globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 500 E na přestavbu
 
9.6.2014 v 09:50
Zdravím koupil jsem mazla gsko chtěl bych ho vzhledove trochu předělat ale taky bych rád zvednul výkon jde to nebo popř jak? A nějaký ladak poraďte
Předchozí
1 2
Následující

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 09:56 | Nahoru | #1
ladakem vykon nezvednes. Oproti 125ccm to pojede o hodne lip, kolik jsi na tom majel ze chces zvedat vykon?

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:00 | Nahoru | #2
barevné pásky do kol +10kw, nálepka Monster +10kw atd

(reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:04 | Nahoru | #3

kubacech píše: barevné pásky do kol +10kw, nálepka Monster +10kw atd



To nefunguje Už jsem to zkoušel u třech a nic... naopak to vzbuzovalo pouze toto:

2 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:05 | Nahoru | #4
Najeto natom nemám nic ale měl jsem 125 ccm která měla 25kw takže ten přestup na 35kw se mi nezdá až tak radikální takže bych ji rád pár koniku přidal ... a taky bych rád dozvěděl nějaký fakta když tomu nerozumíš tak ani nepiš

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:06 | Nahoru | #5
Prvni vec , jinak bych se do toho nepoustel. Sice prouzky, nalepky pridaj apod pridaj hodne KW ale kdyz tam das tohle, tak se ti najednou zmeni prepocet KW na kone z 1,36 na 7,1264616 a hned to bude mnohem lepsi .....ted vazne, gs je hezka motorka, vykonove to asi moc nezlepsis, ale esteticky uz je to na tobe co si kde dodelas :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:07 | Nahoru | #6
xt125x> ktera 125 ma 25kw?

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:08 | Nahoru | #7
Upravy ktery prinesou nakej znatelnej narust vykonu jsou drahy a na gs500 nema smysl do nich investovat - lepe vyjde prodat pullitr a koupit silnejsi.

(reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:09 | Nahoru | #8

xt125x píše: Najeto natom nemám nic ale měl jsem 125 ccm která měla 25kw takže ten přestup na 35kw se mi nezdá až tak radikální takže bych ji rád pár koniku přidal ... a taky bych rád dozvěděl nějaký fakta když tomu nerozumíš tak ani nepiš



Ty ses vocas. nechej si poradit dokud do toho zbytecne nezahucis mrak penez!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:16 | Nahoru | #9
Blacksite1991> Cagiva supercity

(reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:20 | Nahoru | #10
xt125x> Tak to te pred koupi melo celkem trknout, kdyz se GS doporucuje do zacatku, ze to nebu nic extra lepsiho...spis nic

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:29 | Nahoru | #11
To už je zábavnější ta 125 SuperCity, než GS500 ( osobní porovnání )

(reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 10:43 | Nahoru | #12

mm-art-airbrush píše: To už je zábavnější ta 125 SuperCity, než GS500 ( osobní porovnání )


Tak

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 11:08 | Nahoru | #13
zabavnejsi mozna jo, ale tim vyhody konci

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 11:09 | Nahoru | #14
Moc do lazení na GS neinvestuj a za ty peníze co ušetříš kup pořádnou přilbu nebo kombu Jestli jsi to právě koupil tak sezonu odjezdi a na příští rok kup supersporta

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 12:18 | Nahoru | #15
Mám papíry do 35kw chodím do školy takže na všechno šetřim tak nějak sám takže nemám nato abych koupil mašinu za 50 000 a za 10 000 ji nechal zavrit

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 12:30 | Nahoru | #16
Tak proc vymyslis jak (draze) zvysit vykon? z GSa toho moc nevymacknes. Mel sis koupit ER-5ku a prekopat ji na motor z GPZ

(reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 12:33 | Nahoru | #17
xt125x> výkon u GS v podstatě nijak zvednout nejde. Kup si výbavu a šetři na větší. nebo nejlíp prolej to nádrží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 12:44 | Nahoru | #18

KubaLC8 píše: Tak proc vymyslis jak (draze) zvysit vykon? z GSa toho moc nevymacknes. Mel sis koupit ER-5ku a prekopat ji na motor z GPZ

motor z gpz je v er5 ne? nebo se pletu? (fakt jsem si to myslela, klidně mě oprav)

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 12:54 | Nahoru | #19
..aneb koupil jsem si mazla, kterýho bych nikdy za nic nevyměnil, je krásnej a jede super...jen mě sere, jak vypadá a vůbec netáhne, tak bych ho chtěl předělat....Teď vážně, píšeš o tom, že nemáš prachy na zavření mašiny, ale chceš tu kupovat doplňky, laďáky, dělat přestavbu... Výkon u týhle motorky zvýšíš jedině tak, že zhubneš...(a to myslim bez prdele), jinak je to reálně pro studenta neřešitelný...Kámoš řešil něco podobnýho, vyřešil to tak, že koupil starší Ninju...

Naposledy editováno 09.06.2014 13:03:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 13:12 | Nahoru | #20

Vovce píše: motor z gpz je v er5 ne? nebo se pletu? (fakt jsem si to myslela, klidně mě oprav)



ER5 ma nejakejch 37?kw, GPZ 44kw, jsou tam jine vacky a jeste nekolik veci

(reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 13:16 | Nahoru | #21

KubaLC8 píše: ER5 ma nejakejch 37?kw, GPZ 44kw, jsou tam jine vacky a jeste nekolik veci

jo no tak to je jasný...

(mě bude stačit si pamatovat, že jsou "stejný", jen jinak naladěný )

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 13:29 | Nahoru | #22
TAK JO

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 14:02 | Nahoru | #23
vyser se na nějaké ladění, pošetři a až budeš moct, tak si kup silnější, potom budeš rád, že jsi nás poslechl

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 14:08 | Nahoru | #24
No ty jseš vocas teda koupíš si motorku s 35kw a chceš zvedat výkon ? proč si rovnou nekoupil něco co má 200 koní a vyšlo by tě to ve finále míň jak na polovic

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 14:58 | Nahoru | #25
turbo z Avie jsi zkoušel?

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 16:33 | Nahoru | #26
Kup si max. koncovku a nešahej na to. Za rok budeš litovat utracených peněz. Pěkně si to lešti proužky tam nalep a buď spokojený šetři na silnější bike.

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 17:39 | Nahoru | #27
Dobrá zpráva, GSko jde jednoduše ladit, protože z výroby je dost ochuzené.

KNko, laďák, dynojet (nebo správná triska, mě zafungovala až snad 160ka) vyše jehla, s tím spojena víceméně generálka všeho (mám přecijen starší do té doby ne vše zvládající kus) a také bo podvozek je v základu tak tak, bylo třeba zrepasovat co šlo, aby to vůbec trochu brzdilo tak nové kotouče, pancéřky, sintr desky, ...

Mašina nezvládá aerodynamicky, takže zainvestuj dále do kapotáže, jinak se motor se vzduchem nepřetlačí.

Suma sumárum - na brzdě neskutečné dva koně (!) takže se víceméně dostaneš se skutečnýma hodnotama na papírové, které si kdysi výrobce myslel, že snad na něm někdy (v okamžiku výroby) byly Výrazně zlepšíš průběh, který je z výroby příšerný, protože jde pomaleji do otáček a v nejpoužívanějších otáčkách je díra. Mírně klesne teplota, takže se tolik nepálí olej, spotřeba se usálí kolem 4.5l nezávisle na tom, jak jezdíš, už to není 3,5 - 6.

Mírné nevýhody - do mašin se nasypaly tak dvě další v dílech, Hornet mi ve finále vyšel levněji jak všechny úpravy s dvakrát větším výkonem. Reálný rozdíl je ten, že i lítající GS s kerým jezdím po městě, mi přijde jako líné kolo. Tož si rozmysli jestli na to máš

Vybersi na co máš peníze, pokud chceš aby to jezdilo ber raději novější ročníky Fko, kapota výrazně pomáhá a má zvedlou maximálku. Pokud to musí být půllitr vem raději Hondu CB 500 kapotovanou, z těch nejběžnějších půllitrů má nejlepší výkon a je tak asi nejvyspělejší. A hlavně do toho nedávej další prachy a šetři na výkonnější do budoucna. Výkon trochu zvedneš - ale letadlo z toho levně neuděláš, cokoliv silnějšího vyjde levněji. A hlavně si neskutečně pomůžeš podvozkově.

(reakce na) GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 17:44 | Nahoru | #28
dj_hroch> Možná je to jen můj subjektivní pocit, ale připadá mi že s K&N se téměř eliminuje ten propad kolem 6k

GS 500 E na přestavbu

9.6.2014 v 21:45 | Nahoru | #29

GS 500 E na přestavbu

10.6.2014 v 08:22 | Nahoru | #30
Tady pomůže jen studená sprcha
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist