josef58 píše: Ví někdo, co je toto za typ, nebo název Jawy a jak to jezdilo?
č. 5757
Mám pocit Josefe, že by to mohla být tovární 125ka Jawa, se kterou v roce 1967 jezdil Boček a taky ji zkoušel Havel. Moc to nejelo,bylo to hodně poruchové, ale někde jsem četl, že motor posloužil k vývoji 4 válcové Jawy 350, která byla mnohem úspěšnější!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
No a JV je přece z Č.Budějovic - to by vážil takovou cestu"na pivo s AKREM v Brně" ?
Nevím, jestli AKRO byl někdy "v Brně", ani jestli byl JV na nějakém motocyklovém
okruhu "poblíž Jablonce/Nis.", ale málo platný "to Brno" se pořád zdá být tak nějak
nejvíc uprostřed ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Naposledy editováno 08.07.2014 08:53:15
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235253_201407060221024x683.jpg)
nevím jak by se dnešní borci v F1 tvářili na takové brzdy...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235254_20140706032704x1024.jpg)
nádherná práce na tlumení...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235255_20140706033664x1024.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235256_201407060561024x683.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235257_201407060651024x683.jpg)
pohled z druhé strany na ČZ co fotil Josef58
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235258_201407060781024x683.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235260_201407060831024x683.jpg)
zajištění ručního,,startéru"řemínkem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235261_201407060891024x683.jpg)
tyhle motorky byly na prodej!
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235263_20140706093683x1024.jpg)
...závodní okruhová auta nemají ruční brzdu,tak poslouží i palička.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235264_201407060841024x638.jpg)
Josef58-jiné žebrování předního a zadního válce používá i Ducati...asi okopčili od našich
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Ty ČZety jsou už kompletní repliky. A z toho důvodu tyto stavby neuznávám, nejsem totiž zastáncem replik. Originál je jen jeden.
miramara: nevíš za kolik byla ta 888 ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
na tvé fotce je to žebrování u ČZ už pěkně vidět. I u té Ducny, ono je to pochopitelné, žebra musí být daná tak, aby se stejnoměrně chladila. Kdyby se válce zaměnily, tak první žebro by se ani nazahřálo na provozní teplotu a ty ostatní by přehřátím odskákaly
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
SPV píše: Josef a AKRO: k příspěvku 5757. Měl by to být dostavěný prototyp, který nikdy nezávodil.
Ty ČZety jsou už kompletní repliky. A z toho důvodu tyto stavby neuznávám, nejsem totiž zastáncem replik. Originál je jen jeden.
miramara: nevíš za kolik byla ta 888 ?
Máš pravdu, že originál je jen jeden. Vlastně něco jako prototyp, ale už se v tom mocu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235396_revival065.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235397_revival066.jpg)
Límova AVIA s číslem jak jinak než 21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235398_revival064.jpg)
Zde vidět "zástěrky", nebo "kartáče", které zamezovaly vstupu vzduchu pod vůz a tím pádem byla formule, hlavně F1 doslova přisátá k vozovce a v zatáčkách jela jak po kolejích.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235400_revival067.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235402_revival068.jpg)
Připraveny na start. Pólpozišn vybojovala Maseratka 250F stejně jako před 65 lety v roce 1949, kdy se jelo v Brně poprvé po válce a zároveň naposled na této úrovni. Od roku 1950 bylo vypsáno offi MS F1 a tam už Brno chybělo. Tehdá mělo přijít na závod na 400 000 diváků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235403_revival082.jpg)
Startovní pole uzavírala menší a slabší Cisitalia D46 1098 ccm rok 1946.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235404_revival083.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235405_revival069.jpg)
I Cisitalia startovala v legendárním závodě roku 1949
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235406_Scan563.jpg)
Myslím, že Maserati v tom roce nasadila 4 vozy i s Chironem, ale hned v prvním kole dvě vypadly po nehodě v levotočivé zatáčce,- princ Bira a Farina jehož vůz usmrtil dva diváky. Později tato zátočina dostala jméno Farinova
- jezdci projíždějí zatáčkami na úzkých a velkých kolech ještě většími smyky
- jezdci se bravůrní jízdou v zatáčkách smýkyjí od patníku k patníku a pevně se drží svých velkých volantů aby nevypadli ze závodních vozů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Vchod do "restu" už vás utvrdí, že jste na správném místě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235582_revival072.jpg)
Ta samá TATRA o kousek vedle a naživo
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235583_revival098.jpg)
Uvnitř restu na vás dýchne ta správná atmosféra a vzpomínky na dávná léta starého okruhu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235592_revival073.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235594_revival074.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235596_revival075.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235598_revival076.jpg)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
11.- Lotus 1974 to sání mi tenkrát připomínalo tvarem "kovadlinu". Jezdec má Petersonovu helmu ....tmavě modrou se žlutým kšiltem. Myslím, že kšiltík míval i Chris Amon
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235605_revival087.jpg)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235608_revival088.jpg)
...a do třetice Lotus č.6 1976
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235613_revival094.jpg)
č.78 Hill 1975
č.15 Hesketh 1978
č.16 Williams 1983
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235614_revival096.jpg)
Pódium už je připraveno
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235615_revival081.jpg)
Pozorný čtenář tohoto vlákna si jistě všiml, že na stožáru třetího místa jsou dvě vlajky. Důvod se vysvětlil, jely se dvě kategorie, se a bez "zástěrek-kartáčů", něco jako v motogp Factory a Open
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/28/235621_revival097.jpg)