globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vykuchaný výfuk
 
26.5.2014 v 22:25
Zdravím vás.
Měl bych otázku na vykuchaný výfuk.Dnes jsem se zbavil všech přepážek (až na jednu ze 3) apod věcí ve výfuku a po přidání plynu mi motorka cuká.
Když se seřídí karburátor nebo trysky pomůže to ?

Vykuchaný výfuk

26.5.2014 v 22:33 | Nahoru | #1
muze a nemusi,muj sel na ladak jaks taks ale na kn filtr uz musim dat stage 1-3 jet kit

Vykuchaný výfuk

26.5.2014 v 22:41 | Nahoru | #2
Chce to obohatit smes.

Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 09:02 | Nahoru | #3

Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 09:08 | Nahoru | #4
To je jednoduchý, projeď si inzerci, sežeň jiný výfuk, stávající demontuj a velkým obloukem odhoď, ten nový tam namontuj, startuj, vodhrábni, enjoy. A hlavně nech přepážky přepážkama.

Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 09:26 | Nahoru | #5
kucíí...proč to děláte???

Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 09:27 | Nahoru | #6
Uřízl bych svod cca 15cm za hlavou a bude uplně po problému

Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 09:46 | Nahoru | #7
Tuning co tě bude stát akorát love navíc. jak tu píšou zahodit koupit normální laděný výfuk žádný made in garage

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 10:39 | Nahoru | #8
podle mě je vykuchání poměrně rozumná možnost jak mít hlasitější výfuk, pokud to vyluzuje pěknej zvuk. Origo výfuku žádná škoda není, těch je k dostání mraky.

Rozhodně bych netvrdil že to nepůjde doladit, vždyť ani nevíte co to je za motorku.

(reakce na) Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 12:29 | Nahoru | #9

Stev píše: ... vždyť ani nevíte co to je za motorku.



konečně někdo uhodil hřebík na hlavu ...

co takhle dozvědět se co je to za mašinu ?

2 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 12:39 | Nahoru | #10
Tak mi pánové ukažte jediného člověka, který by to uměl a s prominutím "sral" se s tím, když je na konci origo roura, kde je nějaký zmuchlaný zbytek přepážek a možná ještě jedna zbyla... Ani jeden!

motor pro úpravu musí:
1. nasát ( přes filtr, hrdla, průmer krmiče, kanálu až po sací ventily )
2. vydechnout (od průměru ventilů a kanálů, přes průměr svodů až po koncovku)
a až pak tu směs sladit.

Nejjednoudušší a nejlevnější je dát KN a otevřenou koncovku. Ale je to jen pro pocit a když se to povede správně krmit, může tam nějaký koník přibýt. To už je o tom ladění.. a jsme zas tam: kdo to bude seřizovat a ladit? nikdo

Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 12:41 | Nahoru | #11
Je dnes už spoustu motorek, které jsou k lazení bez zásahu do motoru a hlav, s velkým průměrem svodů, atd. připraveny z výroby... pak stačí jen "osazovat" .

(reakce na) Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 12:50 | Nahoru | #12
mm-art-airbrush> Mambo to tak udělal na S4RSku a jede mu to bez problému...

(reakce na) Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 13:34 | Nahoru | #13
mm-art-airbrush> spousta domněnek co píšeš, navíc on chce jen lepší zvuk. Doladění karburátoru po změně na výfuku může bejt jen upravení volnoběžný směsi a případně vypodložení jehel, nic extra složitýho pro člověka co si troufne podívat se dovnitř.

Vykuchaný výfuk

27.5.2014 v 13:57 | Nahoru | #14
ok

Vykuchaný výfuk

10.7.2014 v 07:15 | Nahoru | #15
Je to 2takt a nebo 4 takt. Co je to za masinu? Ja se na 2taktu sral i s ladakem (leo vince). No mam pocit, ze levnej ladak te vyjde levnejc, nez srani s timhle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist