1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1Miki píše: Tak za víkend 400 km a dnes 90 už spolu začínáme být kamarádi. Řazení už je plynulejší a jak tu už někdo psal při přeřazení nezavírat plyn úplně je dobrá rada.
tak ono je to spis o tom ho zavcasu otevrit nez zacne zabirat spojka1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
hus píše: hele jeste jednou,proc tam mate vsichni jiny gumy???
podle toho co ma vyrobce zrovna skladem...my mame ty BTcka a radsi bych tam videl PR3....
Naposledy editováno 09.06.2014 22:00:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Daart píše: podle toho co ma vyrobce zrovna skladem...
my mame ty BTcka a radsi bych tam videl PR3....
Je to tak, ani prodejci nevědí, s čím to přijde. Já tam mám mišeli, ale jelikož to nemám s čím porovnat, tak ani nevím, jestli mám nebo nemám bejt spokojenej. Podle info na interentech jsou dobrý na vodě.
Brisket píše: Možná je to u motorek jinak, ale "chytrá krabička" sloužívá k tomu,aby klamala řídící jednotku a dávala jí upravené údaje ze snímačů. Jednotka si pak myslí, že je něco jinak, než ve skutečnosti je a podle toho upraví vstřiky (a možná i něco jinýho, třeba předstih atd...). Osobně bych si nechal buť přeprogramovat přímo ŘJ, nebo se do toho vůbec nešťoural. Ale taky je možný, že jsem ouplně vedle.
Právě ta krabička, kterou myslim, funguje obráceně. Z řídící jednotky vycházej standardní data, a cestou do vstřiků přecházej přes tu krabičku, která je poupraví. Do řídící jednotky se právě vůbec nezasahuje. Dost tyhle fuel programery maj na motops.cz
U nás právě dávaj lidi laďáky a už se nestaraj o přípravu směsi, páč tu motorku stejně za pár let prodaj a neřešej to. To pak až další majitel pak řeší podpálený ventily ne-li propálený písty chudou směsí atd..
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
S tou nálepkou to byl fakt porod, sem rád, že už je to dole. S tim nahřáním na sluníčku v tomhle pařáku to je dobrej nápad. Mít jí ještě tam, tk to vyzkouším. To lepidlo je nějakej neskutečnej sráč, nikdy sem nic tak houževnatýho neviděl. Na Hondě sem měl několik těchhle bezpečnostních nálepek a bylo to slouplý za pár vteřin beze zbytku lepidla. Docela rád bych viděl zodpovědnýho inženýra, kterej má tohle řešení na triku a milerád bych mu v tom lepidle vymáchal držku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: S těma pneu je to takhle, kdo má miche, chce bridge a naopak
S tou nálepkou to byl fakt porod, sem rád, že už je to dole. S tim nahřáním na sluníčku v tomhle pařáku to je dobrej nápad. Mít jí ještě tam, tk to vyzkouším. To lepidlo je nějakej neskutečnej sráč, nikdy sem nic tak houževnatýho neviděl. Na Hondě sem měl několik těchhle bezpečnostních nálepek a bylo to slouplý za pár vteřin beze zbytku lepidla. Docela rád bych viděl zodpovědnýho inženýra, kterej má tohle řešení na triku a milerád bych mu v tom lepidle vymáchal držku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Daart> No třeba PetrA3 s těma Pilotroadama moc spokojenej neni Ale mě je to tak nějak šoufl, hlavně, že tam nějaký jsou Jesli to neni náročností doby. Koukej dřív se jezdilo jen na úzkejch galuskách tvrdejch jak psí suchary a taky to šlo a jakou jezdili borci palici, ještě s cigárem v hubě
no to prave neji uplne pravda. Pojem palice driv byl o polovicni rychlosti na strojich s uplne jinym vykonem.Ad PR3: kamarad je jezdi na r1 04, ja na farosovi jezdil roadsmart 2 a vzdycky jsme byli spokojeni s tim jak nadherne drzi za tepla i chladna, za vody i sucha. Na silnici bych nic jineho nez sportovne-cestovni gumy neobouval, je to zbytecnost
Naposledy editováno 10.06.2014 09:24:23
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Haski píše: Samolepky: Já tedy na vše takové používal klasickej benzín.
Jakýmkoli odmašťovadlem se to lepidlo nehne, akorát nakurvíš lak. Tim olejem, nebo zkrátka něčím mastným, co nenarušuje lak. Ale i tak se to lepidlo nerozpustí, spíš ho jakoby vyžmolkuješ a postupně odstraňuješ. Taky sem už sundaval mraky nálepek, ale takovej odolnej sajrajt, jako na tom mt sem ještě neviděl...
SuperSic58 píše: Jakýmkoli odmašťovadlem se to lepidlo nehne, akorát nakurvíš lak. Tim olejem, nebo zkrátka něčím mastným, co nenarušuje lak. Ale i tak se to lepidlo nerozpustí, spíš ho jakoby vyžmolkuješ a postupně odstraňuješ. Taky sem už sundaval mraky nálepek, ale takovej odolnej sajrajt, jako na tom mt sem ještě neviděl...
tady je aspoň vidět kvalita "made in japan"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Cipisek6 píše: Tak mam objednano a termin leden-unor 2015 Aspon budu mit cas se začlenit do provozu na skutru po Praze.
Jakou objednals a cena je pořád stejná?
Tak jsem nechal domontovat omezení na 35 KW aby moto mohl používat i syn s A2. Čekal jsem nějakou úpravu programu, něco sofistikovanějšího a opak byl pravdou. Kus plechu a dva šroubky za něco přes 4 tisíce no aspoň se s tím dá lehce pracovat
Plech omezuje mechanicky klapku plynu cca 6-7000 otáček nelze tedy hovořit o omezení výkonu.
Nicméně je to takto originál s vystaveným novým výrobním štítkem a akceptováno úřady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
taky jsem s tím nečekal na první servisní prohlídku a servisáci se taky divili u MT 09 se jim to neděje a u 07 u všech.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Neska sem jí už vytočil tak na 6tis a je pravda, že to tam začíná trochu vibrovat. Ale má to takovej syrovej charakter, takovej trochu neotesanej, to se mi líbí, najíždim na kruháč, shazuju 2 kvalty a zadní kolo si hvízdne a lehounce ustřelí, to můžu. Ale přijde mi nějak těžkopádnější při překlápění. Ale to asi jak sem zvyklej na lehký endurko..
tak to je fakt tim endurem. Ja si nemuzu zvyknout na to jak jde strasne lehceDobré poznatky, jak s tím omezením (což asi díky vstřikování složitěji nejde - bohudík ) a ta výška 195cm je vidět, že synátor už skoro sedí na spolujezdcovo sedáku , ale možná se bude cítit pohodlněji, když sedí víc vzadu na větší ploše sedačky.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
PetrA3 píše: Na to, ze jde o rozdíl 20cm to vypadá na pohled dost stejne a poměrně dlouho jsem lustil kdo je vlastně ten vyssi :D
Na prvním obrázku (vysoký syn na velké dváce a menší otec na MT-07) to ještě není tak patrné, ale rozdíl vynikne na druhém obrázku, kde si jezdci ty motorky prohodili.
Takže zatímco menší otec pak vypadá na velké dváce jako jezdec drobnější postavy, tak synova výška v kontrastu s malou MT-07 je už zřejmá.
Ta dváca (125 ccm Varan) je větší mašina než MT-07.
Naposledy editováno 11.06.2014 12:25:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 38 | 28.5.2024 v 17:53 JAVR |
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 | Hekryd | 39 | 28.5.2024 v 13:27 Hekryd |
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |