Medved píše: to jako fakt tyhle teplomery neukazujou teplotu, ale co si mysli RJ? Jak se potom pozna treba dokurveny termostat? Kdyz propousti a neohreje se to na vic nez 70-80st? Kdyz odesel zene termostat na jejim luxusnim francouzskem sportovnim kombajnu, tak jedine, podle ceho to bylo poznat bylo, ze rucicka teplomeru pomalu vylezla na 70 a tam setrvala, popripade lezla i dolu.
No je to tam nastaveny ze treba 70-110stupnu je rucicka uprostred. Pokud je to pod 70 leze to pod, pokud je to pres 110 tak to leze nad ... Tzn pokud je termostat uplne nefunkcni tak to na teplomeru poznas, pokud je jen mirne nefunkcni tak ne...
Medved píše: to jako fakt tyhle teplomery neukazujou teplotu, ale co si mysli RJ? Jak se potom pozna treba dokurveny termostat? Kdyz propousti a neohreje se to na vic nez 70-80st? Kdyz odesel zene termostat na jejim luxusnim francouzskem sportovnim kombajnu, tak jedine, podle ceho to bylo poznat bylo, ze rucicka teplomeru pomalu vylezla na 70 a tam setrvala, popripade lezla i dolu.
To je asi tak. Teploměr funguje nějak následovně. Pokud je teplota motoru OK, tzn. od cca 75-80 do 100-105 stupňů dle typu "auta" ukazuje hodnotu 90. Problém je až ve chvíli, kdy se ručička delší dobu drží mimo normální teplotu. Prostě aby si rejpavý majitel novýho auta nestěžoval, že např. ve městě má 95 a nemá 90 stupňů a on prostě ve světe motorů četl, že to musí mít 90 a přes to vlak nejede i když je to naprosto normální. Viz. některé zdejší debaty a teplotě motoru za chladného počasí a ve městě. Stejně tak otáčkoměr, palivoměr. Dle diag otáčky teplého volnoběhu kolísají +-20-50 otáček a ručička se nehne.
Poruchu termoregulátoru tam samozřejmně poznáš. V tom případě má motor cca 60 stupňů a ukazuje cca 70 - víceméně spodní rozsah v obvykle modrém pásmu nebo na jeho začátku. A samozřejmně tahle nefunguje jenom VW. Sevis si to co potřebuje přesně vytáhne z diagnostiky.
Medved píše: to jako fakt tyhle teplomery neukazujou teplotu, ale co si mysli RJ? Jak se potom pozna treba dokurveny termostat? Kdyz propousti a neohreje se to na vic nez 70-80st? Kdyz odesel zene termostat na jejim luxusnim francouzskem sportovnim kombajnu, tak jedine, podle ceho to bylo poznat bylo, ze rucicka teplomeru pomalu vylezla na 70 a tam setrvala, popripade lezla i dolu.
Termostat? Jo tak ten tam taky nemám, je totiž taky elektronickej...
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 14.08.2014 09:39:23
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Jo, tenhle "teploměr" ale máme na báwu taky Naštěstí se daj budíky celkem snadno hacknout, pak to ukazuje to co má. Ale radši se do toho nevrtám, ručička cestující semtam by mě zbytečně nervovala, nevědomost je sladká
Na novejsich uz ani ukazatel teploty neni, pokud tu teplotu fakt chces vedet musis si ji najit ve skrytem menu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Na novejsich uz ani ukazatel teploty neni, pokud tu teplotu fakt chces vedet musis si ji najit ve skrytem menu.
To plati jen pro kadernicky bawa bez motoru :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: To plati jen pro kadernicky bawa bez motoru :)
Koukej a uc se www.sportovnivozy.cz/57470-bmw-3-330xd-e92-manual-4x4-jablonec-nad-nisou
Jde nastavit jak ji ma tady misto pocitadla dennich km
Creck píše: Koukej a uc se www.sportovnivozy.cz/57470-bmw-3-330xd-e92-manual-4x4-jablonec-nad-nisou
Jde nastavit jak ji ma tady misto pocitadla dennich km
Hm, z celýho toho auta se mi líbí leda hlavice šaltrpáky, kterou děsně potřebuju
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Heslo v inzeratu : "maximalni mozna vybava - mpacket" me taky docela pobavilo :)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
mariolka píše: FiZzeR> fuj! jenom na to koukám, tak mi je blivno
To by bylo super postavit někam před hospodu. Dáš pade, objedeš blok a můžeš chlastat dál. Pracovní název bych tomu dal "střízlivátor"
FiZzeR píše: To by bylo super postavit někam před hospodu. Dáš pade, objedeš blok a můžeš chlastat dál. Pracovní název bych tomu dal "střízlivátor"
...no nevim.... Ja se zatocim na kacelarsky zidli a je mi jako bych lil nonstop 2dny takze tuhle kratochvili vynecham
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Moje e36 je celkem lehka a zatim sem nikde nezapadl ze bych se z toho nedostal, ale rozjezd na problematickejch mistech je horsi nez u obycejnejch aut s prednim nahonem... Ted po odlehceni a instalaci samosvoru zas myslim ze to bude zas lepsi - co jsem cetl tak samosvor na snehu rozpohybuje i tezky petky apod. Teda jestli to tenhle rok jeste poskladam :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Bilej ropak se 4x4 spada do definice "kadernicky bawo bez motoru" .... Takze zase nic
Heslo v inzeratu : "maximalni mozna vybava - mpacket" me taky docela pobavilo :)
Hele u vas je mi to jasny, jak z toho minimalne jednou za mesic neco neupadne tak je to vzdycky kadernicky bawo
Vis ze tohle osloveni vymyslel clovek jezdici v Dacii Logan, ze jo ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Hele u vas je mi to jasny, jak z toho minimalne jednou za mesic neco neupadne tak je to vzdycky kadernicky bawo
Vis ze tohle osloveni vymyslel clovek jezdici v Dacii Logan, ze jo ?
Me z toho nic nepada, ja vse zbytecne uz vymontoval a navic uz to skoro rok nevrcelo :) ja jak se do neceho zacnu vrtat je to na dlouho :)
Hele ze to bawo je jak od kolotocu reknu i ja a momentalne jezdim dobitym trojkovym golfem kterej ani neni muj .... To na veci nic nemeni.
assassin píše: Me z toho nic nepada, ja vse zbytecne uz vymontoval a navic uz to skoro rok nevrcelo :) ja jak se do neceho zacnu vrtat je to na dlouho :)
Hele ze to bawo je jak od kolotocu reknu i ja a momentalne jezdim dobitym trojkovym golfem kterej ani neni muj .... To na veci nic nemeni.
Já včera zase přesedlal z fábie do svýho...
... mno Jak jsem kdysi tady měl to hejtovací téma o fábii a propíral jsem tam tu debilní pomalou reakci na el. plyn, tak E46 ji má ještě asi tak 8x debilně pomalejší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: assassin> To nic nemeni na tom ze proste E92 apd... uz ukazatel teploty proste nemaji.
No oni ji nemeli tak nekdy kolem 2007-2008, novejsi modely od 2009 uz to zas maj...nebo jestli je to nejakej prvek vybavy? Nemam cas to zjistovat. Kazdopadne ta 335i co jsem ted opravoval mela i teplotu :
(Asi je mozny ze to je pristrojovka co je jen u mpaketu...ale zas ten typek s bilym ropakem pise ze ma mpaket a pristrojovku ma bez tech malejch budiku...)
Naposledy editováno 15.08.2014 10:19:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Sleeper:.... Ted po odlehceni a instalaci samosvoru zas myslim ze to bude zas lepsi - co jsem cetl tak samosvor na snehu rozpohybuje i tezky petky apod. Teda jestli to tenhle rok jeste poskladam :)
Jo se samosvorem bych si na snehu piskal. Mimochodem tyhle samosvory zamknou napravu i na 100%?
Koukam, ten interier je hodne podobnej, jak u 435i. Hlavne, ze uz tam davaj tu teplotu.
SLEEPER píše: Jo se samosvorem bych si na snehu piskal. Mimochodem tyhle samosvory zamknou napravu i na 100%?
Koukam, ten interier je hodne podobnej, jak u 435i. Hlavne, ze uz tam davaj tu teplotu.
Uplnej lock to neudela, ja mam seriovej z m3 a tam je svornost nekde kolem 20ti procent. Daj se sehnat/postavit i diffy s vetsi svornosti, ale to uz asi na normalni jezdeni neni.
No a pak to umi ty slozity elektronicky rizeny ala evo/sti .... Ale ve starsich bawech je mechanicka klasika - lamelovej
SLEEPER píše: Jo se samosvorem bych si na snehu piskal. Mimochodem tyhle samosvory zamknou napravu i na 100%?
E36kový mívaj svornost běžně kolem 25%, dá se to ale nějak upravit až někam ke 40%. 100% určitě ne, je to lamelák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ono k cemu ti je vedet jakou to ma teplotu Me teda uplne staci kdyz si auto houkne pokud s ni neni neco v poradku.