globalmoto_kveten





Téma: Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
18.12.2012 v 21:34
Člověk je nepoučitelnej, zase vybíráme auto a zase nám padla do voka fábie

Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď


Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 11:19 | Nahoru | #61

FiZzeR píše: no... první část už jsem absolvoval v domnění, že když ho povytáhnu, tak bude mít ta pružina větší "sílu", takže mám teď celej pás vymotanej na sedačce

ser na pásy, auto je jako motorka - pro jednoho

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 11:22 | Nahoru | #62

FiZzeR píše: 170 v haťapce? no tybláho, asi jinej gang já s tím ještě přes 120 nejel, a to už jsem se kurva bál že z toho motoru něco vyskočí (1.4 MPI pyčo)


Pjoč? Naše (chápej služební) 1,4 8v jela 180 tachometrovejch, moje (služební) 1,4 16v 200 ale ta byla kjásná - FL, stříbrná, krátká, snížená, 16 kola, sport paket (3ramínko, sportovní sicny), malej koženej paket a jako bonus couvací senzory...tu sem si chtěl koupit, ale odradila mě spotřeba - 8,5

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 11:28 | Nahoru | #63
Jawasaki>

Mám to samý auto 1.4 MPI (44kW) a nic z toho co popisuješ, neznam - jestli do něj teče,( a nejde občas otevřít kufr) tak bylo bouraný.

Už 12 let startuje na brnk,(nemám dálku) s původní baterií, nikde nic nevrže, ani na pražský dlažbě, pouze občas si vrzne na D1, a LPG mám za 17.800,- Harfa Praha,rok 2011.

Skvělý auto

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 11:34 | Nahoru | #64
prouky> jo, tyhle problémy tam asi jako jediný nemám

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 11:40 | Nahoru | #65
prouky> já taky nemám dálku :D

jj bouraný bylo (který dneska nebylo bouraný) je to od švagra z autoservisu tak remcám jen nenápadne. zas za 40k 2002 je ucházející. Z A do B přepraví s malejma nákladama a o to mi šlo. ale rozčarovanej jsem. o tom žádná.
dveře seřizovali už několikrát a stejně tam chčije. jen trošku a za velikýho lijáku když auto stojí, ale to se mi ve 25 starým mitsubishi nedělo :D a taky bylo bořený.

třeba 1,2HTP je proti tomu raketa. do těch 100-110. pak už to moc točí. tam má zas navrch 1,4. ale než se to roztočí... a předjíždět s tím.. huh..

je pravda že často sem používal xantii 2.0 16v 97kw kterou ted jezdí pani.

suma sumárum.. dokážu si představit lepší auto než fabie a to jakýkoliv :D
je to jen doprácovka, nákupovka a 2x do roka na chajdu. jednou mě čeká moje vysněný Jimny.

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 12:15 | Nahoru | #66
příští rok chci už 4x4, a tak koukám po Yeti , všichni ho v cizině chválej, tak musí být dobrý

Naposledy editováno 19.12.2012 12:16:18

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 12:23 | Nahoru | #67
prouky> v práci máme TSI...za mě dobrý, jede to solidně...ale kolega řiká, že je to vyskákaný, nevim, škodovky mi přijdou všechny tvrdý

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

19.12.2012 v 13:44 | Nahoru | #68

Mark.182 píše: Gratuluju, mas auto ktere je v mem top ten nejhnusnejsich aut na svete. Radi se mezi ne takove skvosty jako Fiat Multipla, Renault Thalia I, Chevrolet PT Cruiser, Ford Scorpio a mimo jine i ten hnus co mas ty


Záleži na vkusu každého soudruha, ale u mě je ford scorpio (klaun) těžká stylovka a moc se mi líbí (a taky se mi s ním velice dobře jezdí) . Dát ho na úroveň thalie bych považoval za trestný čin

Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

20.12.2012 v 13:10 | Nahoru | #69
Tak 80% zavad co FiZzeR vyjmenoval jde resit levnym zpusobem. doporucil bych mu zmenit servis. Preposilovane rizeni - ve VAGu se da nastavit 6 stupnu + invalidita - takze opravitelne jednoduse.
Boze proc nekdo meni stabilizator? Vzdyt to je obycejna trubka na ktere se nema co polamat? Tycka stabilizatoru stoji cca 400kc - meni se obe a vydrzi kolem 50t.km. Ostrikovace seridit samozrejme jdou.Brzdy - no tak jednou zvlnit ano - podruhe uz je spatne neco jineho nez ty kotouce. Doporucuji vymenit servis - evidentne vas bud okradaji nebo tomu nerozumi.
S F1 mam najeto cca 250t.km a krome tycek stabilizatoru, 1 par prednich lozisek,tlumicu a baterky mam vse origo. Auto jezdi velmi slusne (1.9TDI).

P.S.:Tak pasy uz mam taky vytahne,ale u 12 let stareho denne pouzivaneho auta se neni cemu divit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

20.12.2012 v 13:18 | Nahoru | #70
Jawasaki> Auto se ti zamklo,protoze mas v haji mikrospinac na zamku dveri.Pokud nemas central neni to zadna raketa,pokud mas central tak cely zamek stoji cca 600kc (cinska vika,ale kupodivu funguje to spolehlive). Dalsi kvalitni servis - serizovat dvere muzou jak chcou! Do fabek netece kolem dveri ,ale vnitrkem dverma! Musi se sundat tapec,plech na kterem je stahovacka a utesnit to mezi tim plechcem a dverma.Byla na to myslim dokonce svolavacka.

Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

20.12.2012 v 13:40 | Nahoru | #71
prouky: do novejch fabii a roomsteru asi tece celkem bezne, tesnej to tam tim semisem, jak otevres v desti dvere a pak zavres tak prestane tesnit a kape tam, mame to u sluzebni to same...

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

20.12.2012 v 22:42 | Nahoru | #72

mira-xj píše: Jawasaki> Auto se ti zamklo,protoze mas v haji mikrospinac na zamku dveri.Pokud nemas central neni to zadna raketa,pokud mas central tak cely zamek stoji cca 600kc (cinska vika,ale kupodivu funguje to spolehlive). Dalsi kvalitni servis - serizovat dvere muzou jak chcou! Do fabek netece kolem dveri ,ale vnitrkem dverma! Musi se sundat tapec,plech na kterem je stahovacka a utesnit to mezi tim plechcem a dverma.Byla na to myslim dokonce svolavacka.



Má pravdu ten chlapec , přesně tohle jsem taky na fabii řešil.

4 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

5.1.2013 v 01:35 | Nahoru | #73
Nevíte někdo co s tou spojkou? S tím se nedá jezdit, připadám si jako největší kokot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

5.1.2013 v 18:18 | Nahoru | #74

FiZzeR píše: Nevíte někdo co s tou spojkou? S tím se nedá jezdit, připadám si jako největší kokot

Určitě je to tou spojkou?

Naposledy editováno 05.01.2013 18:39:02

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

5.1.2013 v 19:21 | Nahoru | #75
FiZzeR> jestli ty to nebude šmít jako ženské s počítačem - předáš jim plně funkční PC a za chvílí "jé ono to něco dělá"...cos udělala...."nííííc, to samo"

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

7.1.2013 v 09:38 | Nahoru | #76

lena87 píše: Určitě je to tou spojkou?



jo. noha mi zabírá furt stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

7.1.2013 v 09:54 | Nahoru | #77

FiZzeR píše: Nevíte někdo co s tou spojkou? S tím se nedá jezdit, připadám si jako největší kokot



Pátral jsem po problému se spojkou u mý octavie - ta mi zase zabírá až úplně nahoře a v kombinaci s el. řízeným plynem (kterej má zpoždění 300 ms) je to taky super kombinace. Už jsem se pomalu smiřoval s tim, že se bude dělat nová spojka, ale nakonec jsem vypátral na škodováckým fóru, že u tohohle motoru 1,6 75 kw (typ AVU), je to prostě vlastnost, že spousta lidí udělala spojku, ale stejně je to pořád beze změny. Když je motor studenej, ale někdy i teplej, nelze se plynule rozjet a při přeřazení auto cukne. Taky si připadam jak blbec. Nejhorší je studenej motor a couvat. Nakonec tam nějakej maník psal, že zkusil vyměnit spínač na spojkovým pedálu (stojí asi 350,-) a že se to prý o 80% zlepšilo. Udělal jsem to taky, zlepšilo se to, ale stejně se to občas chová jako předtim. Jsou to prostě přetechnizovaný 3,14čoviny jenom kvůli tomu, aby to splnilo euro 4. Ten motor předtim - 1,6 74 kw splňoval euro 2 a žádný tyhle kraviny tam nemusely bejt. Ten AVU prej dokonce kvůli emisim přenastavuje palivový mapy při stavech volnoběh - rozjezd - přařazení ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

7.1.2013 v 10:02 | Nahoru | #78
Piwell> jj, pravdu máš při couvání mě to sere nejvíc... el. plyn mám taky, a taky si to při řazení samo přidává... dafuq? zlatej karburátor

na to čidlo se kouknu

Naposledy editováno 07.01.2013 10:02:22

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

7.1.2013 v 11:16 | Nahoru | #79

FiZzeR píše: Nevíte někdo co s tou spojkou? S tím se nedá jezdit, připadám si jako největší kokot



Prodat a koupit něco, co ti bude víc vyhovovat... nebo si potrpíš na sebetrýzeň? Podle toho, co tu čtu, asi jo

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

7.1.2013 v 12:08 | Nahoru | #80

FiZzeR píše: Piwell> jj, pravdu máš při couvání mě to sere nejvíc... el. plyn mám taky, a taky si to při řazení samo přidává... dafuq? zlatej karburátor

na to čidlo se kouknu



Mrkni. U tý octavie sundáš plast nad pedálama (2 šroubky) a najdeš ho přímo na začátku spojkovýho pedálu. Je modrej, vyndá se pouhým pootočením do strany (bajonet). Měl by vypydat nějak takhle:

Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 08:47 | Nahoru | #81
Mno, skorožena má tenhle boží trest taky, stejnou motorizaci a a spojka a plyn jsou uplně stejnej průser Ale to je vedlejší, teď řeším jinej trabl. Pod plynem vepředu něco dost silně vibruje, po povolení plynu to přestane, při brzdění motorem to (asi) nedělá. Do zatáček je to horší. Přijde mi, že to jde z levý strany. Odpovídalo by to poloose, skutečně tam byl levej vnější kloub chycenej (klasika, ztracená sponka na manžetě, vylítalo mazivo a pak při rozjezdu se zatočenejma kolama to začlo mlátit jak vzteklý). Nicméně kloub jsem vyměnil, zbylý tři se zdají být v pořádku. Co je další na ráně?

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 08:59 | Nahoru | #82
nepoučitelnej

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 09:00 | Nahoru | #83
maras> Já jí to nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 09:13 | Nahoru | #84
Klasika, auto špatně udržovaný a že ti odchází spotřební věci je úplně normální. Pánové podívejte se na české silnice, většina aut co jezdí u nás od novoty má standardně měněný tyčky stabilizátoru a klouby na řízení v 50 tis. To co se tady považuje za silnice je otřes.
Taky mám Tenerku na ty roz... silnice. V rodině máme několik škodovek a žádný velký problémy nejsou. Když auto má přes 10 let a jezdí denně po městech, nedivím se že tolik nevydrží.(je to velký záhul na všechno)

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 09:44 | Nahoru | #85
georgeCZ> No poté co se mi dostala do ruky tuhleta fábie, tak s nostalgií vzpomínám na tu svou, ta byla zlatá. Tady je v rozsypu úplně všecko, a to má údajně namotáno 150kkm.

Jo a ještě jeden špek, už si nepa jak to bylo, ale neměla by kontrolka mazání zhasnout až po nastartování? Tady po zapnutí zapalování svítí, ale po chvilce zhasne i když motor neběží, svítit zůstane jen dobíjení... Je to celý nějaký funky to auto...

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 09:47 | Nahoru | #86
kdyby jsi předtím napsal tak bych ti zjistil co a jak :) ušetřil by jsi cestu a nervy;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 09:50 | Nahoru | #87

Kamikadze-Ace píše: kdyby jsi předtím napsal tak bych ti zjistil co a jak :) ušetřil by jsi cestu a nervy;)



... nechápu...?

2 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 10:00 | Nahoru | #88
nejspíš by ti jí napích a zkouknul.

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 10:11 | Nahoru | #89

georgeCZ píše: nejspíš by ti jí napích a zkouknul.



dle VAGíny je to čistý... speedy nám to kdysi napíchl, řešili jsme absenci výkonu (no dobře, chápu že ta je tam tak nějak implementována z fabriky, ale víme jak jsem to myslel ) a cukání kolem 2-3k, ale to byly rozvody, ty jsem dělal včera do půlnoci a už to jede normálně, až na ty vibrace

Naposledy editováno 13.08.2014 10:12:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

13.8.2014 v 10:18 | Nahoru | #90

georgeCZ píše: nejspíš by ti jí napích a zkouknul.

myslis jeho skoro-zenu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist