1 reakcí na tento příspěvek elektronický přerušovač
Třípinový přerušovač má napájecí (+) pin, výstup a kostru (-).
Když se vezmou dráty vedoucí do devítipinové jednotky, tak (+) se napojí na hnědý drát, kostra na černý a hnědobílý drát (vedoucí na přepínač blinkrů) se odpojí od původní jednotky a napojí se na výstupní pin nového přerušovače.
Ještě je vhodné (ale ne nezbytné) od jednotky odpojit žlutohnědý (možná žlutočervený - už to pořádně nepoznám na svém letitém LCD) drát, aby se zbytečně neaktivoval vypínací časovač - vypínání by vzhledem k jinému přerušovači stejně nefungovalo.
Hnědý a černý drát jinak musejí zůstat připojené k původní jednotce - krom přerušovače obsahuje i části bezpečnostního okruhu a ovládání čerpadla, takže musí zůstat napájená.
Vycházím z tohoto schématu - je to sice anglická verze, ale obvody blinkrů jsou snad na japonské verzi stejné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago | LenkaLucka | 27 | 29.4.2024 v 11:20 Weisner |
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | HonzaXV1100 | 85 | 14.1.2024 v 10:27 intra |
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | vajdi217 | 70 | 1.11.2023 v 13:20 Gumovník |
dotaz Yamaha XV 1100 Virago | Pernek | 2 | 26.9.2023 v 09:52 Kolja73 |