globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 200 ccm
12.6.2013 v 13:08
Mám Yukinu sm 125 a chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné vyměnit stávající motor za ten z V.D.O Genesis a co by to obnášelo nebo případně odkaz na lehce jetou nebo novou V.D.O Genesis.
Anketa: Novou V.D.O nebo předělat motor
V.D.O
0%
0
Předělat motor
100%
2

1 reakcí na tento příspěvek 200 ccm

12.6.2013 v 13:23 | Nahoru | #1
Obnášelo by to přehodit motor a neprojít STK.

1 reakcí na tento příspěvek 200 ccm

12.6.2013 v 13:38 | Nahoru | #2
V.D.O a Yuki je úplně stejný jen jiný obchodní název a motor stejný. STK projdeš (možná)protože motor je stejný typově. Ale nesmějí přijít na to že je to 200ccm.

1 reakcí na tento příspěvek 200 ccm

12.6.2013 v 13:40 | Nahoru | #3
Jestli je Ti 20, kup jinou motorku, třeba rovnou to dvoukilo. A jestli seš srdcař, kterej to tmelí, tak buď vyměnit celej motor, nebo jen vršek. Rozdíl by dle vyjádření Technika YUKI(brát s rezervou, už jednou jsem od nich dostal kurva špatný info, nevím jestli schválně nebo z neznalosti...) je ve spojce, válci, pístu a karburátoru. Ten šoupátkovej co je na 125 by to možná nakrmil taky, nevím, bylo by to na delší polemiku. Jestli máš prachy a čas, můžeš to zkusit předělat.

200 ccm

12.6.2013 v 13:53 | Nahoru | #4
tak já myslím že zrovna Stifler takové prkotiny neřeší

(reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 14:03 | Nahoru | #5

JEZDECnamopedu píše: Jestli je Ti 20, kup jinou motorku, třeba rovnou to dvoukilo. A jestli seš srdcař, kterej to tmelí, tak buď vyměnit celej motor, nebo jen vršek. Rozdíl by dle vyjádření Technika YUKI(brát s rezervou, už jednou jsem od nich dostal kurva špatný info, nevím jestli schválně nebo z neznalosti...) je ve spojce, válci, pístu a karburátoru. Ten šoupátkovej co je na 125 by to možná nakrmil taky, nevím, bylo by to na delší polemiku. Jestli máš prachy a čas, můžeš to zkusit předělat.


Servisní technik z Yuki jako vždy neví :D Spojka je stejná, jiné je u dvoukila válec, píst, ojnice, karburátor. Edit: Jak tehdá s tou vložkou.. Jinak za nějakejch 8 tisíc se dá sehnat ten 2 stovkovej motor, ale podle mě je to zbytečná investice, ten motor má větší tah, jinak to jede prakticky stejně.. to bych koupil radši jiné moto většího obsahu pokud ti nestačí výkon

Naposledy editováno 12.06.2013 14:05:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 14:22 | Nahoru | #6
Yáma125> Typove stejny neni. Cislo ma jine.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 14:43 | Nahoru | #7
Fidži_CZ> samozřejmě že číslo je jiné to by se muselo vybrousit. a číslo motoru se neeviduje

200 ccm

12.6.2013 v 15:34 | Nahoru | #8
jj, moc velkej výkonovej rozdíl tam nenajdeš. Kentus líp tahá dole, ale na max je to nastejno se 125kama.

kdybys to dělal, tak bacha, na válci je většinou odlito, kolik ccm má.....

(reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 16:00 | Nahoru | #9
Yáma125> Když to vybrousíš, tak neprojdeš STK. Rada nad zlato.

1 reakcí na tento příspěvek 200 ccm

12.6.2013 v 18:14 | Nahoru | #10
Ja myslim ze se zeptej hippika jak dopadnul

200 ccm

12.6.2013 v 18:29 | Nahoru | #11
chod na stk z motorom 125 potom ho prehod za ten 200cmm a mas dva roky pokoj ,a potom znova...

1 reakcí na tento příspěvek 200 ccm

12.6.2013 v 20:49 | Nahoru | #12
Mts> Njn. Já to dvoukilo nikdy ani neviděl, tak jsem hodil info od technika ono abysme nakonec nedošli i k tomu, že je jiná i klika...

Prohazovat motor je myslím už moc velkej voser, kór tady. Nebylo by eventuelně lepší číslo vybrousit, pak vyrazit a svést na čínskou neschopnost? Nebo použít osvědčený finty od zlodějů aut, jako je číslo z vosku, no tady raději z nějakýho tmelu...

Edit.: Někde tady byl i týpek, nevzpomenu si nick, co tunil tu 125, nějaký broušení, leštění... Psal, že mu to jede ke 140, ale když jsem to četl, zachvátila mě značná skepse...

Naposledy editováno 12.06.2013 20:53:12

(reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 21:09 | Nahoru | #13

gugo píše: Ja myslim ze se zeptej hippika jak dopadnul



Srát na převrtávání akorát budeš utápět prachy v dílech a nakonec to bude stejnak klepat.
Kup pitbikovou 250ku- ta má nějakejch 13kw a pojede to s tim mnohem líp, hlavně to nebudeš tolik vytáčet a proto to bude mín vibrovat.
Tady 250ccm za 6k

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 21:12 | Nahoru | #14

JEZDECnamopedu píše: Mts> Njn. Já to dvoukilo nikdy ani neviděl, tak jsem hodil info od technika ono abysme nakonec nedošli i k tomu, že je jiná i klika...

Prohazovat motor je myslím už moc velkej voser, kór tady. Nebylo by eventuelně lepší číslo vybrousit, pak vyrazit a svést na čínskou neschopnost? Nebo použít osvědčený finty od zlodějů aut, jako je číslo z vosku, no tady raději z nějakýho tmelu...

Edit.: Někde tady byl i týpek, nevzpomenu si nick, co tunil tu 125, nějaký broušení, leštění... Psal, že mu to jede ke 140, ale když jsem to četl, zachvátila mě značná skepse...



Voser to je minimální. Výměnu motoru uděláš v garáži za hodinu. Je to úžasně jednodchý.
Když s tim bude chtít na STK, tak to jen přehodí. Ale opět je tu riziko, že v případě nehody budou problémy s pojištovnou, pro technickou nezpůsobilost k provozu, ale to holt dan za každou takovouhle úpravu.

(reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 21:21 | Nahoru | #15
Hippieguy> To, že něco jde udělat za hodinu a není to nic složitýho, neznamená, že to není voser .
Vibrace tady nikdo neřešil. S tím SM nemá výraznější problém, řekl bych.
A úplně jinej motor bych tam zcela uričte necpal, to za to fakt nestojí.(to už chce koule!) Cena už se blíží tý originální 200, a 200 je výkonější (13 vs 15 PS). A ten co si odkázal, ani nemaj.

Naposledy editováno 12.06.2013 21:36:07

200 ccm

12.6.2013 v 21:34 | Nahoru | #16
Vser se na vyhazování peněz! Kup jinej silnější stroj a je..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 200 ccm

12.6.2013 v 22:06 | Nahoru | #17

Fidži_CZ píše: Obnášelo by to přehodit motor a neprojít STK.


...motor je úplně stejnej,...jen o chlup vyžší válec, jinak stejné typové číslo.Na STK nepoznají vůbec nic-číslo souhlasí. Měli jsme před lety Yuki TR 125,...já do ni dal 200-stovkovej motor od V.D.O.Moto a naprosto bez problému.

Ale jestli je ti 20, tak bych asi také Yuki 125 prodal a koupil silnější-větší motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 200 ccm

13.6.2013 v 17:38 | Nahoru | #18
Matess727x> nemáš tak úplně pravdu, Yuki TR 125 má kod motoru K157FMI, Motor 200ccm od Yuki cross nebo tr/sm má kod motoru K166FML. Ty jsi dával motor z V.D.O. tak je jasný že ti kódy seděli, protože oni pouze 125-ky motory překopávali na dvoukila. Pravdou je, že motory od sebe jen tak nepoznáš a pokud sjednotíš číla (kody) tak opravdu na STK nic nepoznaj. Právě to v garáži měním Cross 125 - motor 200, tak se potom můžu podělit o zážitky z montáže.

1 reakcí na tento příspěvek 200 ccm

13.6.2013 v 21:38 | Nahoru | #19
Já jsem nad tím taky přemýšlel ale nakonec jsem našel jiné řešení. Sehnal jsem ze Suzuki z fabriky přímo 150cc (píst se vším,těsnění,válec)a to vše za 4500.Dá se větší tryska menší zuby na rozetu a letí to jako to 200cc.

(reakce na) 200 ccm

13.6.2013 v 22:20 | Nahoru | #20
Gadu94> Ale stejnak si musel nechat kvůli většímu vrtání přebrousit kartery a musel si půlit motor. Tomu se vyhneš, pokud ho vyměníš kus za kus.

(reakce na) 200 ccm

13.6.2013 v 22:37 | Nahoru | #21

honza.honda píše: Matess727x> nemáš tak úplně pravdu, Yuki TR 125 má kod motoru K157FMI, Motor 200ccm od Yuki cross nebo tr/sm má kod motoru K166FML. Ty jsi dával motor z V.D.O. tak je jasný že ti kódy seděli, protože oni pouze 125-ky motory překopávali na dvoukila. Pravdou je, že motory od sebe jen tak nepoznáš a pokud sjednotíš číla (kody) tak opravdu na STK nic nepoznaj. Právě to v garáži měním Cross 125 - motor 200, tak se potom můžu podělit o zážitky z montáže.


...teď jsem tě úplně nepochopil o čem mluvíš? Zakladatel vlákna se přeci ptá, jestli je problém vyměnit 125 motor od Yuki za 200 od V.D.O.Moto ne? Tak mu odpovídám, že to problém není, ža přesně tak jsem to měnil u Yuki TR 125 za 200 motor z V.D.O.Moto a kód motoru je stejný. Jestli má Yuki TR 200 jiný kód motoru než Yuki 125 125 tu nikdo přeci neřeší ne?



Gadu94 píše: Já jsem nad tím taky přemýšlel ale nakonec jsem našel jiné řešení. Sehnal jsem ze Suzuki z fabriky přímo 150cc (píst se vším,těsnění,válec)a to vše za 4500.Dá se větší tryska menší zuby na rozetu a letí to jako to 200cc.


...u toho 200 motoru od V.D.O.Moto je ale i jinej-podtlakovej karbec s větším difusorem,...stálo by za to k tomu ještě dát i ten větší karbec ne? Ale tam ta cena pak ještě vyleze.



Jinak s tím 200-tovkovým motorem ta Yukina jela pěkně. Žádný ostrý onduro to samozřejmě nebylo,...ale rekreační terének-turistika se s tím dalo pojezdit pěkne. Docela lituju, že jsem jí prodal někdy před těma 6-ti roky kamarádovi co jí na mě vydyndal pro jeho 16-ti letou dceru. Na to "houbaření",...kdy už je dnes na velkým těžkým enduru do lesa kde je všechno sokromý o průser-pěkně položený težký enduro když tě někdo nahání je nic moc. Pak na to vážnější občasný hard vyřádění se strachem kdy na tebe někdo někde v souromým lese vystartuje je ostrá KTM luxus,... tak něco takového lehoučkýho není úplně od věci.



Naposledy editováno 13.06.2013 22:47:15

1 reakcí na tento příspěvek 200 ccm

13.6.2013 v 22:59 | Nahoru | #22
No kartery nebrousíš!!! je to udělaný tak že tam dáš i 180cc to pozor u toho přemýšleli .A ten karbec by podtlakovej byl lepší ale nějak rozhodně velkej rozdíl není.

(reakce na) 200 ccm

13.6.2013 v 23:30 | Nahoru | #23

Gadu94 píše: A ten karbec by podtlakovej byl lepší ale nějak rozhodně velkej rozdíl není.


...no počkej,...a tys to s tím podtlakáčem s větším difusorem porovnával? Tam jde hlavně o tu šířku difusoru, aby ten motor měl potřebý poměr směsi. To nedosáhneš jen tím, že dáš do dvácovýho karbece větší trysku.

Naposledy editováno 14.06.2013 10:48:17

200 ccm

14.6.2013 v 00:42 | Nahoru | #24
Objednávám to klukům a pro yukinu u nás i když mám čas tak to přehazuju už sem měl možnost vyzkoušet.Jako musím uznat že znatelnej rozdíl je táhne to hned za plynem a i jízda je lepší ale než se to seřídí to je něco Každopádně ta 150cc je vrtání 62mm a to 200cc je 66mm.Což už takovej rozdíl není.

200 ccm

18.8.2014 v 23:21 | Nahoru | #25
kde ten válec objednáváš?měl by pasovat i na dr125,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 200 ccm

6.4.2015 v 19:03 | Nahoru | #26
Hippieguy> jakou hodinu?? 4šrouby a řetěz...

(reakce na) 200 ccm

10.4.2015 v 08:34 | Nahoru | #27
YZ_85> Po roce ses vzbudil?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 Dejvess 10 17.5.2024 v 14:02 Robinsson
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 Ertekiller 1 25.7.2022 v 20:45 karavanista
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 gryca 1 12.2.2022 v 09:40 combust


TOPlist