Téma: Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
 
28.5.2014 v 11:31
Nemáte někdo tip na dobrého servisáka tady někde v Praze 4, přip. i okolí, co by byl schopen změřit mi v motoru kompresní tlaky? Ta moje paštika začala žrát olej jako tank, včera jsem si připadal jako bych jel na Jawě 350. Nemám tu na to budík, tak si to nejsem schopen proměřit.

Minulý týden se mi na tom vysypal pravý kat, jenže jsem tu káru nemohl odstavit a musel jsem jezdit, což mohla být vcelku zasadní chyba . Včera jsem aspoň endoskopem koukl přes otvory na svíčky do spalovacích prostor (njn, halt veterinář ), jestli tam neuvidím kousky keramiky z toho katu, domrdané horní plochy pístů, nebo poškrábané vnitřní plochy válců - na pravé straně všechny tři válce mokré, karbon co se normálně usazuje na horní ploše pístu byl rozpuštěný a uvolněný, kousky cca 1x1 mm, něco jsem vytáhl ven - jen normální karbon bez kousků keramiky, horní plocha pístů bez stop poškození, vnitřní plochá válců také bez viditelného poškození...levá straná vypadala vcelku taky normálně, jen byla sušší...potom co se vysypal ten kat, tak motor začal mít nepravidelný chod na volnoběh, ne úplně hned, ale po nějaké době...za jízdy nejde nic poznat, auto jede pořád stejně, i stejně táhne, jen jde slyšet rachot "šutrů lítajících v plechovce" - vysypaný kat...všechny svíčky měli elektrody solidně zanešené karbonem, resp. na levé straně na posledních dvo válcích měli svíčky vcelku normální barvu...aspoň jsem včera elektrody očistil od toho karbonu a hle motor začal jít na volnoběh vcelku normálně...
Jinak auto už před tím žralo olej, ale ne tak moc - což tipuju na gufera ventilů...chtěl jsem je nechat vyměnit, no ale pak se stalo tohle...

Že jsem debil mi nepiště, to už vím

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:45 | Nahoru | #31

2stroke píše: To se umyje a vysterilizuje ¨...i když tenhle asi jen umyje, je to na nesterilní zákroky - jícny, hrtany, prudušnice, prdele atd...



takze jsem se celkem trefit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:56 | Nahoru | #32

Creck píše: Zalezi co si pod pojmem auto predstavujes.

Starsi auta mely vydrz, u novych by byli vyrobci sami proti sobe kdyby ty auta byly nesmrtelne.

Jednoduse se priprav na dobu kdy auto vic nez pet let nevydrzi, trend ojebavani materialu je ostatne i u motorek.



jasný to s tebou souhlasím, je rozdíl mezi nějakym městskym sráčem a prassatem

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:57 | Nahoru | #33

honza_ píše: jasný to s tebou souhlasím, je rozdíl mezi nějakym městskym sráčem a prassatem



jasne... v porizovaci cene, jinak moc ne

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 13:24 | Nahoru | #34

honza_ píše: jasný to s tebou souhlasím, je rozdíl mezi nějakym městskym sráčem a prassatem



coz ovsem nic nemeni nad povzdychem ze si veterinari kupuji stare vylitane jebky, coz passat s nalitanyma 300 tkm proste je.

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 13:39 | Nahoru | #35

2stroke píše: Creck> veterina je jedno z nejhorších zaměstnání na světě - stres, nejvíc sebevražd, pořád v rachotě a hovno prachy, asi tak...



tak když vidím, jak kousek od naší firmy si postavil veterinář kliniku za 12 mil, tak jsem si myslel, že se nemá zase až tak špatně, ale kolegův pes(Maltézák) si zlomil nohu skokem ze židle, 2x rentgen, operace(nějaká destička), sádra a stálo ho to skoro 11 tis

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 20:29 | Nahoru | #36
Ty love má majitel kliniky, ne ti zaměstnanci ...takhle to v ČR nefunguje...prostě klasická firma - aby měl člověk prachy, musí mít vlastní byznys a lidi co na něj makaj...
Na malých městech v malých klinikách mají vetoši běžně 15-20 tyček/měs. a to fakt nekecám...
Navíc veterin je všude třiprdele...
Nic nebavme se o veterině, to sem nepatří...

Pašíka jsem dneska odvezl do servisu, no při nejhorším (výměna motoru kus za kus, k tomu rozvody atd.) jsem v tom za 30, njn...

Naposledy editováno 28.05.2014 20:31:38

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 21:11 | Nahoru | #37
Tak motor je KO, 2 a 4 válec bez tlaku ...

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 21:14 | Nahoru | #38
no a vis cim se to podelalo?

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 21:26 | Nahoru | #39
podpálený ventily?

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 21:35 | Nahoru | #40
Tipuju to na ventily, válce vevnitř vypadaly celkem dobře, tedy aspoň co jsem viděl tím endoskopem - až na ten karbon - prostě spodek OK, hlavy KO...než shánět nové hlavy a laborovat s rozborkou motoru a platit za servis, tak raději dám jiný motor...domluvil jsem se s nimi tak, že ty hlavy nemají ani sundávat, zbytečná práce (a moje prachy) a rovnou sehnat jiný motor...

Stejně, ten motor nemá tlak ve 2 válcích a pořád šlape...njn, prostě šestihrnek no...

Naposledy editováno 28.05.2014 21:41:05

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 12:48 | Nahoru | #41
Aktuální stav: auto stojí stále v servisu, celý předek je venku...servisák chtěl sehnat jiný celý motor se zárukou, to se ale nepodařilo, resp. jeden motor by sehnal, ale borec za něj chtěl 25 tyček a navíc cvakala pravá hlava, tak na to hodil bobek...Moc se mu do toho nechce dávat motor z vrakáče, což chápu. Ale mám obavu, že to tak asi dopadne. Sehnal jenom spodek motoru z 3litrové A6tky (měla by na něj být roční záruka a má najeto jenom 50 000 km, chcíply na něm totiž hlavy) - spodek motoru je úplně stejný, stejné vrtání, jenom větší zdvih a chce na to napasovat hlavy z té mé 2,8čky...nicméně po rozborce zjistili, že hlavy jsou prasklé mezi ventilovými sedly-předpokládám že na tom 2. a 4. válci, údajně by to mělo jít zavařit, nicméně olejové kanály těch mých hlav nepasují na ten 3litrový blok, tak teď zjišťují, jestli to půjde přefrézovat...
Mluvil jsem s ním jen v krátkosti, takže bohužel nevím, jak vypadá spodek toho mého 2,8čkového motoru, zda je dobrý či ne....

No trochu ta skládačka na mě nedělá dobrý dojem...ale nechám to na nich...předpokládám, že kdyby spodek toho mého 2,8čkového motoru byl dobrý, tak by zrepasoval jenom hlavy a zase to poskládal a nesnažil se je naroubovat na ten 3litr z A6tky...

No pro jistotu jsem obvolal pár inzerátu, naštěstí těch motoru je vcelku dost, sice jiné typy než potřebuju - asi bych musel vyměnit i řídicí jednotku - a mají mnohdy najeto mrtě km apod...při nejhorším to budu muset objet a vybrat ten nejlepší...

No, trochu si říkám, že jsem si ten motor měl možná sehnat sám a taky ho sám i přehodit, nemám sice dílenský zvedák, nebo "šibenici", ale tak nějakou konstrukci z lešeňových trubek pro demontáž/zpětnou montáž motoru už bych postavil...ten motor bude mít i s převodovkou tak 200-250 kg ...

No co už...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 12:50 | Nahoru | #42
2stroke> hod to ze skaly a porid 1,9tdi ve stribrny octavkovsky metle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 12:53 | Nahoru | #43
MedWed> a na hlínách

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 12:57 | Nahoru | #44

2stroke píše: MedWed> a na hlínách



... ty se jinak ani neprodavaj :D :D
on si je ale (i s navigaci columbus) nekdo brzo zase vezme

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 13:01 | Nahoru | #45

MedWed píše: 2stroke> hod to ze skaly a porid 1,9tdi ve stribrny octavkovsky metle



takovou mám přesně já, ještě dodám, že v kombi a slabší verzi 66 kW, tudíž s obyč turbem a ne turbem s proměnlivými lopatkami (81 kW), najeto skoro 240 tis, mám ji doma 6 let a žádný problém, taky jsem kupoval na hlínách

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 13:23 | Nahoru | #46
Sice se povida, ze velky motory nejsou tak vyhoneny, ale prijde mi, ze v prumeru vydrzi to samy co maly a kdyz se posere, tak to stoji za to..jestli si ho chces nechat, nech opravit ten puvodni..jestli to chces prodat, vubec to neopravuj..treba se chytne nekdo, kdo si mysli, ze tam hodi jinej motor za par tycek a bude jezdit do zblbnuti..ten trilitr mi prijde jako zbytecne pridelana prace..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 14:11 | Nahoru | #47
_monty> repas puvodního motoru by vyšel tak na 90 tyček včetně práce servisu - nové pístní sady, nové šály, udělat hlavy atd...

Bez motoru je to neprodejné, resp. je, ale asi tak za 20-30 tyček...a na to prdím, to raději opravím a auto si nechám

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 14:34 | Nahoru | #48
2stroke> Tak jestli je v prdeli celej, tak to nema cenu..sem myslel, ze spodek je ok..ja nechaval repasovat hlavu + novy veci do ni a vesel sem se do dvaceti..ten passat 2.8 i s motorem zrovna dvakrat prodejnej neni..

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 16:14 | Nahoru | #49
monty> No, a to já pravě nevím, jestli to ma dobrý spodek, jak jsem psal, s borcem jsem mluvil fakt v rychlosti...ja osobně bych se taky přimlouval za to, zrepasovat ty hlavy a testnout, jestli to potom bude mít dobré tlaky než stavět nějakého kočkopsa...

Ten pašík je v plynu ...

P.S: no nechce se mi tam teď volat a ptát se, jestli ten spodek je ok a jestli by nešlo to a tohle...už tak tam volám pomalu co druhý den ...počkám na borce až mi zavolá, jestli půjdou v těch mých hlavách přefrézovat olejové kanály na ten 3litrový spodek...

Naposledy editováno 16.06.2014 17:20:11

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.6.2014 v 15:28 | Nahoru | #50
2stroke> Plyn stoji tolik, co cely auto ne?

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 20:34 | Nahoru | #51

J.M.K. píše: Jen technická otázka... jak by se mohly kousky keramiky z kaťáku (zařazeného na výfukové cestě) dostat do válců? Jinak, pokud jsou některé válce a svíčky zakarbonované a přitom z odfuku karteru to nefouká stejně, jako z laufu, tak nejspíš budou po smrti gufera na sacích ventilech. A měření kompresních tlaků může ukázat na vyběhané kroužky, ale také na podpálené, nebo rozštelované ventily.


U Fábií s tříválcem běžná věc. Z katíku se uvolňují částečky tý skelný vaty která je kolem tý keramiky a ten bordel potom vydírá vodítka ventilů tak dlouho až se ventil podpálí....

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 21:28 | Nahoru | #52
no jo,stary dobry auta

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 21:43 | Nahoru | #53
jungen> Jj, stará baba a staré auto vyjde na stejno, pořád stejné jebání...

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 21:48 | Nahoru | #54
jak rikas ja delam do japoncu radsi

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 21:54 | Nahoru | #55
Pašík je od konce května stále v servisu, nakonec jsem sehnal jiný motor 5000 km po rozvodech z bouračky - už jim tam leží 2 týdny ...dál k tomu nic psát nebudu, jenom bych se ještě nasral...

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 21:54 | Nahoru | #56
jungen> to já bych dělal raději do Japonek

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 22:39 | Nahoru | #57

Creck píše: Zalezi co si pod pojmem auto predstavujes.

Starsi auta mely vydrz, u novych by byli vyrobci sami proti sobe kdyby ty auta byly nesmrtelne.

Jednoduse se priprav na dobu kdy auto vic nez pet let nevydrzi, trend ojebavani materialu je ostatne i u motorek.


Před 10 lety stály auta nový auta i 2x tolik...vážně si myslíš, že jde dnes reálně postavit auto, který vydrží milion kilometrů? Jasně že jde, ale nikdo ti ho nezaplatí!!!
Vše je jen poptávka-nabídka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

8.7.2014 v 22:41 | Nahoru | #58
2stroke> Asi mají hodně práce a nějaká stará vrána s vadnym motorem je nezajímá....
Pomohl bych kdyby to šlo.

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

9.7.2014 v 10:49 | Nahoru | #59
dave-lister> Pašík má motor i s převodovkou venku, poloosy i s kardanem visí dolů pod auto, takže se to teď nedá tahat, ledá odtahovkou (na autě, vozíku) a na to prdím - vyhozené další min. 2 tyčky za odtah...
Primárně jsem tam to auto odvezl na diagnostiku a přip. opravu, protože mám leda tak malý 2T hever - motor bych s tím těžko z auta vytáhl...no nicméně pokud se mi někdy něco takového stane znovu, tak na nějaký servis kašlu a postavím si raději konstrukci z lešeňových trubek, nebo si tu "šibenici" někde půjčím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

9.7.2014 v 12:32 | Nahoru | #60

Artepx píše: já čekám, až to bude mít 400tis a pak s tím pojedem do Řecka (i když to se říká o Fordech - autem tam, vlakem zpět... ale ten ford to dal )

hele, važ slova jo!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist