Moderne poloautomaty Honda Wave 110i a i. (110-125ccm) maju 6-7kW a maximalku cca 95km/hod.
Mal nekdo moznost vyskouset je na dalnici zda su s tim vykonem schopne udzet tu 90-95km rychlost i do mirneho stupani - typickeho pro dalnice? Zkousel to nekdo po okreskach do vetsiho stoupani? Je mi jasne ze 2T neni 4T a medzi rychlosti a vykonem neni prima umera, ale predsa len jde o dvojnasobny vykon oproti fichtlu... A menil nekdo rozetu kvuli vyssi rychlosti (nebo nizsim otackam)? S jakym vysledkem?
Rozhoduju se mezi 6-7kW poloautomatem a 10-11kW skutrem. Jezdim po meste, ale 2-3x do roka by chtel projit po dalnici/ pripadne okreskach cca 2000km. Jde to relativne bezpecne pokud udrzujete rychlost cca 90-95km/hod (mam 11kW skutra se spatnou ergonomi - proto ho chci vymenit).
Je mi jasne ze 6kW neni 11kW, ale vhodne razeni muze dost pomoci a retez ma take mensi treni... Jenom nevim jak moc se to projevuje v praxi a taky nevim zda ty 4T poloautomaty maji dostatocni vykon (resp vykonovu rezervu)... Zatim sem nemel moznost si ten poloautomat vyzkouset. Mal nekdo moznost porovnat - skutr 11kW a poloautomat 6kW?
Za odpoved vopred dekuji.
1 reakcí na tento příspěvek Poloautomat ci skutr 125cc na dalnici ci okreskach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloautomat ci skutr 125cc na dalnici ci okreskach
Také jezdím s Hondou SH150 (11kw) občas po dálnici. Obvykle dokážu jet s rezervou rychleji než kamiony. Ale už se mi jednou stalo, že do kopce za silného protivětru jsem na plný plyn jel jen stejně rychle jako kamion. Takže slabší skútr znamená jednoznačně problém a nalepený kamion na zadku. Průměrná spotřeba při delší cestě po dálnici stejnou rychlostí jako kamiony mi vychází 2,7 l / 100 km. Myslím, že slabší skútr při trvalé jízdě na plný plyn bude mít spotřebu vyšší.
Jinak pro toho, co tak propaguje jízdu na kole. Mám na kole od mého mládí najeto zhruba 100 t. km a můžu jednoznačně prohlásit, že v dešti se dá na kole sice dojet do cíle, ale rozhodně ne pravidelně jezdit např. do práce.
Honda_SH150 píše: jerry-sk>
...Ale už se mi jednou stalo, že do kopce za silného protivětru jsem na plný plyn jel jen stejně rychle jako kamion. Takže slabší skútr znamená jednoznačně problém a nalepený kamion na zadku.
Toto sa mi stalo len raz a tesne pred burkou (a tesne pred prahou na D1), ked sa strhol taky vietor ze som siel mozno 70km/hod... A pekne som zmokol Inak si na vylety vyberam lepsie pocasie... Takze ano, je to slabe ale pri dobrom planovani a pocasi to ide... Ja som to vtedy riskol lebo som sa ponahlal...