1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
2 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu
xt125x píše: Najeto natom nemám nic ale měl jsem 125 ccm která měla 25kw takže ten přestup na 35kw se mi nezdá až tak radikální takže bych ji rád pár koniku přidal ... a taky bych rád dozvěděl nějaký fakta když tomu nerozumíš tak ani nepiš
Ty ses vocas. nechej si poradit dokud do toho zbytecne nezahucis mrak penez!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu
KubaLC8 píše: Tak proc vymyslis jak (draze) zvysit vykon? z GSa toho moc nevymacknes. Mel sis koupit ER-5ku a prekopat ji na motor z GPZ
motor z gpz je v er5 ne? nebo se pletu? (fakt jsem si to myslela, klidně mě oprav)Naposledy editováno 09.06.2014 13:03:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E na přestavbu
Vovce píše: motor z gpz je v er5 ne? nebo se pletu? (fakt jsem si to myslela, klidně mě oprav)
ER5 ma nejakejch 37?kw, GPZ 44kw, jsou tam jine vacky a jeste nekolik veci
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
KNko, laďák, dynojet (nebo správná triska, mě zafungovala až snad 160ka) vyše jehla, s tím spojena víceméně generálka všeho (mám přecijen starší do té doby ne vše zvládající kus) a také bo podvozek je v základu tak tak, bylo třeba zrepasovat co šlo, aby to vůbec trochu brzdilo tak nové kotouče, pancéřky, sintr desky, ...
Mašina nezvládá aerodynamicky, takže zainvestuj dále do kapotáže, jinak se motor se vzduchem nepřetlačí.
Suma sumárum - na brzdě neskutečné dva koně (!) takže se víceméně dostaneš se skutečnýma hodnotama na papírové, které si kdysi výrobce myslel, že snad na něm někdy (v okamžiku výroby) byly Výrazně zlepšíš průběh, který je z výroby příšerný, protože jde pomaleji do otáček a v nejpoužívanějších otáčkách je díra. Mírně klesne teplota, takže se tolik nepálí olej, spotřeba se usálí kolem 4.5l nezávisle na tom, jak jezdíš, už to není 3,5 - 6.
Mírné nevýhody - do mašin se nasypaly tak dvě další v dílech, Hornet mi ve finále vyšel levněji jak všechny úpravy s dvakrát větším výkonem. Reálný rozdíl je ten, že i lítající GS s kerým jezdím po městě, mi přijde jako líné kolo. Tož si rozmysli jestli na to máš
Vybersi na co máš peníze, pokud chceš aby to jezdilo ber raději novější ročníky Fko, kapota výrazně pomáhá a má zvedlou maximálku. Pokud to musí být půllitr vem raději Hondu CB 500 kapotovanou, z těch nejběžnějších půllitrů má nejlepší výkon a je tak asi nejvyspělejší. A hlavně do toho nedávej další prachy a šetři na výkonnější do budoucna. Výkon trochu zvedneš - ale letadlo z toho levně neuděláš, cokoliv silnějšího vyjde levněji. A hlavně si neskutečně pomůžeš podvozkově.