Téma: Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
 
28.5.2010 v 18:17
Ja vim ze to sem nepatri, ale co zkusim to. Tata me a segre koupil (v prosinci) Skodu Fabii 1,2 HTP 40kW. A a ejhle stratili jsme tlak na tretim valci. Prej casta vada tohohle motoru. Zkouseli jsme napsat o kulanci do Mlade Boleslivi, ale prej uz je to stare a nic nam nedaj. Nevite na kolik tak muze vyjit oprava. Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:00 | Nahoru | #61

StrejdaMortymer píše: takže to vidím na problém mezi majitelovým přístupem a jeho peněženkou



Kecy v kleci - znám také jen jediného spokojeného majitele, kterému ten zázrak fakt chodí, ale každému jinému co znám se vysralo kde co. A nikdo z nich není žádné "prase" nebo socka, takže to mezi peněženkou není.

Je to kus od kusu a těch spolehlivých jsou spíše raritní kusy, podle jednoho statistického omylu celou sérii bohužel nemůžeš hodnotit.

Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:03 | Nahoru | #62
Taky mám tenhle bourák Ten problém měl předchozí majitel, já ho koupil asi se 100 tkm. Zatím to mám bez problémů, vypadá to, že to snad potkalo každé.
Mimochodem, tohle není auto na dálnici, divím se, že s tím někdo tam jezdí, ale na okresky a města je fajn

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:05 | Nahoru | #63
jean192> Tak všechny tacháky lžou - klasika :) Budeme říkat, že když to jede 180 tak reálně 160 a to je přesně hodnota uvedená v TP takže vlastně vše v nejlepším pořádku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:11 | Nahoru | #64
dj_hroch> Měl jsi někdy tohle auto, že vedeš tyhle "wostré řeči" nebo to máš vše jen z toho "věrohodného" doslechu "od lidí co tvrdí" a vlastně to ten motor také nikdy neměli :)

Pozvnávám přesně tyhle řeči - z dob kdy jsem ještě neměl osobní zkušenost. Přesně tuhle písničku jsem pjel Ale realita je trochu jinde - ikdyž mi teď jisto jistě odpovíš,že o tom hovno vím ikdyž to mám doma a nakroutil jsem na tom už hektary

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:17 | Nahoru | #65

dj_hroch píše: Kecy v kleci - znám také jen jediného spokojeného majitele, kterému ten zázrak fakt chodí, ale každému jinému co znám se vysralo kde co. A nikdo z nich není žádné "prase" nebo socka, takže to mezi peněženkou není.

Je to kus od kusu a těch spolehlivých jsou spíše raritní kusy, podle jednoho statistického omylu celou sérii bohužel nemůžeš hodnotit.


řekněme si to upřímně, tyhle auta maj povětšinou lidi co chtěj škodovku/fabii a chtějí jí levnou, kdy jim bazarníci nakecaj, že to s lehkou nohou žere 4,5 litru/100 (což je kravina, já měl průměr vždycky tak kolem 7) a to tyhle htp fabie jsou a zrovna u nás je jima trh přesycenej. Ale jak říkám, díky tomu malýmu výkonu co to má, tak ten motor denně v provozu dostává neustále záběr už i za studena (že se to ohřeje hned je fuk) a ono se to na něm projeví. Proto takovou blbostí jako je měnit filtry a olej každoročně se zrovna u tohohle motoru dá hodně věcem předejít. Ale aby běžným užíváním praskla hlava se mi zdá jako blbost, to by těch kusů musely být desetitisíce, ale soudě podle toho, kolik htp je v provozu tak o pochybuju, že ty hlavy praskaj jen tak ze srandy.
Btw nechtěl sem tím někoho označit za socku, myslel jsem to tak, že hodně lidí k autu přistupuje tak, že problém řeší až ve chvíli, kdy se s autem nehnou z místa.

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:19 | Nahoru | #66
_BoB_> Bohužel jo

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:23 | Nahoru | #67
StrejdaMortymer> Tak bratránek ji servisuje jak v bavlnce a jen do ni sype prachy horem dolem a stejně se sere vyloženě před očima. Na naši mnohem starší 1.4 dělám běžné věci sám, do servisu opravdu až když je problém, a je to prostě nebe a dudy.

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:45 | Nahoru | #68
StrejdaMortymer> Myslím, že na spotřebu snad ty potencionální klienty netahají, že to žere tu průměrnou sedmičku se dozvíš dneska všude
Spíše lidi láká jak říkáš trochu cena ale hlavně nízké povinné ručení. V Praze je haťapatěk plná prdel když nepotřebuješ velkej výkon Na pocuky stačí.
Ovšem ,že to není na dlouhé cestování s rodinkou k moři - na tom se snad shodneme všichni ;)

Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 10:51 | Nahoru | #69
Yura-mám HTP deset let,najeto necelejch 140tis.km,olej od první výměny Mogul 10W40 Extreme,měním pravidelně po 10tis.km,doteď jsem s motorem neměl,žádnej problém,kromě občasného škubání,které způsoboval vadný brzdový spínač(taková kravina) opraveno a jezdí se dál.

HTP-když se mění zavčasu olej tak by se podpálené ventily neměly vyskytnout a zároveň se stímto motorem nesmí jezdit jako na dušičky,kamarád odpálil ventily po 50tis a přitom jsem mu tohle řikal od začátku,ale olej měnil po 15ti,protože najel za rok málo a tak musí byt olej v pořádku a navíc jezdil posraně,že ho do kopce skoro předjížděly kamiony a pak se divil.olejová lázeń je necelý 3litry a katalyzátor blizko motoru a tím se olej přehřívá a strácí mazací vlastnosti,není duvod hned dávat opravnou sadu ze škodovky tady udělaj hlavu za dva tisíce http://www.motorcen...rcentrum/?page_id=29 a kat se dá koupit kolem 7tic nehledě na to pokud funguje tak není proč ho měnit,už jsem se setkal i stím,že se ventily podpálily i po opravě,viz něktré případy na skodahome foru.

Naposledy editováno 02.07.2014 10:54:22

2 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 11:32 | Nahoru | #70
Může mí někdo vysvětlit, co má kvalita oleje společného s podpálenými - u haťapky přímo vykvetlými (talířek ventilu ve tvaru květu kopretiny )- ventily? Já měl vždycky za to, že to na to má pramalý vliv. Kvůli špatnému oleji se leda zadře dřík ventilu ve vodítku a ventil zůstane viset - a pak následuje destrukce motoru, ale to už je věc druhá...
Podle mě jsou prostě ventily na haťapce z bláta, proto vždycky vykvetou...

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 12:25 | Nahoru | #71

2stroke píše: Může mí někdo vysvětlit, co má kvalita oleje společného s podpálenými - u haťapky přímo vykvetlými (talířek ventilu ve tvaru květu kopretiny )- ventily? Já měl vždycky za to, že to na to má pramalý vliv. Kvůli špatnému oleji se leda zadře dřík ventilu ve vodítku a ventil zůstane viset - a pak následuje destrukce motoru, ale to už je věc druhá...
Podle mě jsou prostě ventily na haťapce z bláta, proto vždycky vykvetou...



Co jsem slysel tak tam byl problem s katalyzatorem - blizko hlavy ve svodu a v urcitejch rezimech sel z katu bordel zpet do sani - netesnily ventily = vysoka teplota = poskozeni.

U toho oleje se zas traduje ze blizko toho svodu s katem jde hlavni olejovej kanal a olej se "prepaluje" - prilis vysoka teplota. ladici doporucuji tam lejt nakej racing olej kterej funguje i pri vyssi teplote, ty bejvaj spis specifikace 5w-50 apod proste vyssi to druhy cislo. Tyhle oleje se ale musi casteji menit - takze zkratit interval, tzn z 13-15tis na cca7tis (cisla strilim z hlavy, tak me prosim nechytejte za slovo)

2 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 12:53 | Nahoru | #72

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 12:58 | Nahoru | #73

2stroke píše: Může mí někdo vysvětlit, co má kvalita oleje společného s podpálenými - u haťapky přímo vykvetlými (talířek ventilu ve tvaru květu kopretiny )- ventily? Já měl vždycky za to, že to na to má pramalý vliv. Kvůli špatnému oleji se leda zadře dřík ventilu ve vodítku a ventil zůstane viset - a pak následuje destrukce motoru, ale to už je věc druhá...
Podle mě jsou prostě ventily na haťapce z bláta, proto vždycky vykvetou...



Tak samozdřejmě na materialu z kterýho jsou ventily hodně záleží,ale jak píšeš začíná se přidírat ve vodítku tím se přestane dovírat a při zápalu jde bordel na sedlo tam se usazuje a postupně poškozuje ventil,to vše při vysoké teplotě a mechanických rázů a samozdřejmně to nějakou chvilku trvá než se ventil rozpadne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 17:31 | Nahoru | #74
Che> nechápu jak jsou schopni postavit motor, aby na něm mohl přeskočit rozvodový řetěz...idioti...i kdyby byl vytahaný jak kšandy, tak se to prostě nesmí stát...
a ono by přitom stačilo nad tím řetězem dát méně volného prostoru ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 17:44 | Nahoru | #75

2stroke píše: Che> nechápu jak jsou schopni postavit motor, aby na něm mohl přeskočit rozvodový řetěz...idioti...i kdyby byl vytahaný jak kšandy, tak se to prostě nesmí stát...
a ono by přitom stačilo nad tím řetězem dát méně volného prostoru ...



Hele ono zas to dela male procento vozu a diky netu se z toho razem stane totalni katastrofa.

Bmw ma ty same problemy na novejch motorech.

Dnes je na to garance 200tis - driv byl retez na zivotnost motoru - jenze vetsina aut se tech 200tis ani nedozila - coz starejm fachmanum mechanikum asi nedochazi a hazi spinu na nove a haji stare...

Ono staci se zeptat nekoho kdo se stara o nejakou flotilu - tech htp tam mivaj mrak a sere se to spis min nez cokoliv ostatniho - to s tima autam lidi jezdi strasnym zpusobem.... (Info od cloveka co se stara o velkou flotilu+pujcovnu)

Naposledy editováno 02.07.2014 17:57:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 18:41 | Nahoru | #76

Che píše: nekupujte HTP lepší je TSI

auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx


Vim, že to bude znít vtipně, ale na TSI jsem z HTP opravdu přešel (resp řetězova 1.2 77kW) a nemůžu si zatím stěžovat. Je pravda, že na netu jsou o tom mraky katastrofickejch scénářu v souvislosti s napínákem a chrastění řetězu. Ovšem tohle se stavalo lidem už při 10tis. a škodovka měnila celý motory. Doma s tim máme najeto teprv 6 tisíc, takže je auto ještě v záběhu, ale oproti htp ma ten motor kultivovanej projev a reaguje to tak jak má.

Naposledy editováno 02.07.2014 18:41:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 18:49 | Nahoru | #77
StrejdaMortymer> tak 4 válce a turbo je zas něco jiného než HTP... ten napínák nepodceňovat, dle slov technika co se na něj ve 120 tisících díval a měl dle intervalu měnit, ten je dobrej to ještě vydrží... no vydržel 14 tisíc km...

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 18:54 | Nahoru | #78

Lion píše: StrejdaMortymer> tak 4 válce a turbo je zas něco jiného než HTP... ten napínák nepodceňovat, dle slov technika co se na něj ve 120 tisících díval a měl dle intervalu měnit, ten je dobrej to ještě vydrží... no vydržel 14 tisíc km...


Jo vím, na to upozorňoval i prodejce, ale bylo mi řečeno že moje modelova řada pro tenhle rok prošla úpravou a dostala jinej napínak a celkový uložení rozvodů bylo překopaný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 19:26 | Nahoru | #79

Yura píše: Ahoj, lovím tohle starý vlákno a prosím o radu.
Potkalo mě totiž u našeho sráče totéž, už před rokem.
Opraveno originál opravnou sadou Škoda v servisu (žádný homemade) za nehorázný prachy.Budiž.
Jde mi o mazivo:
Od novýho auta do poruchy (v 65 000 km) lil servis jedině 5 W 40 po každých 10tkm, po její opravě dali 10 W 4O. Auto po opravě nalítalo 10 tis bez problémů, je čas na výměnu. Takže co teď - mám zase nalejt 10W40, nebo se vrátit k 5W40, kterej doporučujou víc (včetně fabriky)? Prej je to na oleje háklivý, a já nejsem znalec.
Jezdil jste někdo i dál s tímto zkurveným verkem po opravě? Co jste lili a jak to chodí?
Děkuju všem za smysluplnou rozumnou radu.

ps. samozřejmě vím, že nejlepší je se toho zbavit, už mám nakročeno, ale nebude to hned zejtra, ženská s tím jezdí do práce a ještě čas bude muset.... bohužel nejsem Rotschild


Vizkozita tě nemusí vůbec zajímat. Musí splňovat VW normu 505.01. Origo olej Castrol Magnatec 5W40, VW NORM 505.00 a 505.01
Jinak k problému s motorem. Snížení kompresních tlaků způsobuje vadný první typ katalizátoru použitý na těchto motorech. Vlivem teploty a provozu se vydrolí a částečky způsobí přidírání ventilů. Závadu lze odstranit jediným způsobem. Výměna katalizátoru a hlavy válců. Škodovka na to má opravnou sadu za 18 000. Repase samotné hlavy neřeší příčinu. Lze uplatnit šekovou knížku (-10 procent z ceny). Samo je nutná výměna oleje. Olej nemá s ventilovým rozvodem a jeho závadou nic společného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 19:38 | Nahoru | #80
assassin> na tsi odcházej kromě rozvodů i turba, takže tak řídký to nebude

Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 19:45 | Nahoru | #81
Aktuálně má naše ( manželčino auto ) 100tis. Bez problémů...klep klep, vysrala se pouze stahovačka řidičova okna a jednotka co má na starosti automatický zamčení při nenastoupení do auta a akustická kontrola rozsvícených světel. Stabilizátor a přední brzdy nepočítám. Má to na ježdění do města a loni jsme s tím byli v Chorvatsku.Spotřeba dlouhodobá 6,4l, do Chorvatska tuším 5,2. Já dával svoje druhý firemní pryč před měsícem, neustále s vozíkem a přeložený, semtam na omezovač, mělo 178tis a taky bez problémů. Prodáno za 75tis (r.v.2007/11 )do AAA. Teď mám funglovku, bral jsem to s 6ti km, najeto aktuálně 2300km a zas je to HTP - nicméně můžu říct, že teda tenhle motor ( jestli je to novější varianta ) stojí za hovno. Vůbec to nejede - je fakt, že to nějak netočím, ale pocitově je to slabší a míň pružný než stará.Nicméně třeba se to rozjezdí, ale se zapřaženým vozíkem to nejede vůbec a na dálnici řadím i za 3. Ukazatel kvaltů je zmatenej, ale auto je lepší, jak v interiéru tak v jízdních vlastnostech -pokud pominu výkon. Spotřeba dlouhodobá 5,3l....což je si myslím slušný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 19:50 | Nahoru | #82
StrejdaMortymer>jsi vedle jak ta jedle
možná v tvých očích je socka každej, kdo nemá aspoň dehtovou ochcávu druhý řady, ale budiž, tvůj názor.
To auto jsem koupil nový, v létě 2O06 - kdo tehdy věděl, co tento zázrak způsobí po letech? Z nás běžných smrtelníků nikdo, to si nebudeme namlouvat.
Na rovinu bez mučení přiznávám, že sem šel koupit vlastně Favorita - kterým moji rodiče jezdili 20 let, a skončil jen proto že hnil. Já chtěl totéž - ale aby nehnil. Bohužel, hnilobu později plně nahradil problémovej motor. Znova říkám - kdo to věděl?
A o péči se tady nebudeme bavit - to auto bylo pravidelně servisováno, první rok, kdy sem nejel na srv. prohlídku do autor. servisu byl rok 2013. Možná chyba, protože doslova pár tejdnů na to šel motor do kopru. Já zase nejsem úplnej debil, a pokud koupím auto za 245 tis, tak mu dám vše, co je potřeba. Apropo - já se tady neptám na cenu oleje, ale na typ oleje.
Ještě k režimu jízdy, někdo to tady zmiňoval: klasický jezdění do práce, na nákup, párkrát ročně s dětma do zoo, atp. žádnej fullgas, nejsem puberťák ani dement, co si potřebuje
zvětšovat péro driftama na silnicích (a postavu už vůbec ne).
Takže tolik k tomu.
Edit: pokud jde o spotřebu, ukazuje průměrnou při pracovních couračkách od 4,8 do 6. Zlatej průměr 5,3 a tak mi to vychází i když propočítávám podle tankování.
Dáí se to až do cca 110 km/h, po překročení už ale jde raketově nahoru a na dálnici držet 130 znamená ject tak kolem 8 - 9 litrů.

Naposledy editováno 02.07.2014 20:14:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 19:58 | Nahoru | #83
Poggy> kde ty normy vyčtu? To je na obalech napsaný?
Bože to je alchymie, každej pekáč v baráku chce něco jinýho, zlatá doba kdy se jezdilo na koni, ty žrali všechny stejnou trávu.

Ale jo, dobrý. Víc z vás tam doporučuje 5w40, tak si ohlídám tu normu a dám to tam.
V hradci mají bez problémů Magnatec i Helix, auto už mělo voba, rozdíl žádnej, cenu neřeším.

Děkuju všem za odpovědi a příspěvky

Naposledy editováno 02.07.2014 20:21:02

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 20:35 | Nahoru | #84

Yura píše: Poggy> kde ty normy vyčtu? To je na obalech napsaný?



Jasně, norma je na každé plechovce s olejem (stejně jako třeba u motorek mimo SAE a API je i JASO, tak u autových když splňují je tam i příslušná WV norma) a máš ji psanou v příručce.

K režimu také beru, že dejme tomu asi nelítat plný kotel po dálnici, i když když to to auto jede tak by snad na to mělo být dělané, aby to aspoň vydrželo, ne aby byl návrh taktak na limitu v rukavičkách, ale konec konců proč ne legální rychlostí k moři? Je to pár set km. Nebo čas od času přejet republiku. Prostě člověk má auto jako auto, ne jako kolo na 4 kolech kterým se jezdí jen kolem baráku na nákupy a hlavně ne nikam dál a nijak rychle

Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 20:37 | Nahoru | #85
Yura-dle manualu z r.v.2004 jsou to normy VW 500 00 a VW 502 00 a samozdřejmě novější pro zážehové motory a najdeš je na zadní straně lahve.Pro HTP dostačuje 10W40,každej servis tam dá to co má v sudu za malou cenu Tobě zdvojnásobenou a je jim jedno jestli Shell,Castrol nebo něco jiného,my jsme měli tři fabky koupené během roku ve třech ruzných servisech a každej dal jinej olej,mne ukecali na 5W40 a do druhe dali 10W40 a do třetí klidně 15W40 a ta na to jezdí dodnes s podobným nájezdem co mám já.

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 20:48 | Nahoru | #86

Yura píše: Poggy> kde ty normy vyčtu? To je na obalech napsaný?
Bože to je alchymie, každej pekáč v baráku chce něco jinýho, zlatá doba kdy se jezdilo na koni, ty žrali všechny stejnou trávu.

Ale jo, dobrý. Víc z vás tam doporučuje 5w40, tak si ohlídám tu normu a dám to tam.
V hradci mají bez problémů Magnatec i Helix, auto už mělo voba, rozdíl žádnej, cenu neřeším.

Děkuju všem za odpovědi a příspěvky


Najdeš to v servisní knížce. Tu předpokládám máš když jsi to kupoval nový. Jinak u oleje klasicky na obalu. Pokud není uvedeno nespňuje a nebo možná taky nebyl na tu normu testován. Teyd pokud bych měl bejt úplně učebncově strikní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 20:50 | Nahoru | #87

Che píše: assassin> na tsi odcházej kromě rozvodů i turba, takže tak řídký to nebude



Ja se toho cloveka co tech aut spravuje fakt hodne ptal na htp - u tsi nevim

Kazdopadne turba odchazi na vsem, treba na nasi fabii 1.4tdi odeslo na 110tis - a prijde mi to v poho, dil asi za 20tis... To je jako vzhledem k tomu najezdu celkem ok spotrebak - a to auto dostavalo takovej kour, ze je mi zahadou, ze vydrzelo tolik - tahle sluzebni fabie zmenila muj pohled na fabie, ted si myslim ze je to pomerne bytelny auto co perfektne splnuje to na co je urcene ...

Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 21:01 | Nahoru | #88
Poggy, Vlasťák, djhroch - jo, díky chlapi. Budu se toho držet.
ps: servisku samozřejmě mám. I když teď už mi je k hovnu

ed. písmeno

Naposledy editováno 02.07.2014 21:02:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

2.7.2014 v 21:52 | Nahoru | #89
Yura> To nebyl nějaký útok na tebe, jen sem to myslel tak, že většina lidí si koupí auto a myslí si, že jde o nesmrtelnej dopravní prostředek, kterej jen potřebuje měnit spotřební zboží, vedle rozhodně nejsem, protože jsem s tím něco najezdil a asi neni zázrak, že to stejný auto se stejnym motorem z roku 03 jezdí ještě teď.
Kupoval si auto v roce 2006, kdy ten motor byl už tři roky venku a jeho chyby už začínaly nějak obecně jít mezi veřejnost, s tím si mohl počítat.

Jinak koncernista nejsem (to si pleteš asi s někým koho ani neznáš), jediny TDi, který jsem kdy řídil byla stara rotačka a dodneska mam smíšenej pocit z její ubertuhý spojky.
To že sem opět pořidil zelenej šíp, je jen z toho důvodu, že Accord na kterej rád vzpomínám novej stojí opravdu palbu, kterou si nemůžu dovolit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

3.7.2014 v 05:31 | Nahoru | #90

assassin píše: Ja se toho cloveka co tech aut spravuje fakt hodne ptal na htp - u tsi nevim

Kazdopadne turba odchazi na vsem, treba na nasi fabii 1.4tdi odeslo na 110tis - a prijde mi to v poho, dil asi za 20tis... To je jako vzhledem k tomu najezdu celkem ok spotrebak - a to auto dostavalo takovej kour, ze je mi zahadou, ze vydrzelo tolik - tahle sluzebni fabie zmenila muj pohled na fabie, ted si myslim ze je to pomerne bytelny auto co perfektne splnuje to na co je urcene ...



to jo - ve stovce se to samo bere ale u 1,2 tsi dělala škoda tichou svolávačku na rozvoďáky i na turba, u kerejch měnila podložky za silnější - na škoda fóru je toho mraky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist