Prosím jen o příspěvky k tématu, za které předem děkuji
2 reakcí na tento příspěvek Přidřený motor na klice
dewwil píše: Na repas bych se vyprdnul. Co vím tak u dvouválů to vydrží cca 1000km a můžeš to dělat furt dokola a někdy to nevydrží ani 500km. Hlavně bych se bál pak vyjet někam dál, aby se to nehvízdlo znova. Za mě radši jetou nebo z toho ZZR jestli pasuje...
není co dodat
1 reakcí na tento příspěvek Přidřený motor na klice
stránky s dílama? Ta repase kliky je tak max 30% že to bude ok.
Pořádně pohledej,třeba kterej trh měl největší prodeje, tam je reálná možnost něco schrastit.
1 reakcí na tento příspěvek Přidřený motor na klice
podle objednacích čísel klika ze ZZR nepasuje.
Naposledy editováno 21.06.2014 21:07:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidřený motor na klice
dewwil píše: Na repas bych se vyprdnul. Co vím tak u dvouválů to vydrží cca 1000km a můžeš to dělat furt dokola a někdy to nevydrží ani 500km. Hlavně bych se bál pak vyjet někam dál, aby se to nehvízdlo znova. Za mě radši jetou nebo z toho ZZR jestli pasuje...
Stema kilometrama mi to pride jako nejaka blbost, u aut se delaji normalne repase kliky a musi nabehat normalne co nova, pokud neni moc vydrena tak by se ubira malo, saly se deji o to silnejsi, takze klika se nejak o moc nezeslabi aby praskla, ale je treba spis skontorlovat kde je chyba, pokukut nedava olejovi cerpadlo dostaceny tlak tak pak ten motor najede jen 500 kilaku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidřený motor na klice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidřený motor na klice
Kinyo píše: Stema kilometrama mi to pride jako nejaka blbost, u aut se delaji normalne repase kliky a musi nabehat normalne co nova, pokud neni moc vydrena tak by se ubira malo, saly se deji o to silnejsi, takze klika se nejak o moc nezeslabi aby praskla, ale je treba spis skontorlovat kde je chyba, pokukut nedava olejovi cerpadlo dostaceny tlak tak pak ten motor najede jen 500 kilaku.
Jo u aut to funguje, ale u motorek co točej 2x víc to tak není, píšu o V2 u 4V to může být třeba jinak, ale moc bych tomu nevěřil. U TL1000S to zkusil udělat kámoš a už brusič říkal, že tomu dává tak 1000km max. Prý u motorek je povrchová úprava tenčí než u aut a ikdyž dělaj auto kliku tak jen na něco na co se nedá sehnat a vždy je to buď anebo. Nejedná se o trvalou opravu... Někdy to jezdí furt jindy konečná po pár set/tisících km...2 reakcí na tento příspěvek Přidřený motor na klice
Hanz2164 píše: los-fazeros> mrzkých? jak pro koho... o parts depot vím, ale jsem omezený rozpočtem
to byla ironie, je jasný že na bajk za 30 nebudeš kupovat kliku za 35...
jinak souhlas s přemyslem
Naposledy editováno 22.06.2014 17:41:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidřený motor na klice
Premysl.N píše: Ahoj. .............. A pro priste, je idealni neco pocist o motorce co xces kupovat. .......
Díky za příspěvek, Přemysle
Když budeš mít chuť, čas a náladu tak koukni na hodnocení týhle vraždy. Všude se psalo, jakej je to motorickej držák, spolehlivý a bla bla bla.... A vono hovno, nevyšlo to. Zvažuju prodej a přeskočit na cebro a je jedno jestli 600, 900 nebo litr. Jenže se mě nechce to podstrčit někomu z motorkářů... Celá situace je na hovno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidřený motor na klice
Kecy o tom, že 11tkovým GPZtám odchází motory slyším opravdu prvně ...kdo ví čím to bylo...osobně bych se pokusil sehnat druhý motor, a pokud by to nešlo, tak bych tam nacpal moto ze ZZR...
Kecy o tom, že 11tkovým GPZtám odchází motory slyším opravdu prvně ...kdo ví čím to bylo...osobně bych se pokusil sehnat druhý motor, a pokud by to nešlo, tak bych tam nacpal moto ze ZZR...
Hanz2164> ber to tak, že si měl prostě smolíka...P.S. mně teď na autě po 2500 km od koupi taky odešel motor a nenadělám s tím nic...naštěstí jsem už sehnal jiný, tak snad bude v pořádku...
Předně se musí zkontrolovat prohnutí kliky. Pokud je kopnutá moc, tak vyhodit, pokud mírně tak se musí vyrovnat. Pak musí přijít navaření čepů a přebroušení na původní, originální průměr. Což je samozřejmě poněkud dražší než klasická oprava pouhým přebroušením.
Šály co se dodávaj, tak jsou sice ve třech rozměrech, ale je to vlastně třídění šál. Dřív se takhle dodávaly třeba písty: na jeden rozměr - originál, první výbrus apod. - ještě třeba další dvě až tři třídy s ještě přesnějšími rozměry. V praxi to znamená, že by jsi měl mít šály všech rozměrů, nejprve motor sestavit s nejslabšíma šálama a plastickou měrkou změřit vůle, motor znova rozhodit a podle zjištěnejch vůlí ho sestavit znovu se šálama upřesněnejma předchozím měřením a samozřejmě znovu zkontrolovat a pak znovu sestavit. Takže motor vlastně sestavuješ minimálně natřikrát.
Je pravda, že ani při takhle poctivým postupu nemáš úplně stopro sichr, že oprava bude mít stejnou životnost jako originál, že bude bez vady, protože do matroše nevidíš a nevíš jestli ta klika není načnutá ještě nějak jinak.
Ostatně i výrobce dává na novej motor záruku = garantuje odstranění případných vad, protože ví, že se nějaká vada může vyskytnout. Ale já osobně vidím jako nejméně spolehlivý koupit jinej jetej motor, o kterým Ty nemáš ani šajna.
Naposledy editováno 23.06.2014 00:58:23
1 reakcí na tento příspěvek Přidřený motor na klice
Jediná ověřená firma je pán Ing. Černohorský, dělá dragstary, závodní motory, machr..
http://www.cernohorskytuning.cz/renovace-motocyklovych-klikovych-mechanizmu/
Prvně bych se díval po jiném motoru, kdyby nebyl, tak tahle oarva by fakt vydržela a věřím že by odešlo pak něco jiného, rozhodně ne to orpavené
los-fazeros píše: mam pocit že tyhle motory na to kurevsky trpí. Kdysi jsme řešili zzr 1100, ve který byly narvaný špunty myslim z Fáčka,a podobný domrdávky.Byla to taková ta "profi" oprava dovozců totálek z DE.
Tyto motory jsou vyhlášený držáky!!!ZZR1100 je držák a GPZ 1100 je levnější alternativa od ZZR ,ale motory to má téměř stejný.moje má 72tis.km a bez problému,ani olej nebere!
HANZ prostě koupil blbě,s tím motorem něco muselo být ještě než to koupil.Smůla.
c.j. píše: Klika opravit jde, ale v ČR to dokáže jen pár firem - tak ,aby to vydrželo. Nedělá se to rozhodně tvrdochromem, to je prasácká oprava na pár tisíc km - ale levná.. Materiál se obrousí, zarovná a nanese se nová vrstva plazmovým nástřikem, obrousí na původní rozměr. Pevnost je lepší než byla původně. Cena opravy vzhledem k náročnosti je směšná, kdysi to bylo cca 500Kč za plochu. Když mi repasovali vačky a vahadla z nesehantelné japonské verze GPZ400R, tak repase vačky a vahadel 8x500 Kč. Excentry vaček se zbrousily do kulata a v podstatě an staré vačce se udělaly zcela nové.. Luxus a po opravě drželo.
Jediná ověřená firma je pán Ing. Černohorský, dělá dragstary, závodní motory, machr..
http://www.cernohorskytuning.cz/renovace-motocyklovych-klikovych-mechanizmu/
Prvně bych se díval po jiném motoru, kdyby nebyl, tak tahle oarva by fakt vydržela a věřím že by odešlo pak něco jiného, rozhodně ne to orpavené
Odzadu:
Ten jinej motor bude určitě zase jetej, nikdo neví jak jetej, nikdo nemůže říct jak dlouho vydrží a je pravděpodobné, že bude ve stejném stavu, jako ten jeho původní motor před oněmi 4.000 km. Je to prostě sázka do loterie.
Cena opravy: ano ta cena samotné repase není tak hrozivá, obzvlášť ve srovnání s novým dílem. Ostatně proto se ty repase tak dělaj. Na druhou stranu je nutné při kalkulaci celé opravy počítat se všemi dalšími položkami, tedy konkrétně:
oprava kliky
nové šály - v katalogu je uvedena nepříliš velká cena jedné šály, nicméně tu je pottřeba vynásobit potřebným počtem
nová sada kompletního těsnění
Když už se udělá klika, tak je víc než vhodné odstranit tu prapříčinu poruchy. Což může být jak vadné čerpadlo oleje, ale taky vůle ventilových vodítek, nebo i vyběhaný písty. Pak cena opravy samozřejmě narůstá a s největší praděpodobností přeleze cene bazarového motoru, možná se výrazně přiblíží i bazarové ceně celé motorky.
Rozhodně je zde ale velmi reálná šance, záleží jen a jen na pečlivosti a kompletnosti provedení opravy, že získá motor, o kterém bude v každém případě vědět co v něm je, a na který bude dost vysoký spolehnutí.
Já osobně jsem tohle řešil, resp. stále dořešuju, u ZZR-1100 a šel jsem právě tou druhou cestou. V minulosti jsem tu první cestu párkrát zvolil a většinou to dopadlo tak, že jsem měl plnou zahradu aut na náhradní díly - se zaručeně dobrou převodovkou, motorem a pod., a to moje stejně bylo věčně nepojízdný....
zkus tohle
www.berk.cz/
p. Hejtmánek - vedoucí výroby
Je to v Praze, na Tvý straně - což máš kousek a je s ním dost řeč.
tady máš i galerii pro představu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stav válců a pístů - co s tím [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Klasik | 32 | 17.12.2021 v 12:38 Klasik |
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 | Korycan.V | 14 | 17.12.2018 v 20:43 oldbajker |
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 | smolcdavid | 4 | 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee |
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 | kaw.38 | 11 | 5.1.2016 v 18:15 horst1 |
Dolití oleje do motoru Kawasaki GPZ 1100 | miro18 | 9 | 29.5.2014 v 15:17 Stev |