prosím o jakkýkoli typ či radu, díky
Naposledy editováno 12.08.2014 16:37:42
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
MorgienA píše: Redguy> Pořád mu říkám, že ho má vopačně
Hlavne je zajimavy sledovat, jak bavoraci, duchnari apod. tvrdi, ze je to kvuli lepsimu chlazeni, pritom uz to jsou dneska vsechno vodnici Ale dlouho se smat nebudem, Guzzi prej taky pracuje na vodnikovi
Naposledy editováno 13.08.2014 13:24:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
Na druhou stranu čím více jsem se ho snažil dát, tím méně to k tomu směřovalo, nakonec jsme ho prvně dal, když jsem ho tam vůbec netlačil...ale chce to jet už trošku rychlejc.
A na silnici mi to přijde jako uplně k ničemu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
MorgienA píše: Dekker.dave> ta fotka je super
Ta Tvoje fotka z nadhledu je super.
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
Tu bibli zatáčení jsem zkoukl, konečně dokument Le gusto!!, ale praxe je praxe:)
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
MorgienA píše: Redguy> Pořád mu říkám, že ho má vopačně
Plácáš .... lodní motory se můžou montovat jak chceš. ..ale ma- li se s tim dát trochu jezdit po silnici...chce to trochu promyslet jak to tam dát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
t_freedom píše: MorgienA> nemyslíš tím doufám Yuasu, , že...bež se raději rychle podivat...
Ja mam nakou talianskou, co se tady neda objednat. To bude jeste legrace, az se mi posere, je totiz docela nizka a siroka a kapacitu a startovaci proudy ma jak autobaterky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
Bubrak-ZX10R píše: hele princip je v tom, ze jedes na motorce normalne zatacku nejakou rychlosti, cim vyssi rychlost prujezdu, tim je motorka vic naklopena.
dalsi bod - pokud vysednes, posunes tim teziste a motorka muze byt mene naklonena pri stejne rychlosti prujezdu
cim vic vysednes, tim je motorka vic rovne a v extremu skutecne muze byt pri stejne rychlosti prujezdu skoro rovne a ty visis z motorky jak opicak, ale je to ve vysledku jedno
stupacky ma kazda motka jinak 'vysoko' a drou v jinem naklonu, cili to neni meritko niceho, treba u VFR 750/800 sem drel stupackama skoro rovne, a na ZX10R jeste nikdy, podobne treba Hondy 929 ci 954 jsou zname, ze skoro driv nez stupackama drou bocnima kapotama, cili spatna koncepce motorky.
cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )
osobne doporucuju na takovydle pokusy podhustit trochu gumy, aspon na 1.9, abys mel vetsi stycnou plochu, aby se gumy vic zahrivaly a drzely a udrzely vetsi naklon, a zaroven mas zrejme motorku s relativne nizko stupackami, cili tam naklon moto uz moc nezvetsis a musis holt vic vysednout a vypadat na tom 'blbe', ale je to OK
Trochu nesouhlasim...¨Tech extremne vysedlejch vopicaku potkavam dost a casto me brzdej i kdyz jedu volnejc, bez vysednuti a skrtani stupackama.
O sviznym tempu s kolenem a stupackama na zemi nemluve...
Nechapu proc bych mel extremne vylejzat, kdyz jedu temer bez naklonu...Navic nemas takovej cit, dyz ses uplne mimo bajk. Chapu to na okruhu. Napriklad na vode...ale na silnici je to fakt zbytecny. Ty gumy maj fakt neska extremni rezervy...
A upoustet se mi zda celkem zbytecny v provozu a kor na slabym nahaci. Ja jezdim predepsanej tlak na zimnich gumach - roadsmart 1 a nikdy me nepustily, kdyz sem se o to zrovna umyslne, v pomalejsich zatackach na vyjezdech nesnazil. A na to ze je letos celkem trapim..vpodstate jenom Duba, Duba, Duba. Tak maj pres 10tis (nechapu) sou uz sice skoro bez vzorku, ale este neco najedou a furt jezdim stejny tempo, stupacky mizej a dobry...A i v tech nejvetsich vedrech cajk..Vyborny gumy!
Naposledy editováno 13.08.2014 21:26:44
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
Zdar, Radek.
Takze, jak se ma vlastne ten hezoun whites? Jezdi zas?
Naposledy editováno 13.08.2014 22:26:31
dejf. píše: Trochu nesouhlasim...¨Tech extremne vysedlejch vopicaku potkavam dost a casto me brzdej i kdyz jedu volnejc, bez vysednuti a skrtani stupackama.
O sviznym tempu s kolenem a stupackama na zemi nemluve...
Nechapu proc bych mel extremne vylejzat, kdyz jedu temer bez naklonu...Navic nemas takovej cit, dyz ses uplne mimo bajk. Chapu to na okruhu. Napriklad na vode...ale na silnici je to fakt zbytecny. Ty gumy maj fakt neska extremni rezervy...
A upoustet se mi zda celkem zbytecny v provozu a kor na slabym nahaci. Ja jezdim predepsanej tlak na zimnich gumach - roadsmart 1 a nikdy me nepustily, kdyz sem se o to zrovna umyslne, v pomalejsich zatackach na vyjezdech nesnazil. A na to ze je letos celkem trapim..vpodstate jenom Duba, Duba, Duba. Tak maj pres 10tis (nechapu) sou uz sice skoro bez vzorku, ale este neco najedou a furt jezdim stejny tempo, stupacky mizej a dobry...A i v tech nejvetsich vedrech cajk..Vyborny gumy!
ja sem samozrejme nechtel tim rict, ze vysedlej vopicak je automaticky hustokrutopriste rychlej tlak ma vyznam ten ze mas skutecne sirsi stycnou plochu a guma se zahriva razantne rychleji, to je asi jasny, vyhody to poskytuje zjevny, ale nerikam ze je to nutny, jen to poskytuje vetsi rezervu