globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06


Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

18.6.2014 v 23:11 | Nahoru | #1261
fesi_07>

Hmmm , taštička od soudruhů z USA ( nemám rád USA ) a 10 USD poštovné ...

Tak to já asi budu pořád jezdit s batohem z LIDLu za 300 - běžně ssebou tahám plachtu, řetěz a spoustu dálších blbostí
Papíry se v pohodě vejdou pod sedlo k lékárně a žárovkám - ale kdo by to pořád vyndaval

Mimochodem - pro všechny !!!

Jak máte vyřešené případné píchnutí pneu někde na cestě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 00:36 | Nahoru | #1262
pavelcigi> Rychlým poslem s vozíkem...

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 00:42 | Nahoru | #1263
pavelcigi> Jo jo, nejprve sem čekal na kit 35kw (aby mohl jezdit i kluk)a nemusel jsem to do TP hlásit dodatečně, pak služebka.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 13:02 | Nahoru | #1264

pavelcigi píše: fesi_07>

Hmmm , taštička od soudruhů z USA ( nemám rád USA ) a 10 USD poštovné ...

Tak to já asi budu pořád jezdit s batohem z LIDLu za 300 - běžně ssebou tahám plachtu, řetěz a spoustu dálších blbostí
Papíry se v pohodě vejdou pod sedlo k lékárně a žárovkám - ale kdo by to pořád vyndaval

Mimochodem - pro všechny !!!

Jak máte vyřešené případné píchnutí pneu někde na cestě?

taky jsem vozil vsechny tyhle nepotrebny veci o kterych si myslis ze potrebne jsou kdyz jsem zacinal jezdit. Pak jsem ale zjistil ze jsem za ujetych cca 40.000 potreboval vsechno maximalne jednou a zacal vozit jen penezenku, mobil, klice

NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 13:31 | Nahoru | #1265
To píchnutí ani nevim, jak bych řešil, raděj ani nemyslet Možná nějakej ten sprej. Ale nic nevozim. Píchnutí moto je hodně neošetřená záležitost a asi pořádnej průser, to neni jak v autě, kdy hodíš rezervu a tradá Posel na telefonu je dobrá věc, ale pamatuj, že na 90% stejně v inkriminovanou dobu nebude moct nebo bude nedostupnej, po flámu, atd. zákon schválnosti

Koukám, taky v emtéčku nemam náhradní žárovky, ani je nemam kam dát, možná po kapsách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 13:34 | Nahoru | #1266
1Miki> Jinak 3,8l spotřeba nevěřim. Já když jedu jen lochtačku do 5 tis na lehoulinkej plyn, tk pod 4,3l nejdu ani kdybych se posral Hoď foto palubky jako důkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 14:41 | Nahoru | #1267
 

SuperSic58 píše: 1Miki> Jinak 3,8l spotřeba nevěřim. Já když jedu jen lochtačku do 5 tis na lehoulinkej plyn, tk pod 4,3l nejdu ani kdybych se posral Hoď foto palubky jako důkaz


Třeba já zase ale nemám důvod nevěřit. Když jsem totiž jel tu svoji testovací cca 50 km jízdu s již zahřátým motorem na už skoro zajeté MT-07 (viz malá "recenze" na 21. straně této diskuze), displej nakonec hlásil průměrnou spotřebu 3.4 l/100km (slovy tři celé čtyři desetiny litru na sto).

Dle svého zvyku jsem ale ani za tu vypůjčenou MT-07 zbytečně natahal, jen asi 3x jsem si vyzkoušel akceleraci a pak ještě i přechody mezi různými režimy.


Jenže já jsem fakt kochací typ, a z minula už trochu znáš mne a moje spotřeby:

1.58 l/100km - Honda CBF 125 (125 cm jednoválec, vstřikování)
2.77 l/100km - Yamaha WR 250R (250 ccm jednoválec, vstřikování)
3.14 l/100km - Honda VT 750 Shadow Spirit (750 ccm dvouválec, vstřikování)
3.40 1/100km - Yamaha MT-07 (700 ccm dvouválec, vstřikování)
3.41 l/100km - Honda VT 750 Shadow (750 ccm dvouválec, karburátor)
4.34 l/100km - BMW R 1100GS (1100 ccm dvouválec, vstřikování)

Všechno až na jednu výjimku (MT-07) to jsou počítané průměrné spotřeby paliva dle skutečnosti, jen u MT-07 je to průměr dle dle palubního počítače. Tipuju, že computer u MT07 bude asi trochu kecat a reálná spotřeba MT-07 by tedy nejspíš byla o pár deci vyšší.
 

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 19:33 | Nahoru | #1268
Dovi> No 3,4, to si jel ale jen z kopce na volnoběh ne? Já to při příští vyjížďce schválně vyzkoušim, jet co nejúspornějc a s co nejlehčim plynem, uvidim, kolik to ukáže.. Ale určitě mi to neukáže pod 4, tomu nevěřim, když teď mi to ukazuje 4,4 až 4,7l(před vyjížďkou to vždycky vynuluju) a to to zajíždim, točim jen do 5 tis a max na půl plynu. Možná je nějakej rozptyl ve výrobě. A nebo je taky možný, že spotřeba klesne, až to bude plně zajetý...

NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 20:34 | Nahoru | #1269
Objevil sem jeden nedostatek, kterej je potřeba doma doupravit Je to kabelový svazek, co vede zleva kolem krku řízení a při otáčení řidítek doprava se trochu šponuje a dost na fest se šmrdlá o držák(vodítko) plynových bowdenů, schválně na to mrkněte. Myslim, že časem by se moh přebal prodřít až na samotné kabely a to by zrovna nebylo ideální Tak jsem to přebalil nadvakrát do kusu duše a zajistil stahovačkama. A i tak to bude chtít občas zkontrolovat, zda se to neprodírá a popřípadě přebal obnovit.










3 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 20:54 | Nahoru | #1270






Neda mi to a zase do toho rypnu, vypichl jsem jednu fotku z mnoha bambitek co jsem na MT-07 videl a o5 je to "prskavec olejnaty" je to z tohoto testu http://www.motoforu...-07-blazniva-strela/

At si kdo chce co chce rika, tohole normalni neni...Tohle jsem naposledy videl u Jawy 350

Naposledy editováno 19.06.2014 20:57:07

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 21:38 | Nahoru | #1271
BOB1795> třeba to jsou zbytky nějakýho konzervačního šamcajku z vejfuku a zbytky vylítávaj ven, kdoví... Může to bejt i nějakej ten kondenzát se špínou. A nebo i ten olej, ale bude to tak zanedbatelný množství, že se ani mezi výměnama neprokáže nějaký úbytek. Jak řikám, už sem to viděl na spoustě motorek. Na MT mam za 350km dvě malý ťupky a Honda mi to dělá taky, sem tam ťupky. A předtim, co sem měl GSX-F 600, tk se tam ty ťupky taky sem tam dělaly. Pokud neubývá olej, tk bych to neřešil. Ale na tý fotce, co si sem dal, je to zadělaný fakt nějak hodně. Je to možný, že jak je to novinářská motorka, tak dostává fest za uši a jak ještě neni motor pořádně sedlej, tk se dostane do vejfuku nějakej ten olej. Při záběhu je totiž lehce zvýšená spotřeba oleje, než si to sedne, pak většinou uplně zmizí, ale u některých motorek je lehká spotřeba oleje normální, a zrovna Yamahy jsou tim proslulý. U aut jsou tim známý třeba Opely, že si něco cucnou, ale jak řikám, je to skoro neznatelný množství..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 23:42 | Nahoru | #1272
BOB1795> Jo jo ten výfuk nevypadá hezky, zatím se neplaším. Můj názor na věc - je kombinace několika skutečností. Předně výfuk je celkem utopený v krytu a ještě směrovaný nahoru, což kondenzátu neumožňuje opustit výfuk bez toho aby aspoň částečně nepotřísnil kryt. Určitě si už někdy jel za autem, kterému z výfuku tekly provázky vody. Tady si myslím, že je to stejné s tím že je kondenzát znečistěný nekompletně shořelým palivem což je také absolutně normální a u aut se proto používá rekuperace tzn. část jednou nasátého vzduchu která již prošla spalovací komorou je z výfuku spolu s čerstvým vzduchem nasávána zpět do motoru kde se proces hoření dokončí a výsledkem jsou nižší emise. Má to samozřejmě i negativa čím teplejší nasávaný vzduch tím hůře se stlačuje tak je v cestě mezichladič (slovo intercoler jste už někdy určitě slyšely). Další aspekt je ten, že do teploty cca. 300°C ve výfukovém potrubí nefunguje katalyzátor. Proto např. u Golfa IV přidávají ventilátor který obohacuje výfukové plyny kyslíkem opět proto aby se proces hoření dokončil. No a k té relativní vlhkosti ta závisí na teplotě a tlaku. Čím je tlak vzduchu nižší tím vyšší může být obsah vodních par a zvyšuje se rosný bod. Pro porovnání obsah vodních par při atmosférickém tlaku a teplotě 25°C je to 23,76 g/m3 při mínus -25°C je to jen 0,7 g/m3
No a poslední věc odvětrání víka ventilů je zavedeno zpět do sání u aut tam je v cestě filtr (tedy u starých jako Golf II ne) a u motorek moc ne. Nevím jak je to u 07 to jsem nezjišťoval. Pokud tedy přeliješ olej nad max. má cestu kudy se objevit ve výfuku. A když v motoru blafnou olejové páry motor jde do maximálních otáček a běží samovolně i s vypnutým zapalováním dokud nevycucne olej všechen - to ale zejména u dieselových motorů.
Tak, že závěrem - není to hezké ale je to celkem normální a v pořádku. (špatný design)

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

19.6.2014 v 23:59 | Nahoru | #1273
Obrázek z auta - 5 je EGR (exhaust gas recuperation) řízený podtlakově a 6 je ventilátor řízený elektricky spuštěný dokud nemá katík 300°C




(reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 09:02 | Nahoru | #1274
1Miki>
jj Octavia II 1.6MPi rok 2004 to má podobně. Ale rok cca 2006 už -naštěstí- dali pryč EGR (5) a váhu vzduchu (1). Sekundární vzduch (6) nechali a za studena je slyšet tak cca 2min jak ventilátor fučí , ten sekundár je jedinej rozumnej počin.

Váha vzduchu budiž.

EGR tj. vracení splodin do sání...bleee. Já už sem čistil (zasplepoval) pár EGR u dieslů, co májí už něco naběháno a byl jsem jak kominík (saze + karbon + olej) a chudák motor.

Naposledy editováno 20.06.2014 09:04:53

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 11:33 | Nahoru | #1275
Co sem koukal, tk emtéčko překvapivě nemá žádnou tuhle nesmyslnou eko píčovinu, nikde sem tam nenašel žádnej přívod vzduchu do výfuku neby výfukových kanálů. U Hondy sem měl ten PAIR systém a po roce sem to vykuchal. Jen to zvedá teplotu motoru.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 11:54 | Nahoru | #1276
1Miki> U emtéčka je zrovna vnitřek motoru odvětrán přes víko ventilů, kde hadice vede do airboxu. Je to dobře vidět když koukneš zprava na hlavu motoru. Většinou je to u motorek řešený to odvětrání spíš z převodovky, ale ono je to jedno, je to všechno stejně propojený, převodovka, klikovka a i hlava, takže stačí jedno odvětrávací místo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 12:45 | Nahoru | #1277

SuperSic58 píše: Co sem koukal, tk emtéčko překvapivě nemá žádnou tuhle nesmyslnou eko píčovinu.



Mám vzato, že se to dělávalo u aut kvůli normě E4. Moto mají myslím zatím E3.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 17:22 | Nahoru | #1278

Haski píše: Mám vzato, že se to dělávalo u aut kvůli normě E4. Moto mají myslím zatím E3.


Jj maj E3 v současnosti. Ale ty systémy se montujou na motorky už dlouho. Třeba kámoš to má na banditu rok 02. A já to měl na tý Hondě, už sem to vyndal. Ale to emtéčko to nemá. A na transalpu to máš?

NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 20:14 | Nahoru | #1279
Tak jsem dnes trochu přizpůsobil moto svému. Přidělal 12V zásuvku abych mohl dobíjet tel. který občas používám k navigaci. A pak ještě prodloužil zrcátka konečně vidím i za sebe a stačili cca 3cm. "Antikoro" jsem převlékl gumovou bužírkou a není ani poznat, že to tam nepatří.














NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 20:23 | Nahoru | #1280
Mimochodem, do Chomutova Voborníkovi dnes přišla červená 07 kupec na ni skládal zálohu v únoru. Tak se grupa zase trochu rozrostla. Těm co stále čekají přeji ať se brzo dočkají a chtěl jsem je tímto podpořit ať vydrží.

NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 20:29 | Nahoru | #1281
1Miki> je vidět, že si svoji peklindu umíš pěkně vytunit

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 21:48 | Nahoru | #1282
1Miki> No to jsem netusil, ze jednim obrazkem vyfucku spustim takovy elaborat na tema EGR ventil

K tvemu vykaldu mam nekolik poznamek.

1. Ano z benzinovych aut tece z vyfuku voda, je to tim, ze je vyfuk dlouhy a zejmena v zadnim dile (tlumici) plyny ztraci nejvice rychlost a taky se nejvice zde ochlazuji, proto ty potoky vody, zejmena pri rozjezdu, kdy hladina kondenzu pretece hranu vyfukove trubky. Souhlasim, vim, delaji to jen benziny.

2. Bohuzel nemas pravdu, ze nasavany - recirkulovany "vzduch" pres EGR prochazi intercolerem. Tento bordel jde primo do saciho potrubi, tedy mimo standardni cestu sani a mimo intercoler.

3. samovzniceni olejovych par v sani. Olej ktery se hromadi v intercooleru z drtive vetsiny nepochazi odfuku klikovky, nybrz vetsinou z vadneho turba, presneji z volne hridelky kolem ktere prolina mot. olej do sani ktery turbo jinak maze. Samovzniceni olej. par se stane vetsinou kdyz nejaky odbornik na slovo vzaty vymeni hyn turbo za nove a nevycisti intercooler, jo, pak se zamava motoru cau a pa... Tohle se tedy stava v drtive vetsine u motoru s turbem. Konec koncu u motoru bez turba je intercooler vice mene zbytecny, protoze teplota nasavaneho vzduch = teplota vzduchu ktery by jej chladil. Jinak vzduch se u turbomotoru chladi zejmena proto, ze teply vzduch je vice roztahly (ma nizsi hustotu)a tedy obsahuje mene O2, ne ze by se nejak vyrazne hur stlacoval. Pokud by se hur stlacoval jak rikas, pak by to byl jev zadany protoze bys dosahl vyssiho kompresiho pomeru.

Neber to jako osobni kritiku jen jsem se pokusil vyjadrit svuj subjektivni nazor, tak doufam, ze nejsi nasrany Urcite se shodnem na tom, ze zhovadilost jmenem EGR nemel nikdy spatrit svetlo sveta.

Resume: ono je to vsechno jedno, pokud jsou ty kapky kondenz a ne olej, pak se nic (krome estetickeho hlediska) nedeje.

Jinak motorku jsi potunil hezky, na tech riditkach moc mista neni, je to na fousy. Zrcatka rozsireni potrebuji jako soli. Docela me zajima kdo prvni najde vhodne sirsi ritika, nejaky kompromis aby byly sirsi ale dosahly hadice a kabely...68 cm je fakt zalostne malo.

Naposledy editováno 20.06.2014 21:55:04

NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 22:57 | Nahoru | #1283
To nevim co s těma zrcátkama furt máte, já v nich v pohodě vidim za sebe a to mam 187cm a dost široký ramena. Ty řidítka by mohla bejt širší, ale už mi to ani nepřijde. Časem ale nějaký asi pořídím.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.6.2014 v 23:40 | Nahoru | #1284
BOB1795>

Protože to mám na výfuku taky , tak jsem si dnes umazal palec na levé ruce - a jsou to suché saze vynesené z výfuku pravděpodobně kondenzovanou vodou

Naposledy editováno 20.06.2014 23:45:53

NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 09:31 | Nahoru | #1285
My jsme v alpach, pritule najela dalších 1000km a není tam ani kapka. Presne od ty první garancky, kdy je tam ted dobre oleje.. Predtim byl prelitej a dělali to.. Proto si myslím, ze to s tím souvisí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 09:32 | Nahoru | #1286

1Miki píše: SuperSic58> taky jsem to dnes byl přihlásit a ve středu jsem objednaný na první servis.


Byl si u toho? Dělali tu synchronizaci klapek?

NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 09:38 | Nahoru | #1287
Jj, taky ho mam z fabriky lehce přelitej. Když stojí kolmo, tk neni vidět hladina, olej přes celý okýnko. Trochu ale nahnu a už se hladinka objeví. Kdyby byl jó přelitej o dost, tk ho logicky trochu upustim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 11:22 | Nahoru | #1288

SuperSic58 píše: Byl si u toho? Dělali tu synchronizaci klapek?



Byl jsem u toho, vyměnili jen olej.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 12:25 | Nahoru | #1289

1Miki píše: Byl jsem u toho, vyměnili jen olej.



to je docela oser ne? Se koukni do příručky, co se má dělat na prvnim servisu.. Sem zvědavej, jak se k tomu postaví v liťáku na mý garanci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.6.2014 v 14:37 | Nahoru | #1290

SuperSic58 píše: Jj maj E3 v současnosti. Ale ty systémy se montujou na motorky už dlouho. Třeba kámoš to má na banditu rok 02. A já to měl na tý Hondě, už sem to vyndal. Ale to emtéčko to nemá. A na transalpu to máš?



Aha, no že strkaj EGR i na moto, sem netušil. Transalp má sice spousta e-sensorů, teď jsem to narychlo opsal ze servisního manuálu (IAT,ECT,CMP,TP,MAP,CKP ) , ale EGR naštěstí ne .

Naposledy editováno 21.06.2014 14:38:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 Andloc 38 Včera v 17:53 JAVR
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 39 Včera v 13:27 Hekryd
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf


TOPlist