Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď
Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01
FiZzeR píše: 170 v haťapce? no tybláho, asi jinej gang já s tím ještě přes 120 nejel, a to už jsem se kurva bál že z toho motoru něco vyskočí (1.4 MPI pyčo)
Pjoč? Naše (chápej služební) 1,4 8v jela 180 tachometrovejch, moje (služební) 1,4 16v 200 ale ta byla kjásná - FL, stříbrná, krátká, snížená, 16 kola, sport paket (3ramínko, sportovní sicny), malej koženej paket a jako bonus couvací senzory...tu sem si chtěl koupit, ale odradila mě spotřeba - 8,5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Mám to samý auto 1.4 MPI (44kW) a nic z toho co popisuješ, neznam - jestli do něj teče,( a nejde občas otevřít kufr) tak bylo bouraný.
Už 12 let startuje na brnk,(nemám dálku) s původní baterií, nikde nic nevrže, ani na pražský dlažbě, pouze občas si vrzne na D1, a LPG mám za 17.800,- Harfa Praha,rok 2011.
Skvělý auto
jj bouraný bylo (který dneska nebylo bouraný) je to od švagra z autoservisu tak remcám jen nenápadne. zas za 40k 2002 je ucházející. Z A do B přepraví s malejma nákladama a o to mi šlo. ale rozčarovanej jsem. o tom žádná.
dveře seřizovali už několikrát a stejně tam chčije. jen trošku a za velikýho lijáku když auto stojí, ale to se mi ve 25 starým mitsubishi nedělo :D a taky bylo bořený.
třeba 1,2HTP je proti tomu raketa. do těch 100-110. pak už to moc točí. tam má zas navrch 1,4. ale než se to roztočí... a předjíždět s tím.. huh..
je pravda že často sem používal xantii 2.0 16v 97kw kterou ted jezdí pani.
suma sumárum.. dokážu si představit lepší auto než fabie a to jakýkoliv :D
je to jen doprácovka, nákupovka a 2x do roka na chajdu. jednou mě čeká moje vysněný Jimny.
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Naposledy editováno 19.12.2012 12:16:18
Mark.182 píše: Gratuluju, mas auto ktere je v mem top ten nejhnusnejsich aut na svete. Radi se mezi ne takove skvosty jako Fiat Multipla, Renault Thalia I, Chevrolet PT Cruiser, Ford Scorpio a mimo jine i ten hnus co mas ty
Záleži na vkusu každého soudruha, ale u mě je ford scorpio (klaun) těžká stylovka a moc se mi líbí (a taky se mi s ním velice dobře jezdí) . Dát ho na úroveň thalie bych považoval za trestný čin
Boze proc nekdo meni stabilizator? Vzdyt to je obycejna trubka na ktere se nema co polamat? Tycka stabilizatoru stoji cca 400kc - meni se obe a vydrzi kolem 50t.km. Ostrikovace seridit samozrejme jdou.Brzdy - no tak jednou zvlnit ano - podruhe uz je spatne neco jineho nez ty kotouce. Doporucuji vymenit servis - evidentne vas bud okradaji nebo tomu nerozumi.
S F1 mam najeto cca 250t.km a krome tycek stabilizatoru, 1 par prednich lozisek,tlumicu a baterky mam vse origo. Auto jezdi velmi slusne (1.9TDI).
P.S.:Tak pasy uz mam taky vytahne,ale u 12 let stareho denne pouzivaneho auta se neni cemu divit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
mira-xj píše: Jawasaki> Auto se ti zamklo,protoze mas v haji mikrospinac na zamku dveri.Pokud nemas central neni to zadna raketa,pokud mas central tak cely zamek stoji cca 600kc (cinska vika,ale kupodivu funguje to spolehlive). Dalsi kvalitni servis - serizovat dvere muzou jak chcou! Do fabek netece kolem dveri ,ale vnitrkem dverma! Musi se sundat tapec,plech na kterem je stahovacka a utesnit to mezi tim plechcem a dverma.Byla na to myslim dokonce svolavacka.
Má pravdu ten chlapec , přesně tohle jsem taky na fabii řešil.
4 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: Nevíte někdo co s tou spojkou? S tím se nedá jezdit, připadám si jako největší kokot
Určitě je to tou spojkou?Naposledy editováno 05.01.2013 18:39:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: Nevíte někdo co s tou spojkou? S tím se nedá jezdit, připadám si jako největší kokot
Pátral jsem po problému se spojkou u mý octavie - ta mi zase zabírá až úplně nahoře a v kombinaci s el. řízeným plynem (kterej má zpoždění 300 ms) je to taky super kombinace. Už jsem se pomalu smiřoval s tim, že se bude dělat nová spojka, ale nakonec jsem vypátral na škodováckým fóru, že u tohohle motoru 1,6 75 kw (typ AVU), je to prostě vlastnost, že spousta lidí udělala spojku, ale stejně je to pořád beze změny. Když je motor studenej, ale někdy i teplej, nelze se plynule rozjet a při přeřazení auto cukne. Taky si připadam jak blbec. Nejhorší je studenej motor a couvat. Nakonec tam nějakej maník psal, že zkusil vyměnit spínač na spojkovým pedálu (stojí asi 350,-) a že se to prý o 80% zlepšilo. Udělal jsem to taky, zlepšilo se to, ale stejně se to občas chová jako předtim. Jsou to prostě přetechnizovaný 3,14čoviny jenom kvůli tomu, aby to splnilo euro 4. Ten motor předtim - 1,6 74 kw splňoval euro 2 a žádný tyhle kraviny tam nemusely bejt. Ten AVU prej dokonce kvůli emisim přenastavuje palivový mapy při stavech volnoběh - rozjezd - přařazení ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
na to čidlo se kouknu
Naposledy editováno 07.01.2013 10:02:22
FiZzeR píše: Piwell> jj, pravdu máš při couvání mě to sere nejvíc... el. plyn mám taky, a taky si to při řazení samo přidává... dafuq? zlatej karburátor
na to čidlo se kouknu
Mrkni. U tý octavie sundáš plast nad pedálama (2 šroubky) a najdeš ho přímo na začátku spojkovýho pedálu. Je modrej, vyndá se pouhým pootočením do strany (bajonet). Měl by vypydat nějak takhle:
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Taky mám Tenerku na ty roz... silnice. V rodině máme několik škodovek a žádný velký problémy nejsou. Když auto má přes 10 let a jezdí denně po městech, nedivím se že tolik nevydrží.(je to velký záhul na všechno)
Jo a ještě jeden špek, už si nepa jak to bylo, ale neměla by kontrolka mazání zhasnout až po nastartování? Tady po zapnutí zapalování svítí, ale po chvilce zhasne i když motor neběží, svítit zůstane jen dobíjení... Je to celý nějaký funky to auto...
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Kamikadze-Ace píše: kdyby jsi předtím napsal tak bych ti zjistil co a jak :) ušetřil by jsi cestu a nervy;)
... nechápu...?
2 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
georgeCZ píše: nejspíš by ti jí napích a zkouknul.
dle VAGíny je to čistý... speedy nám to kdysi napíchl, řešili jsme absenci výkonu (no dobře, chápu že ta je tam tak nějak implementována z fabriky, ale víme jak jsem to myslel ) a cukání kolem 2-3k, ale to byly rozvody, ty jsem dělal včera do půlnoci a už to jede normálně, až na ty vibrace
Naposledy editováno 13.08.2014 10:12:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
georgeCZ píše: nejspíš by ti jí napích a zkouknul.
myslis jeho skoro-zenu?