Na vyber mam tupa endura nebo ostrejsi.Asi bych sel do ostrejsiho vazim 92kg merim 183cm takze chci neco se slusnym vykonem.Jezdil sem na trech ruznych silnicnich motorkach od obsahu 600 az 1000 a plyn si dokazu hlidat ale verim ze i tak me to pekne potaha.Jake enduro mi doporucite?
Servis endura bych se musel naucit.Na motorce sem si olej filtry atd delal sam a tak nejak si dokazu predstavit coudrzba endura oobnasi.Zas tolik casu nemam abych toho najezdil tolik cca 3x tydne.Ktm se mi moc libi ale na znacce ani modelu mi nezalezi.Jsem skrcen rozpoctem 60tis ciste na motorku zbytek pujde na hadry apod.
Poradi mi nekdo zkusenejsi po cem koukat apod? Nebo je tu nekdo kdo je tady z okoli chce se jetprojet pokecat osobne atd? I kdyz masinu mam jede 3kila apod je to super ale me laka ta volnost endura.Diky za komenty
2 reakcí na tento příspěvek prvni enduro po silnici
Takze ostry enduro okolo 60tis nehrozi?
jde asi jen o to jak moc chceš lítat na motardech
1 reakcí na tento příspěvek prvni enduro po silnici
Na motardech bych se proletel az casem az by me treba chybela silnice
Jsem z Brna takze tu nikoho neznam a jet na masine za nekym koho vidim na enduru a cekat az zastavi abych snim mohl pokecat to neee.Ale enduro bych bez znalce nekupoval.Treba za suzuki drz400 se mi libi ale pripada mi ten vykon malej mozna se pletu a bude mi stacit.Ale jak rikam na enduru sem nesedel a chci neco co po bude prekvapovat i po roce jezdeni.Kdyz sem presedaval z sestikila na nahace na 650 ve dvouvalu a myslel sem si jak mi to bude stacit tak sem po pul roce hledal vykon a motorku uz trapil.Chci neco co kdyz veme nejakej strelec do ruk tak mi nerekne ty vole to je zdechlina.Nepocitam ze za 60tis koupim masinu na zavody ale ocekavam motorku nad rok 2001 a vejs co me neco nauci pojede jak dabel ale pritom nebude vazit 150kg.Nechci cestovni enduro ale enduro na divoceni v lese a obcas bych sni chtel po okreskach a polich dojet treba 30km dom.Maximalka mi staci kilo.Chci aby se to furt hvedalo na zada atd.Mam v planu jak se vyjezdim si klidne i neco maleho skocit.Ale urcite nechci vic servisovat nez jezdit.Pocitam ze kdyz me to chytne casem bych koupil neco novejsiho max 3 roky staryho ale zacinat chci na necem levnejsim (60tis) mi nepripada nejmin ale chapete me.
Rikal sem si ze ideal by byl nekoho potkatkdo jezdi dlouho rozumi rad poradi apod.
Hledal sem i zda neni nejaka pujcovna kde bych si neco zkusil.Naposledy sem skakl po lesich na kole a jezdim na silnicni masine enduro mi spat ale neda a uz chci proste vedet co mam chtit.Jinak nejsem spekoun cvicim
Na objemy +500 se vyprdni, na motardy asi dobrý, do lesa je to moc.
Co se týče servisu, tak počítej s tím, že obrazně čas, který jezdíš, potom strávíš i na servisu. Ono se to nezdá, ale něco srovnat, opravit, vyčistit, vyměnit, omýt, ... děláš prakticky po každý vyjížďce v terénu.
Najdi si nějakou partu, kde budou ochotný se ti věnovat, poradit, ... ušetříš si spoustu trablů, bolesti, škod, ... sám se do terénu nepouštěj, stačí nevinný pád, uklouznutí na louce, trefíˇš díru nebo patník zarostlý v trávě, cokoliv, ... něco si zlomíš, utrhneš vazy, ... to je opravdu hned a potom co budeš dělat?
Enduro je best
Za 60t koupit něco opravdu zaservisovanýho bude těžký, spíš počítej tak 80+ a pod rok 2004 bych nekupoval, leda nějakou voňavku. Kupovat enduro teď v sezóně je vůbec na prd, ceny jsou natažený, hezkých strojů je v nabídce jako šafránu.
endurobandita píše: Koukal sem i na xr400 i na drz ale nechci zadnou tezkou neohrabanou kravu.Chci motorku na ktere se me bude jak dobre ucit v terenu tak aby me neprestsla po pul roce stacit.Moc se bojim vykonu sice je silnice neco jinyho ale ted mam 150koni a vubec netusim co dela 30 kw s endurem.Nemam moznost si to ani zkusit nikoho neznam vsichni jezdi silnici
Takze ostry enduro okolo 60tis nehrozi?
Nejdriv se na tom projed a pak pis. 30kW udela s lehkym endurem hodne a i tyhle "tezke neohrabane kravy" jedou velmi slusne, na nizsi kvalty jdou plynem na zadni a i na petku se da plynem driftovat. Mluvim o eckove verzi DR-Z, eskova je trochu mirnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek prvni enduro po silnici
do horšího bych nešel,je pravda,že drz,xr a pod. nejsou špatné,ale výše zmíněné jsou o level dále, v klidu se dá na tom vyhrát i nějaký místní enduro závod...,ta motorka už na to má....,záleží na jezdci.
Naposledy editováno 02.07.2014 10:45:19
1 reakcí na tento příspěvek prvni enduro po silnici
endurobandita píše: Dekuju moc za rady mam dva adepty suzuki drz 400e nebo ktm exc ale nevim este kolikatku.5ed uz jen co bude vhodnejsi
Tady mas za dobrou cenu DR-Z 400 E, zbylo by ti na udrzbu a opravy:
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/807356-dr-z-400-e.html
Pokud ji koupis tak doporucuji preventivne vymenit napinak rozvodaku, ma tam jeste jeho starsi verzi.
1 reakcí na tento příspěvek prvni enduro po silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prvni enduro po silnici
endurobandita píše: Ono stejne nejrozumnejsi bude to drz 400e na zacatek nez se naucim v terenu a s tema mojima 90kg by to mohlo jet
nechci tě nějak přemlouvat.....,ale jdi rovnou do té kačeny.koupíš víc než 10 let staré DRZ,do roka se ti vysere půl motorky,budeš dělat GO,nasypeš do ní 20-30 litrů a za rok ji budeš chtít prodat...?pak koupíš 10let starou kačenu a zase znova....
ty motorky vydrží dost,ale nepočítej s tím,že koupíš kus po generálce....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prvni enduro po silnici
Dolph-cz píše: nechci tě nějak přemlouvat.....,ale jdi rovnou do té kačeny.koupíš víc než 10 let staré DRZ,do roka se ti vysere půl motorky,budeš dělat GO,nasypeš do ní 20-30 litrů a za rok ji budeš chtít prodat...?pak koupíš 10let starou kačenu a zase znova....
ty motorky vydrží dost,ale nepočítej s tím,že koupíš kus po generálce....
Jedinej o kom vim ze by musel nasypat tolik do DR-Z jsem ja Vetsine lidi ta motorka drzi a zadne generalky nedelaji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prvni enduro po silnici
SirIndy píše: Jedinej o kom vim ze by musel nasypat tolik do DR-Z jsem ja Vetsine lidi ta motorka drzi a zadne generalky nedelaji.
to není moc....je to běžná generálka,u 10let starého stroje s tím musíš počítat.jak DRZ,tak kačena po takové investici bude zase pár let spolehlivě makat.
píst,ojka,ložiska na kliku, možná nikasil,rozvoďák,nějaký ten ventil,lamely,sada těsnění,olej a máš tam dvacku hned.k tomu něco s tlumičema,přepákování a už to fičí...
jinak ceny ND budou +- stejné na obě motorky
PS:já taky většinou koupím a dělám GO,nejsi jediný.... ,proto motorku na jednu sezonu nedoporučuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prvni enduro po silnici
Dolph-cz píše: to není moc....je to běžná generálka,u 10let starého stroje s tím musíš počítat.jak DRZ,tak kačena po takové investici bude zase pár let spolehlivě makat.
píst,ojka,ložiska na kliku, možná nikasil,rozvoďák,nějaký ten ventil,lamely,sada těsnění,olej a máš tam dvacku hned.k tomu něco s tlumičema,přepákování a už to fičí...
jinak ceny ND budou +- stejné na obě motorky
PS:já taky většinou koupím a dělám GO,nejsi jediný.... ,proto motorku na jednu sezonu nedoporučuju...
Je jasne ze u ostrych endur se GO dela, ale kolik lidi muselo delat GO na DR-Z? Podle temat tady na foru temer nikdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prvni enduro po silnici
SirIndy píše: Je jasne ze u ostrych endur se GO dela, ale kolik lidi muselo delat GO na DR-Z? Podle temat tady na foru temer nikdo.
nevěř na duchy,za 10 let odrovnáš i traktor....
..ale je to samozřejmě jen můj názor.
já jsem zažil přesně tuhle kombinaci motorek-já měl exc450 rok 05 a kámoš DRZ( a mimochodem,ta v odkazu je na 90% ta kámošova DRZ,prodal ji cca před 3 rokama šlo to nějak tím směrem,poznal bych ji podle detailů) a na lítání po lese v pohodě,ale jakmile přišlo na extrémnější věcí věci-složitější výjezdy,skoky a pod. ,tak i když jezdil dobře,tak ta motorka ho hodně omezovala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prvni enduro po silnici
Dolph-cz píše: nevěř na duchy,za 10 let odrovnáš i traktor....
..ale je to samozřejmě jen můj názor.
já jsem zažil přesně tuhle kombinaci motorek-já měl exc450 rok 05 a kámoš DRZ( a mimochodem,ta v odkazu je na 90% ta kámošova DRZ,prodal ji cca před 3 rokama šlo to nějak tím směrem,poznal bych ji podle detailů) a na lítání po lese v pohodě,ale jakmile přišlo na extrémnější věcí věci-složitější výjezdy,skoky a pod. ,tak i když jezdil dobře,tak ta motorka ho hodně omezovala.
No na nejake velke skoky to fakt neni, ale na vyjezdy mi prijde uplne super. Zacatecnik na tom podle me naopak diky nezaludnemu motoru vyjede vic nez na ostrem enduru.
SirIndy píše: No na nejake velke skoky to fakt neni, ale na vyjezdy mi prijde uplne super. Zacatecnik na tom podle me naopak diky nezaludnemu motoru vyjede vic nez na ostrem enduru.
až teď jsem si všiml,že ty tu motorku nekupuješ,ale taky jen radíš....
...no tak o čem se tady spolu bavíme.jeden radí to,druhý ono,máme každý jiný názor,vzájemně se tady přesvědčovat nemusíme...
...jako jo,za 40litrů fakt dobrý stroj,taky ho začátečníkům doporučuju ,ale za 60 se dá koupit jiná pila...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |