1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
miguel323 píše: Ten muj srac to zas stihnul trikrat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
seikos píše: mě zase hlásí ... odesílám... A nic. Podle mě je to nějaký problém na serveru, než u tebe
taky mi to blbne, stačí refresh stránky když to dlouho píše odesílám
DRN. píše: taky mi to blbne, stačí refresh stránky když to dlouho píše odesílám
Refresh asi ne - to naopak znovu odešle příkaz a právě proto je tu pak příspěvek víckrát. Spíš, než na serveru, to možná bude problém někde v prohlížeči, nebo v komunikaci, jelikož když se to stane mně, tak se také jen začne "točit kolečko", stránka se nijak nemění, ale když přejedu na jinou stránku (třeba hlavní stránku fóra) a pak přejedu zpět do tématu, příspěvek už tam normálně je. Přitom předtím se to tváří, že se celá operace zasekla hned na počátku odesílání a příspěvek tak vůbec neodešel na server.
Jinak k tématu - zda motor naskočí, nebo nenaskočí, s hladinou oleje nijak nesouvisí a hladinu nesnižuj, naopak hlídej, aby byla na maximu, motor je na to dost cimprlich a jak za jízdy blikne kontrolka mazání, je už zpravidla pozdě. Napadá mě, jestli funguje podtlakové otevírání kohoutu a palivová cesta se tak s kohoutem a nádrží vůbec otevírá. Když s benzinem z flašky přímo do karbců motor běží a s kompletní cestou paliva nejde. Jinak spíš bude chyba v seřízení karbců.
Také by mohla být příčina ve "školácké chybě", kdy se po demontáží a montáži nádrže (kdy se odpojovaly hadice) zapomene znovu otevřít horní (zespodu nádrže umístěný) kohout. Pak pochopitelně benzin nepoteče vůbec.
Naposledy editováno 31.08.2014 20:22:22
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
Naposledy editováno 31.08.2014 20:29:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Kdyby se závada projevovala vyloženě od hladiny oleje, tak mě napadá jedině, že by byla už horší baterka a neměla by sílu utočit starter a ještě dát potřebné napětí pro svíčky. Ubráním oleje, kor pod kritickou mez, kdy by se zavzdušnila zubovka, už tato nemusí mít takový odpor otáčení a tím i celý motor klade menší odpor starteru. Motor s tak malým množstvím oleje by se ale pochopitelně vůbec startovat neměl. Spíš ale nakonec bude chyba jinde.
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
Kdyby se závada projevovala vyloženě od hladiny oleje, tak mě napadá jedině, že by byla už horší baterka a neměla by sílu utočit starter a ještě dát potřebné napětí pro svíčky. Ubráním oleje, kor pod kritickou mez, kdy by se zavzdušnila zubovka, už tato nemusí mít takový odpor otáčení a tím i celý motor klade menší odpor starteru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
není nalitý olej tak to nastartuje
Podle mě to jelo napřed trošku na sucho a to nalití přišlo asi už pozdě co?Nedokážu si představit proč by zkoušel upustit olej?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Naposledy editováno 02.09.2014 17:50:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Neutrál svítí? Co zkusit startovat se zmačklou spojkou... Takhle od kompu těžký radit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Co se startování týče, tak starším ročníkům stačí, aby byl zařazen neutrál, nebo držena spojka a jde zapalování i starter, u novějších (stříbrný motor, větší nádrž, jiné podsedlové plasty) už je třeba držet spojku bez ohledu na neutrál, jinak starter nejde zapnout. Ale kontrolka neutrálu by napovědět mohla - už si nepamatuju, jak přesně spínač neutrálu u GS500 vypadá, ale asi nepůjde úplně vyloučit, že by jej za určitých okolností mohlo nějak ovlivnit, zda bude, nebo nebude ponořen v oleji. Ale jestli před startem kontrolka svítí, tak spínač funguje, jak má a v elektrice pak těžko může být krpa. Leda by se ještě olej dostal na vybavovací cívky, ale mezi karterem a jejich komůrkou je gufero, jenže i kdyby to bylo vadné, tak je nesmysl, aby při správné úrovni byla hladina oleje nad osou kliky. A snímače jsou prosté cívky a protikus na klice je kovový "palec" a olej by zdaleka neměl změnit permeabilitu vzduchové mezery tak, aby cívky přestaly dávat dostatečně silné pulsy. A kor, když údajně jiskry na svíčkách jsou pořád - takže to i závadu vybavovacích cívek vylučuje. Celé je to docela záhada - trefné pojmenování vlákna.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Pánové(případně dámy) podržte se...záhada vyřešena a to člověkem jenž s motorkami nemá nic společného-je slaboproudař. Chyba byla v tlakové snímači oleje!Byl upalený,zkorodovaný či co já vím..a v okamžiku kdy se na něj dostal olej sepnul se velký odpor jenž sice baterii umožnil otáčet startérem i jiskření svíček mimo kompresi válců,ale právě při kompresi už byl odpor tak velký,že svíčky neházely jiskru vůbec či nedostatečnou! A na tuhle závadu nepřišli ani frajeři ze servisu Suzuki-i když na jejich omluvu,koho z nás by to napadlo! Už to,že jsem snižoval hladinu je nestardantní postup--jenže to byl jediný krok mezi nouzovým protočením motoru po vyčištění a kompletaci.
Zkrátka a dobře...někdy je to prkotina která člověku pořádně zamotá mozkové závity.
KAŽDOPÁDNĚ VŠEM MOC A MOC DĚKUJI!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Opravdu tomu moc nerozumím a nejsem si jistý zda to popisuji dobře...každopádně se čidlo vyměnilo a motorka startuje a jezdí!Dnes jsem ji projížděl!
Pokud to nebylo jen čidlem pak musela byt chyba někde na jeho vedení..protože po výměně a dolití oleje normálně motorka naskočila.
DĚKUJI VŠEM ZA RADY A OMLOUVÁM SE POKUD JE TOTO VLÁKNO ZMATENÉ,ALE NEJSEM SPISOVATEL A ANI ELEKTROTECHNIK--POPSAL JSEM TO CO BYLO A JE!