potřeboval bych poradit s následujícím problémem... Litrový V-Strom 2004 - při jízdě ustálenou rychlostí po dálnici nebo nějaké okresce kde se dá jet plynule, začne mít motor nevyrovnaný chod, ve středních otáčkách cuká a jako by kucká. Pokud zastavím, musím točit plynem, protože jinak většinou chcípne a následně bez přidání plnynu nenastartuje. Čím to? (Teploměr po celou dobu ukazuje normální provozní teplotu - dvě čárky).
Pokud nechám motorku hodinu stát a nechám ji vychladnout, nastartuje v pohodě na brnk i bez plynu a pak jede normálně do doby než zase přijde nějaká táhlá cesta, kde se dá jet plynulou rychlostí.
Bohužel se mi to stalo na dovolené s tímto jsem musel ujet domů více než 2000km, pekelně mě to rozčilovalo. Po prvních pár km jsem to tipoval na přívod paliva, shodil jsem tedy na benzince nádrž, provedl test palivoveho čerpadla (připojil jsem jej přímo na baterku a za 20s byla naplněná 1,5l pet lahev), čerpadlo tedy ok. Zkontroloval jsem i gumové příruby od airboxu zda to nepřisává falešný vzduch - seděli pevně. Po tomto rozmontování a s motnování motorka šlapala skoro 400km dá se říct normálně, jen občas v nízkých otáčkách "kuckla" do sání. Pak to opět znovu začalo na novo jak jsem popsal výše.
V zimě motorka dostala velký servis (seřízení podltlaků, nové svíčky, olej, synchronizace klapek...) a do doby než se projevil tento problem jsem s ni ujel jen 3000km.
Díky za každou radu
Naposledy editováno 07.07.2014 12:14:25
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
sseba1 píše: Ahoj, skoro mi to příjde jako rozhozený snímač polohy škrtící klapky. Tohle přesně mi dělalo auto, konstantní rychlost a začalo to poškubávat a stačilo zamrdlat s plynem a jelo to dál...
Zdar, jak se na to dá přijít, eventuelně následně opravit? Nebo výměma? diky
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
A nekupoval nekdo nahradni?Kolik to tak muze stat?
JirkaCBR-fi píše: Ahoj...mam stejny problem....nemohl by nekdo nafotit nebo podrobneji popsat kde je ten snimac polohy skrtici klapky??
A nekupoval nekdo nahradni?Kolik to tak muze stat?
Hele nebudes tomu verit ... Ale je na ose okolo ktere se otaci skrtici klapky :) jestli netusis kde je hledat, asi se v tom nevrtej :) prvni bych zkontroloval jeho nastaveni - jak je popsane v servisnim manualu treba a pak pripadne promeril jestli nema vydrenou drahu, jinak mu nic nemuze byt. Origo v suzuki na nektery modely jsou, na nektery pouze jako soucast sani - cena u snezoru je 3-4tis, cely sani kolem 8mi... U toho sani si ale nejsem jistej jestli se nemenilo kvuli sercu sekundarnich klapek , tzn ze by ten senzor byl dostupnej samostatne pro vsechny modely...
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
tak jsem nechal problém problémem a opět jsem to začal řešit až teď. Nějak nebyl čas. Rozebral jsem motorku, zkontroloval příruby sání z airboxu, všechny hadice, poutahoval objímky atd. Gumová příruba k zadnímu válci byla spadená (asi vlivem střílení do sání). Rozebral jsem ji nádrž a mrkl na čerpadlo, bylo čistý (čistil jsme jej naposledy loni). Provedl jsem jeho test palivoveho čerpadla - tlačí jak zblázněný. Jediné co jsem na této cestě našel byl otočený palivový filtr. Mám totož namontovaný na přívodní hadici z nádrže do motoru externí palivový filtr. Je to stříbrný váleček který se vejde do ruky, má z jedné stray vstup IN a výstup OUT. Byl měněný letos v unoru, měnil jej muj mechanik a namontoval jej špatně! Byl otočený, takže přívod byl přiveden na "OUT" stranu. S tímto blbě namontovaným filtrem jsem najel těch 3000km. Chci se zeptat, je možné že ten palivový filtr diky obracené montáži nefiltroval a tím se zanesly vstřikovače?
Naposledy editováno 19.09.2014 09:50:28
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
Karf: gipro mám taky a pozoruju že trošku blbne, rozhodně vic než dřív. Například zařadím jedničku a svítí tam dvojka, teprve po několika vteřinách nebo až po rozjezdu se oběví jednička na displeji. Kolik stálo to čidlo rychlostí v převodovce? Je náročná výměna?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |