existuje něco jako jawa 350 (638-9) co je spolehlivý a je to čtyřtakt? Třindu mám už roky jako motorku z nostalgie a občas na ní i vyjedu. Vloni jsem najel 600m a šel sem domu pěšky. Letos sem se v tom víkend hrabal, teď jsem za 2 dny najel 150km a zase stojí. Jako normoš motorku mám fazera, ovšem pani taky ráda jezdí (jí nedělá problém jet na fazeru za jawou 90km/h), takže ona bude sedlat fazol nadále. Rád bych jawu buď prodal, nebo strčil do garáže a pořidil si něco nejlíp stejnýho, ale spolehlivýho (spolehlivějšího). Na třindě se mi líbí že je poměrně lehká, a dokáže projet pohodlně i lehčí terén, čehož jednou za sto let rád využiju.
Je něco jako třipade do čeho už nebudu míchat olej, ono mě to sveze stabilně po asfaltu 90-100(110)km/h, projede to semnou občas polňačku, louku a nebude se to pořád srát? rád bych se vyhnul už 2T, ovšem zase bych se rád vešel do max 500ccm, na tohle šmrdlání nepotřebuju litra (toho už sem měl) ani šestikilo (to mám) a 125 bych asi uhnal. Jak jedou 4T 250ccm a podobné malorážky to netušim. A samozřejmě... co nejlaciněji :D (možná teda vyjde nejlacinějc pořád dokola opravovat jawu, ale nebaví mě kvuli každýmu výletu mít v pohotovosti transita a vozit sebou půl dílny :D )jinak ji mám samozřejmě rád :D
edit - mám něco malinko najeto na XR600R ale to už je na mě hrozný peklo co se polňačky a luk týče :D ale příjemný to je, to zas jo :D
Naposledy editováno 19.08.2014 17:47:10
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivá Jawa 350
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivá Jawa 350
V odkazu je první motorka kterou jsem našel, s konkrétním kusem nemám nic společnýho, naživo jsem ji nikdy neviděl a vlastně jsem ti ani nic neradil
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivá Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivá Jawa 350
Já to teda asi nechci a nepotřebuju, na denní dojíždění atp. (prostě dělníka) mám starou GPZ 500, ale nemít jí, bylo by to dost možná slovo do pranice ...
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivá Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivá Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivá Jawa 350
Jawasaki píše: tohle by se mi líbilo, ovšem nic dobrýho sem na to nečetl ale váhově by to mohlo být podobné jako 350. nebude to tak vysoké jako XR , cenovka (asi ví proč) vypadá dobře, ale zas 600... neni to moc? :D zas asi to nebude takovej trhač jako XR
ač jsem jinak milovník italských strojů, stará cagiva fakt není to co v tomto případě hledáš..
A do toho Canyona bych asi nešel, když už v týhle kategorii tak něco jako KLE500 nebo Transalp600. Ale nevím kolik do toho chceš dát.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivá Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivá Jawa 350
Jak na ten usměrňovač je popsaný zde
Naposledy editováno 20.08.2014 19:46:07
Naposledy editováno 20.08.2014 20:14:29
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivá Jawa 350
E: Tak nejak jak tobe mne to taky po koupi jelo. Byl spatne kondik. Kup to VAPE, dej tam ty komponenty, co sou popsany vyse a za cca 3000,- a vikend v garazi bys mel mit spolehlivou motku.
Naposledy editováno 20.08.2014 20:36:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivá Jawa 350
jinak relé na blikny z feldy tam šlo hned po koupi :D měl sem ho i na předchozí devítce ptž ten bimetal je zlo :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivá Jawa 350
VAPE teda pekne zlevnilo. Ja to od nich bral pred rokem a pul za 2600. Je taky dulezity zmerit polaritu magnetickyho pole, abys nekoupil VAPE se spatnym snimacem, ale to pisou v popisu na netu u toho VAPE a v dokumentaci je obrazek, jak to zmerit.
E: To kladivko se ti zanasi spodni? Muzes mit premazanou vacku a pak ti na to stika olej a dela neplechu.
Naposledy editováno 20.08.2014 21:17:54
Tím jsem chtěl říct, že i z jawky se dá udělat relativně spolehlivý stroj. Relativně je kvůli vibracím, ty budou vždy slabým článkem tohoto stroje a kolem kila je to prý docela masakr.
Naposledy editováno 21.08.2014 05:29:27
Na bejvalé 639 jsem dával místo pevného kotouče plovoucí, přišlo mi že to líp brzdí a nepískalo to. Takže asi lowcost way bude postavit z jawy něco jako motorku. jako základní je teda předělat kladívka na bezkontakt, regler, usměrňovač a pak už by to mělo valit na poho.
Objevil sem nedávno na pumpě M2T ve standartní průhledné lahvi s nápisama. Ovšem samotný olej je červený a honosí se známkou API TC. 104kč litr. Takže sem ho vzal, třinda na něj najela teď 150km, babetta pár kiláčků taky, po zahřátí nekouří. to je za ty prachy luxus myslim, ptž doteď jsem lil TSF za hroznou pálku a výsledek mi přijde stejnej...