josef58 píše: Ví někdo, co je toto za typ, nebo název Jawy a jak to jezdilo?
č. 5757
Mám pocit Josefe, že by to mohla být tovární 125ka Jawa, se kterou v roce 1967 jezdil Boček a taky ji zkoušel Havel. Moc to nejelo,bylo to hodně poruchové, ale někde jsem četl, že motor posloužil k vývoji 4 válcové Jawy 350, která byla mnohem úspěšnější!
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
No a JV je přece z Č.Budějovic - to by vážil takovou cestu"na pivo s AKREM v Brně" ?
Nevím, jestli AKRO byl někdy "v Brně", ani jestli byl JV na nějakém motocyklovém
okruhu "poblíž Jablonce/Nis.", ale málo platný "to Brno" se pořád zdá být tak nějak
nejvíc uprostřed ...
Naposledy editováno 08.07.2014 08:53:15
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
nevím jak by se dnešní borci v F1 tvářili na takové brzdy...
nádherná práce na tlumení...
pohled z druhé strany na ČZ co fotil Josef58
zajištění ručního,,startéru"řemínkem
tyhle motorky byly na prodej!
...závodní okruhová auta nemají ruční brzdu,tak poslouží i palička.
Josef58-jiné žebrování předního a zadního válce používá i Ducati...asi okopčili od našich )
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Ty ČZety jsou už kompletní repliky. A z toho důvodu tyto stavby neuznávám, nejsem totiž zastáncem replik. Originál je jen jeden.
miramara: nevíš za kolik byla ta 888 ?
na tvé fotce je to žebrování u ČZ už pěkně vidět. I u té Ducny, ono je to pochopitelné, žebra musí být daná tak, aby se stejnoměrně chladila. Kdyby se válce zaměnily, tak první žebro by se ani nazahřálo na provozní teplotu a ty ostatní by přehřátím odskákaly
SPV píše: Josef a AKRO: k příspěvku 5757. Měl by to být dostavěný prototyp, který nikdy nezávodil.
Ty ČZety jsou už kompletní repliky. A z toho důvodu tyto stavby neuznávám, nejsem totiž zastáncem replik. Originál je jen jeden.
miramara: nevíš za kolik byla ta 888 ?
Máš pravdu, že originál je jen jeden. Vlastně něco jako prototyp, ale už se v tom mocu . Zas ale kdyby nebylo replik, tak by naprostá většina lidí, v některých případech úplně všecí (viz. TORPEDO, které se dokončilo po 102 letech v roce 2011) nikdy neviděli. A to ať už se jedná o moto, auta, letadla, lodě atd...
Límova AVIA s číslem jak jinak než 21
Zde vidět "zástěrky", nebo "kartáče", které zamezovaly vstupu vzduchu pod vůz a tím pádem byla formule, hlavně F1 doslova přisátá k vozovce a v zatáčkách jela jak po kolejích. Později byly v F1 zakázány
Připraveny na start. Pólpozišn vybojovala Maseratka 250F stejně jako před 65 lety v roce 1949, kdy se jelo v Brně poprvé po válce a zároveň naposled na této úrovni. Od roku 1950 bylo vypsáno offi MS F1 a tam už Brno chybělo. Tehdá mělo přijít na závod na 400 000 diváků
Startovní pole uzavírala menší a slabší Cisitalia D46 1098 ccm rok 1946.
I Cisitalia startovala v legendárním závodě roku 1949
Myslím, že Maserati v tom roce nasadila 4 vozy i s Chironem, ale hned v prvním kole dvě vypadly po nehodě v levotočivé zatáčce,- princ Bira a Farina jehož vůz usmrtil dva diváky. Později tato zátočina dostala jméno Farinova
- jezdci projíždějí zatáčkami na úzkých a velkých kolech ještě většími smyky
- jezdci se bravůrní jízdou v zatáčkách smýkyjí od patníku k patníku a pevně se drží svých velkých volantů aby nevypadli ze závodních vozů atd,..atd...
Vchod do "restu" už vás utvrdí, že jste na správném místě
Ta samá TATRA o kousek vedle a naživo
Uvnitř restu na vás dýchne ta správná atmosféra a vzpomínky na dávná léta starého okruhu
11.- Lotus 1974 to sání mi tenkrát připomínalo tvarem "kovadlinu". Jezdec má Petersonovu helmu ....tmavě modrou se žlutým kšiltem. Myslím, že kšiltík míval i Chris Amon
...a do třetice Lotus č.6 1976
č.78 Hill 1975
č.15 Hesketh 1978
č.16 Williams 1983
Pódium už je připraveno
Pozorný čtenář tohoto vlákna si jistě všiml, že na stožáru třetího místa jsou dvě vlajky. Důvod se vysvětlil, jely se dvě kategorie, se a bez "zástěrek-kartáčů", něco jako v motogp Factory a Open Nó a v jedné byl třetí Rakušan, jinak pět Britů