáčkla a bylo po ježdění. Ale i tak, aspoň malinká náplastička na ten můj splín ..zkusim dát nějakou fotku na profil...

14.2.2008 v 23:09 | Nahoru | #357
enduro ma rozhodne hodne do sebe.. ale jako druha motorka... :)

ale jel bych e ovozit hned.. musimj vyrazit apson na kole... protoze jsem se naposledy vlastni silou hybal pred silvestrem.. to jsme jeste jezdili v jizerkach po snehu .. super...!!!

ale ted co se da jezdit na motorce.. :) tak se mi na kolo uz moc nechce... :))) no uvidime.. v lete jsou naplanovany nejaky akce tak musim stejne trochu pojezdit... nebo budu uplne shnilej... :) musim si pojezdit na motorce... abych mel zasde chut na kolo... :)

14.2.2008 v 23:12 | Nahoru | #358
jj.. nasel jem tenhle skvelej avatarek... vedelas o tom ze Spijker (nebo take podle noveho pravopisu Spyker) uz ve 20. letech minleho stoleti mel auto se 45k a nahonem na vsechna 4? A byli druhy v Peking Pariz .. ale ty zkur.y francouzsky je lehce zazdili...
vyborna technika a konstrukce, ale spatny marketing, ci co... dnes to hosi zkousej znovu...
Jinak spijker znamena hrebik... :)

15.2.2008 v 07:41 | Nahoru | #359
Spijker> Tak o Spykeru/Spijkeru sem nevěděla, to ani náhodou, ale teĎ, když si mi to řek, sem zas o něco chytřejší , překlad vim a neustále si domejšlim, jakou souvislost s hřebíkem máš....
..ve středu sem chtěla šoupnout na profil tu mojí miniprojížďku na TTR, ale neprošlo to u adminů a včera mi jí stopli, pravděpodobně nedostatečnej technickej popis nebo protože sem nevypsala zkušenosti s motorkou...to sou taky položky, jakýpa já mam psát zkušenosti, když se k ní dostanu vždycky jen náhdou a technický parametry ví Lukša, tak proč se jima mam zaobírat já....tak sem holt písla Lukšovi, ať mi něco pošle a dneska to tam zkusim dát podruhý...si říkam, jestli těch formalit kvůli pár pitomejm obrázkům na profilu neni nějak moc.......
Tak pic Hřebíku

15.2.2008 v 21:13 | Nahoru | #360
Tak jak tu beze mě válčíte?