mam Yamahu DragStar 650 a robil som kompletnu prestavbu.
Vyhodil som povodny vyfuk a spravili sme komplet novy antikorovy vyfuk bez tlmicov, priemeru 45mm.
Povodny vyfuk bol priemeru asi 20mm :D
Problem: motorka nedrzi dobre volnobeh, vykon je nizsi, vo vyssich otackach motorku pridusa a vykon je velmi maly.
mate niekto skusenosti a rady pre mna? Ci treba nadstavit karburator, vlozit do vyfuku nejaky tlmic alebo.. ?
dakujem
Stromowner píše: Ty jo ,tak jsem ti čučel na telku a tam stavěli motorky. Tak jsem taky jednu udělal.
Sice nejede ,nesvítí ,za deště se na tom nedá jet bo seš hned zasranej jak sviň , jo a taky mi nikdo nechce udělat technickou.....ale je pěkná ,ne???
I když nevím, jakej pořad myslíš, určitě se s tebou souhlasit dá. Jen bych možná trochu oddělil úpravy vzhledový od těch, který mají vliv na funkci stroje. Znám svoje mantinely a do motoru a oblastí přidružených bych se bez nějakýho zkušenýho supervizora asi nepouštěl. Na straně druhé, to jestli mám za deště pruh bláta až na přilbě je daň za to, že mám třeba motorku, jakou jsem prostě chtěl a pokud s tím počítám a dešti se pak radši vyhnu, nevidím v tom problém.
A ten Drakouš dost prokoukl, tak držím palec, ať časem taky pořádně jede.
gugo píše: kubosh> Toho jde u V douvace dost blbe dosahnout, proto ma vetsinou ten kratsi svod mensi prumer aby se to vykompenzovalo.
nejde ani tak o delku nebo prumer, ale o to, aby kladly oba laufy stejny odpor proudeni vyfukovych plynu a to po cele sve delce. Tedy ne, ze jeden uskrtis clonou na konci. Proto se ty svody tak vselijak podivne krouti ...patriktomcik píše: vidim ze tu kazdy z komentujucich upravuje motorky :) jedinu odpoved k veci dal iba: fzkubis, dakujem. bude to pravdepodobne iba v sani.
cakal som ze niekto tu bude mat skusenosti s upravami motoriek :( A dakujem za vase negativne a vysmesne komenty ;)
Vela stastnych km
3 reakcí na tento příspěvek uprava vyfuku - nedostatocny vykon
láďák beru,ale kurva-uřezat trubky...to je fakt demence.
A to byla aspoň zmrzlina, na tom HD to bude mít vzhledem k otáčkám a počtu válců ještě více nepříjemnější zvuk
Dolph-cz píše: sorry,ale máš našlápnuto do škatulky pěkných čurá.ů.Řvát to bude jako hovado,mysli trošku,že tady nejsi sám,poslouchat takového uřvaného zjeba není nic příjemného,zvláště když ti to probudí děcko,které půl hodiny uspáváš,nebo jsi po noční a pod...
láďák beru,ale kurva-uřezat trubky...to je fakt demence.
musí se to brát i z druhé stránky ,víš jak to majiteli zvýšilo ego???
Jo a taky jsem slyšel ,že krátký trubky přidaj nějakej ten cenťák pindíkovi
AndělČK píše: Když už jsi takhle daleko, tak bych z toho už udělal Yamahu Drag
To znamená překopat na nitromethan Pak můžeš očekávat výkon bez dalších úprav vysoko přes 100ps.
Chtělo by to mmj. citelně snížit kompresní poměr.....
1 reakcí na tento příspěvek uprava vyfuku - nedostatocny vykon
toto je klasický problém. Pokud takto ladíš a máš snížený výkon, musíš naladit motor jinak oproti serii. Výfuk 4T nemusí mít, protože oproti 2T (kde potřebuješ protitlak na sání směsi) má ventily. Letecké motory neměli žádný výfuk, ale byly na to naladěny. Není to jednoduchý.
Dolph-cz píše: sorry,ale máš našlápnuto do škatulky pěkných čurá.ů.Řvát to bude jako hovado,mysli trošku,že tady nejsi sám,poslouchat takového uřvaného zjeba není nic příjemného,zvláště když ti to probudí děcko,které půl hodiny uspáváš,nebo jsi po noční a pod...
láďák beru,ale kurva-uřezat trubky...to je fakt demence.
Taky nechápu jak někdo s takovým kraválem může jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon
Napsal jsem, že musí být naladěn. Ale z principu stačí krátká roura. Tlumič se dává hlavně na snížení hlučnosti proudění výstupních spalin z motoru. Nic jinýho to není. Pokud se vše dobře naladí, bude to bez tlumiče chodit. Tak to je.
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon
georgeCZ píše: hrnous>
Napsal jsem, že musí být naladěn. Ale z principu stačí krátká roura. Tlumič se dává hlavně na snížení hlučnosti proudění výstupních spalin z motoru. Nic jinýho to není. Pokud se vše dobře naladí, bude to bez tlumiče chodit. Tak to je.
Jirka
takhle jednoduché to zase není.
naladit ano,ale za ladění nelze považovat to,že přikrmíš benzínem.
výfuk-to je alchymie a pokud hodně hrábneš do výfuku,tak je potřeba znovu vypočítat časování vaček atd...
a v tomhle konkrétním případě fakt trapárna nehorázná-"haryk" ano,ale minimálně patnáctikilo s pěkně hlubokým zvukem...a né usrané a uprděné šestikilo,to rve uši...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava vyfuku - nedostatocny vykon
Samozřejmě to vím, že se musí předělat časování. Ale stojím si za tím, že to je možné. Alchymie je to vždy, kor u vejfuků. Sám jsem se dost nadělal 2T motorů do modelů letadel, tak to znám. Tam je to teprve něco, aby to člověk naladil.
Jirka
georgeCZ píše: hrnous>
Napsal jsem, že musí být naladěn. Ale z principu stačí krátká roura. Tlumič se dává hlavně na snížení hlučnosti proudění výstupních spalin z motoru. Nic jinýho to není. Pokud se vše dobře naladí, bude to bez tlumiče chodit. Tak to je.
Jirka
Rika ti neco jako strih ventilu, kdy se pocita s proudenim smesi a naslednym vlivem vafuku. Motor pocita s nejakym odporem a proudenim ve vyfuku. A prave casovanim vacek a strihem ventilu se dociluje i to, ze odchazejici smes vydukem napomaha lepsimu nasani ciste smesi ...
Pochybuju ze by se podarilo naladit motor nejakyho treba sportovniho v2 aby jel bez vyfuku stejne jako s...