myslím, že tohle téma se tady ještě neřešilo. Teď před dovolenou si chci koupit do 12V zásuvky nabíječku s dvěma výstupními USB konektory, abych mohl nabíjet mobil a navigaci současně. Pro ty, co neví, co mám na mysli: Nabíječky do 12V zásuvky. Byl bych nejradši, kdyby každý konektor měl výstup 2,1 A (spokojím se i s 1,2 A na konektor) a nabíječka by neměla být moc dlouhá, aby mi po připojení USB kabelů nezasahovala do řidítek při rejdu. Některé recenze na internetu mi připadají scestné a neobjektivní. Rád bych se teda zeptal, je tu někdo, kdo toto již řešil a mohl by mi dát nějaký tip?
Předem všem díky moc za jakoukoliv odpověď.
2 reakcí na tento příspěvek USB nabíječka na moto
Dále záleží na tom, aby datové piny byly propojené - nejsou-li, mobil to bere jako připojení k PC a nevezme si víc, jak 0.5A.
FishX3> A za jakou cenu bys to sehnal? Mně by se to docela šiklo - mám sice v autě dvě zásuvky, ale když potřebuju připojit GPS, mobil a ještě vezu vzadu lednici, už je to problém. Adaptér se dvěma USB by na to byl ideální.
E: Oprava hodnot referenčních napětí na datových pinech USB.
Naposledy editováno 02.07.2014 14:31:40
1 reakcí na tento příspěvek USB nabíječka na moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB nabíječka na moto
Já bych jen USB zásuvku nechtěl(přece jen na autozapalovač je těch přístrojů více), raději klasiku a adaptér.
Co se Samsungu týče - nezjišťoval jsem kolik je na jakém pinu, ale nabíjí to bez problémů(Galaxy i9000).
2 reakcí na tento příspěvek USB nabíječka na moto
Jinak k provedení - Nechtěl jsem se stát obětí zásuvek a redukcí, bo to použiju asi 3 dny v roce. Tudíž mám vyvedený jen malinký USB konektor k řídítkům, nabíječka je nepřístupně schovaná v motorce, připojený to mám natvrdo na osvětlení SPZ stejně jako vyhřívání heftů - tudíž společná pojistka a zapínání společně se zapalováním. Odporový dělič aby to nabíjelo iPhone jsem bastlil, nabíječka je jen stabilizovaný zdroj 5V, mám to 3 roky a jsem spokojený. Dnes už bych asi autozásuvku vůbec nedělal a použil jen ty USB, dá se toho sehnat hafo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB nabíječka na moto
1 reakcí na tento příspěvek USB nabíječka na moto
http://www.motorkari...etail&ddid=46285
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB nabíječka na moto
jetam: zvažuju že koupim tohle hhýýýýýr ale ne nutně z tohodle obchodu...
Tu zásuvku má známý na Vulcanu a jak psal fockewulf, má nezanedbatelný klidový odběr protože stabilizátor 5V pro USB si prostě něco vezme i bez zátěže. Takže to chce mít buď vypínatelné klíčkem (což má určité nevýhody), nebo to připojit přes samostatný vypínač, aby to při delší odstávce nevytroubilo baterii. Nebo aspoň při odstávkách vyndávat pojistku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB nabíječka na moto
Boss.trx850 píše: Taky rovnou USB zasuvka bez redukce.
http://www.motorkari...p;ddid=46285 [/quote]
Tu USB zasuvku jsem mel taky a dokonce 2x poprve nevydrzela ani 500km (uklepal se kondenzator a civka) podruhe (nova) vydrzela cestu 750km do italie a tam udelala pa pa (opet kondnezator a civka utrzena) tak ze mam klasiku + adapter na USB a je klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB nabíječka na moto
čína vs. realita
1A = 0.6A - nabíječka, co je zároveň s konektorem
2.1A = 1.3A - nabíječka, co trošku leze
Jinak autorovi doporučuji něco o dost silnějšího, minimálně tu 2.1A čínskou (jen pro navigaci), mě si mobil při navigování vezme tak 0.9A, tak 1A nabíječka ho nestíhala nabíjet, a po cca 2h navigace se vybil.
1100Virago píše: Tu zásuvku má známý na Vulcanu a jak psal fockewulf, má nezanedbatelný klidový odběr protože stabilizátor 5V pro USB si prostě něco vezme i bez zátěže. Takže to chce mít buď vypínatelné klíčkem (což má určité nevýhody), nebo to připojit přes samostatný vypínač, aby to při delší odstávce nevytroubilo baterii. Nebo aspoň při odstávkách vyndávat pojistku.
Ahá, a já už myslel, že mám v piči baterku. Asi dva nebo tři týdny motorka stála a pak nic. Takže budu řešit odpojování...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB nabíječka na moto
Eagleking píše: FishX3> Věř tomu, že ta tvoje nabíječka 2x 2A nemá ani vzdáleně, když už, tak 2A celkově, ale i to je spíš sen. Zkus si to změřit a uvidíš.
čína vs. realita
1A = 0.6A - nabíječka, co je zároveň s konektorem
2.1A = 1.3A - nabíječka, co trošku leze
Jinak autorovi doporučuji něco o dost silnějšího, minimálně tu 2.1A čínskou (jen pro navigaci), mě si mobil při navigování vezme tak 0.9A, tak 1A nabíječka ho nestíhala nabíjet, a po cca 2h navigace se vybil.
Vycházím z chování připojených zařízení. Nicméně u vetšiny zařízení deklarujících 2A je opravdu 2.1A + 1A
Pokud hodláš kalkulovat výkon (výstupní proud) podle velikosti , je něco špatně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB nabíječka na moto
Když má zdroj deklarováno jako výstupní proud 2A, tak by taky měl dát 2A. Číňani tam prostě jen dávají levné poddimenzované součástky, a proto ty zdroje tohle nikdy nedají. Mám změřený zdroj s deklarovanou 1A a reálně dal stabilně 0.6A. Ten zdroj 2.1A dal maximálně 1.3A.