globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přervaný řetěz
9.8.2014 v 11:43
Mám najeto 14000 a včera se mi za jízdy přerval jeden řetězový článek.Řetěz byl ještě původní.Při objednání nové sady mi bylo řečeno,že Hyproš má poddimenzovaný řětěz.Má někdo podobnou zkušenost.Ještě podotknu,že nebyl vytahaný a byl dobře napnutý.

Přervaný řetěz

9.8.2014 v 12:03 | Nahoru | #1
asik jebka matrial, ne? copak tam davaji seriově?

Naposledy editováno 09.08.2014 12:04:07

Přervaný řetěz

9.8.2014 v 12:37 | Nahoru | #2
Jakou jsi objednal sadu?

Přervaný řetěz

9.8.2014 v 12:58 | Nahoru | #3
mas stesti ze se nic nestalo, byly pripady ze to prorazilo blok, nekoho zranilo atd.

2 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz

10.8.2014 v 11:30 | Nahoru | #4
Na origu nemají žádné označení.Koupil jsem DID -prý to má být nejvišší možná kvalita.Na předchozích motorkách jsem měnil běžně po 25000km a bylo to v pohodě.U Hyproše zvažuji,že ho vyměním raději po 12000km.

(reakce na) Přervaný řetěz

10.8.2014 v 12:40 | Nahoru | #5

torero píše: Na origu nemají žádné označení.Koupil jsem DID -prý to má být nejvišší možná kvalita.Na předchozích motorkách jsem měnil běžně po 25000km a bylo to v pohodě.U Hyproše zvažuji,že ho vyměním raději po 12000km.



nejde jen o vyrobce, ale i o typ retezu - - takže koupit poue sadu DID a neřešit o jake jde tesneni a jak silne jsou články neni uplně to nej

(reakce na) Přervaný řetěz

11.8.2014 v 07:35 | Nahoru | #6
torero> 525 ,530, 535?

1 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz

11.8.2014 v 16:02 | Nahoru | #7
kua to ty taliani setria uz aj na retazi ze tam davaju od vyroby poddimenzovane veci? .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přervaný řetěz

11.8.2014 v 16:53 | Nahoru | #8
rogyze> je to pičovina...
řetěz se trhne buď výrobní vadou, nebo tím, že je přesponovanej, ci nedošponovanej.
Mám 535ku na jiným dvoubucharu, než je dvouventilovej hyproš a dá i 22tkm...

(reakce na) Přervaný řetěz

11.8.2014 v 17:03 | Nahoru | #9
t_freedom>majitel pise nebol vytahany a bol dobre naspanovany a nema ziadne oznacenie,tak to potom nebolo asi bohvie aka kvalita ktoru tam dali v ducati ci nie,14000dost malo asi.

(reakce na) Přervaný řetěz

11.8.2014 v 17:12 | Nahoru | #10

t_freedom píše: rogyze> je to pičovina...
řetěz se trhne buď výrobní vadou, nebo tím, že je přesponovanej, ci nedošponovanej.
Mám 535ku na jiným dvoubucharu, než je dvouventilovej hyproš a dá i 22tkm...



To máš asi na "hektolitru" cóóó... znám 520, 525, 530 a z historie i 630, ale 535 sem ve škole nebral (a nebo sem chyběl? )

Naposledy editováno 11.08.2014 17:12:18

1 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz

11.8.2014 v 17:41 | Nahoru | #11
Co vlastně znamenají čísla v názvu řetězu?
Čísla v označení (např. 428, 520, 530...atd) značí rozměry, tolerance, minimální pevnosti v tahu řetězu popř.další specifikace, určené japonskými průmyslovými normami JIS (Japanese industry standard). (Norma JIS je obdoba norem ISO, ANSI, DIN a dalším.
První číslo
4, 5, 6 značí vzdálenost mezi řetězovými čepy = rozteč
Původně tato čísla specifikovala rozteč v osminách palců (coulech) Např. řetěz série 400 měl rozteč 4/8 resp. 1/2 palce), dnes jsou ale používaný metrické rozměry, takže řetěz série 400 má rozteč 12,7 mm;
500- 15,875 mm; 600 - 19,05 mm.
Druhé a třetí číslo
označuje řetězovou šířku, měřenou mezi vnitřními plochami vnitřních bočních destiček, Označení končící "20" (420, 520....) znamená šířku 6,35 mm mezi destičkami. (2/8 palce).Jestliže číslo končí "25" nebo "28", šíře je 7,94 mm (2,5/8 palce). Jestliže číslo končí "30" nebo "32", šíře je 9,53 mm (3/8 palce)
Protože širší řetěz má samozřejmě větší pevnost jsou , druhé a třetí číslo také označuje pevnost řetězu, relativně k ostatním řetězům se stejnou roztečí. Vyšší čísla odpovídají větší pevnosti, tj. řetěz 525 je pevnější než 520. Tato dodatečná pevnost je dosažena díky zvětšení válečku.
POZOR! Neznamená to však, že všechny řetězy 520 mají stejnou pevnost , záleží samozřejmě na tloušťce destiček a materiálu. Řetězy jednoho rozměru mohou být ještě různého typu a liší se dodatečným označením , které je různé u různých výrobců (U EK např., 520SRO5 a SROZ)

zdroj http://www.motonet....zy-technicke/retezy/

Naposledy editováno 11.08.2014 17:45:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přervaný řetěz

11.8.2014 v 18:10 | Nahoru | #12
t_freedom> od jakeho vyrobcu to mas tu 535ku?

(reakce na) Přervaný řetěz

11.8.2014 v 20:20 | Nahoru | #13
rogyze> že sis nevšim před Petarďákem ...

jo upsal jsem se ...

...jinak, připadá to tedy na výrobní vadu... já v neděli přišel o 4měsíce starou baterku

Už si aspoň zjistil co tam je...ty poddimenzovanej itale ?

Přervaný řetěz

11.8.2014 v 20:46 | Nahoru | #14
Já měnil origo řetěz po 9.tis.km a byl na táhlej jak kšandy - taky prvovýroba ale taky dostal dost dlouhou vyjížďku v dešti. Stát se to může - únava materiálu.

Přervaný řetěz

12.8.2014 v 05:55 | Nahoru | #15
já měl řemen a taky mi prdnul v dojčlandu :D jinak teda když se mi to stalo tak se začínám bát že mi prdne novej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přervaný řetěz

12.8.2014 v 12:31 | Nahoru | #16
FishX3> Informace, že čím silnější, tím pevnější není zase tak úplně pravdivá......

Ducati HM používá ve standartu "525". Osobně bych použil AFAM nebo DC - kvalita vynikající a cena také.

(reakce na) Přervaný řetěz

12.8.2014 v 12:37 | Nahoru | #17
radi5> no tak jestli má 525ku, tak má ten samej řetěz jako já... s větším krouťákem v celým spektru a daleko ucukanějším motorem...

Ty kecy prodejců o tom, že má poddimenzovanej řetěz fakt miluju... ...no ale bůh ví jestli prodejců, že

1 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz

12.8.2014 v 20:44 | Nahoru | #18
Nyní jsem tam dal DID tip 525ZVMX,.Snad to nebude špatná volba.

(reakce na) Přervaný řetěz

12.8.2014 v 20:53 | Nahoru | #19
torero> To bude ok.

Přervaný řetěz

17.9.2014 v 10:37 | Nahoru | #20
ja som na povodnej sade najazdil cca 18000km. teraz nova sada DID.O poddimenzovanej retazi som Ani nevedel..

Přervaný řetěz

17.9.2014 v 12:50 | Nahoru | #21
Zrovna před několika dny jsem si prohlížel řetěz na Superduku 1290 a má z výroby DID 525, takže ten řetěz by asi měl něco vydržet. Ale sám se divím, že tam není 530, když se běžně dává na takto výkonné stroje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... 3KP 2 25.6.2023 v 10:40 Gahan37
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 10 6.2.2022 v 14:40 Treable
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 7 23.9.2021 v 17:32 assassin
chip tuning a zkušenosti [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S brzda80 37 23.6.2021 v 19:16 Tony500sec


TOPlist