globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uprava vyfuku - nedostatocny vykon
 
8.9.2014 v 10:21
Ahojte,
mam Yamahu DragStar 650 a robil som kompletnu prestavbu.
Vyhodil som povodny vyfuk a spravili sme komplet novy antikorovy vyfuk bez tlmicov, priemeru 45mm.
Povodny vyfuk bol priemeru asi 20mm :D
Problem: motorka nedrzi dobre volnobeh, vykon je nizsi, vo vyssich otackach motorku pridusa a vykon je velmi maly.
mate niekto skusenosti a rady pre mna? Ci treba nadstavit karburator, vlozit do vyfuku nejaky tlmic alebo.. ?
dakujem




Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 10:14 | Nahoru | #31

Stromowner píše: Ty jo ,tak jsem ti čučel na telku a tam stavěli motorky. Tak jsem taky jednu udělal.
Sice nejede ,nesvítí ,za deště se na tom nedá jet bo seš hned zasranej jak sviň , jo a taky mi nikdo nechce udělat technickou.....ale je pěkná ,ne???



I když nevím, jakej pořad myslíš, určitě se s tebou souhlasit dá. Jen bych možná trochu oddělil úpravy vzhledový od těch, který mají vliv na funkci stroje. Znám svoje mantinely a do motoru a oblastí přidružených bych se bez nějakýho zkušenýho supervizora asi nepouštěl. Na straně druhé, to jestli mám za deště pruh bláta až na přilbě je daň za to, že mám třeba motorku, jakou jsem prostě chtěl a pokud s tím počítám a dešti se pak radši vyhnu, nevidím v tom problém.

A ten Drakouš dost prokoukl, tak držím palec, ať časem taky pořádně jede.

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 10:49 | Nahoru | #32

gugo píše: kubosh> Toho jde u V douvace dost blbe dosahnout, proto ma vetsinou ten kratsi svod mensi prumer aby se to vykompenzovalo.

nejde ani tak o delku nebo prumer, ale o to, aby kladly oba laufy stejny odpor proudeni vyfukovych plynu a to po cele sve delce. Tedy ne, ze jeden uskrtis clonou na konci. Proto se ty svody tak vselijak podivne krouti ...

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 10:53 | Nahoru | #33

patriktomcik píše: vidim ze tu kazdy z komentujucich upravuje motorky :) jedinu odpoved k veci dal iba: fzkubis, dakujem. bude to pravdepodobne iba v sani.
cakal som ze niekto tu bude mat skusenosti s upravami motoriek :( A dakujem za vase negativne a vysmesne komenty ;)

Vela stastnych km

mozna te to prekvapi, ale podobnych uprav mam par za sebou. S tim rozdilem, ze ty mnou upravene motorky jezdily po uprave lepe anebo alespon stejne jako pred upravou. Coz by tak nejak mel byt princip toho, proc se nekdo do upravy pousti.

3 reakcí na tento příspěvek uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 10:57 | Nahoru | #34
sorry,ale máš našlápnuto do škatulky pěkných čurá.ů.Řvát to bude jako hovado,mysli trošku,že tady nejsi sám,poslouchat takového uřvaného zjeba není nic příjemného,zvláště když ti to probudí děcko,které půl hodiny uspáváš,nebo jsi po noční a pod...

láďák beru,ale kurva-uřezat trubky...to je fakt demence.

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 11:17 | Nahoru | #35
Dolph-cz> Tak, já právě slyšel vlastnoušně uřezaný výfuk ihned za svody (a i tak to bylo ještě celé nooohem delší jak tohlecto) na nějaké šestce zmrzlině a neslo se to kilometry daleko přes kopce. S tím prostě nejde regulérně jezdit.

A to byla aspoň zmrzlina, na tom HD to bude mít vzhledem k otáčkám a počtu válců ještě více nepříjemnější zvuk

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 11:26 | Nahoru | #36

Dolph-cz píše: sorry,ale máš našlápnuto do škatulky pěkných čurá.ů.Řvát to bude jako hovado,mysli trošku,že tady nejsi sám,poslouchat takového uřvaného zjeba není nic příjemného,zvláště když ti to probudí děcko,které půl hodiny uspáváš,nebo jsi po noční a pod...

láďák beru,ale kurva-uřezat trubky...to je fakt demence.



musí se to brát i z druhé stránky ,víš jak to majiteli zvýšilo ego???
Jo a taky jsem slyšel ,že krátký trubky přidaj nějakej ten cenťák pindíkovi

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 13:58 | Nahoru | #37

AndělČK píše: Když už jsi takhle daleko, tak bych z toho už udělal Yamahu Drag

To znamená překopat na nitromethan Pak můžeš očekávat výkon bez dalších úprav vysoko přes 100ps.



Chtělo by to mmj. citelně snížit kompresní poměr.....

1 reakcí na tento příspěvek uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 14:15 | Nahoru | #38
Ahoj,
toto je klasický problém. Pokud takto ladíš a máš snížený výkon, musíš naladit motor jinak oproti serii. Výfuk 4T nemusí mít, protože oproti 2T (kde potřebuješ protitlak na sání směsi) má ventily. Letecké motory neměli žádný výfuk, ale byly na to naladěny. Není to jednoduchý.

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 14:16 | Nahoru | #39

Dolph-cz píše: sorry,ale máš našlápnuto do škatulky pěkných čurá.ů.Řvát to bude jako hovado,mysli trošku,že tady nejsi sám,poslouchat takového uřvaného zjeba není nic příjemného,zvláště když ti to probudí děcko,které půl hodiny uspáváš,nebo jsi po noční a pod...

láďák beru,ale kurva-uřezat trubky...to je fakt demence.


Taky nechápu jak někdo s takovým kraválem může jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 14:48 | Nahoru | #40
georgeCZ> Chceš snad říct, že pro 4T motory se nehraje s protitlakem a rezonančním výfukem, dokonce i s rezonančním sáním ? Pokud by ten motor měl jenom lešeňové trubky namísto výfuku jako tento tak se bude muset nutně změnit časování ventilů, zejména pak jejich překrytí..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 15:17 | Nahoru | #41
hrnous>
Napsal jsem, že musí být naladěn. Ale z principu stačí krátká roura. Tlumič se dává hlavně na snížení hlučnosti proudění výstupních spalin z motoru. Nic jinýho to není. Pokud se vše dobře naladí, bude to bez tlumiče chodit. Tak to je.
Jirka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 21:06 | Nahoru | #42

georgeCZ píše: hrnous>
Napsal jsem, že musí být naladěn. Ale z principu stačí krátká roura. Tlumič se dává hlavně na snížení hlučnosti proudění výstupních spalin z motoru. Nic jinýho to není. Pokud se vše dobře naladí, bude to bez tlumiče chodit. Tak to je.
Jirka



takhle jednoduché to zase není.
naladit ano,ale za ladění nelze považovat to,že přikrmíš benzínem.
výfuk-to je alchymie a pokud hodně hrábneš do výfuku,tak je potřeba znovu vypočítat časování vaček atd...

a v tomhle konkrétním případě fakt trapárna nehorázná-"haryk" ano,ale minimálně patnáctikilo s pěkně hlubokým zvukem...a né usrané a uprděné šestikilo,to rve uši...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 21:14 | Nahoru | #43
Dolph-cz>
Samozřejmě to vím, že se musí předělat časování. Ale stojím si za tím, že to je možné. Alchymie je to vždy, kor u vejfuků. Sám jsem se dost nadělal 2T motorů do modelů letadel, tak to znám. Tam je to teprve něco, aby to člověk naladil.
Jirka

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 21:19 | Nahoru | #44
georgeCZ> jo,jasně,že výfuk není potřeba-ale je třeba s tím počítat při návrhu motoru.
zmíněné letecké motory ho taky v podstatě neměly a výkon jim nechyběl...

Naposledy editováno 09.09.2014 21:20:03

(reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 21:37 | Nahoru | #45

georgeCZ píše: hrnous>
Napsal jsem, že musí být naladěn. Ale z principu stačí krátká roura. Tlumič se dává hlavně na snížení hlučnosti proudění výstupních spalin z motoru. Nic jinýho to není. Pokud se vše dobře naladí, bude to bez tlumiče chodit. Tak to je.
Jirka



Rika ti neco jako strih ventilu, kdy se pocita s proudenim smesi a naslednym vlivem vafuku. Motor pocita s nejakym odporem a proudenim ve vyfuku. A prave casovanim vacek a strihem ventilu se dociluje i to, ze odchazejici smes vydukem napomaha lepsimu nasani ciste smesi ...

uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 21:41 | Nahoru | #46
Leteckej motor bejva stavenej na provoz v jednech otackach a to jeste dost nizkejch - neresi se tam ze musi jet v rozsahu 1000-10000

Pochybuju ze by se podarilo naladit motor nejakyho treba sportovniho v2 aby jel bez vyfuku stejne jako s...

uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 22:18 | Nahoru | #47
ser na výkon...hlavně, že to řve...bože...

uprava vyfuku - nedostatocny vykon

9.9.2014 v 23:04 | Nahoru | #48
zkusil bych restriktor na začátku výfuku, nevylítá to tak rychle a zvuk by nemusel jít moc dolů

uprava vyfuku - nedostatocny vykon

10.9.2014 v 11:08 | Nahoru | #49
Autor se asi zhlídl v tomhle...

uprava vyfuku - nedostatocny vykon

10.9.2014 v 13:34 | Nahoru | #50
Fascinuje mě, že se někdo, kdo o fci výfuku nic neví pustí do takový úpravy. Práce pěkná a muselo to dát úsilí a teď je na čase si přečíst, jak výfuk ovlivňujě výkon, krouťák a pod. Pokud otevřeš výfuk tím že sundáš tlumič a zvětšíš průměr na dvojnásobek, neklade vzduchu nic odpor, motor jde líp do otáček, ale směs se nestíhá dostatečně spalovat - vyplachovat, což může vést k dušení ve vysokých otáčkách. Pokud změníš odvod spalin, zákonitě musíš upravit i ořívod směsi. Napsal jsem to hodně zjednodušeně, koukni na kámoše Googla a poštuduj, nebo to nech někomu, kdo to má už naštudovaný

uprava vyfuku - nedostatocny vykon

10.9.2014 v 15:14 | Nahoru | #51
Někdy mi přijde, že to tu občas někdo schválně krmí tématy tohohle druhu, hlavně ať to tu žije. Jako dobrý no, kšeft je kšeft.

uprava vyfuku - nedostatocny vykon

14.10.2014 v 09:02 | Nahoru | #52















Zdarec borci, takže koupit tohle za 1000,- je pitomost?

Naposledy editováno 14.10.2014 15:14:06
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist