P.S.: Sám doma skútra mám, dle mého na přesuny super věc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi
5511>babuka>Jenom jsem zatím neviděl nějaké boční kufry a přitom ty velké skútry jsou vyloženě dálkověcestovní...? Kam dát všechny ty věci?
Já měl Burgmana 125 a ten měl pod sedlem 60l kufr (teď nemám čas to hledat přesně, dvě integrálky se tam vešli) + kufr na zadní plotně.
Jinak něco pro inspiraci zde
Na prvním místě bych si prošel nabídku od GIVI. Osvědčilo se mi hledat pří na domomovských stránkách výrobců. Čeští dovozci skútry často ignorují.
5511>maco> Ahoj, ale jo, Burgmana jsem viděl a vím, že má velký podsedlový prostor. Měl i topcase. Ale pořád mi to nějak připadá, že to je málo. Na motorce dost cestuju se 3 kufry a tankvakem, což je dohromady 167 litrů a ještě to má na topcase malý nosič. Ale četl jsem na netu, kde jeden chlapík prodává Burgmana 650 se 3 kufry! No, a to si právě nedovedu nějak představit, protože jsem jich viděl už docela dost, ale ne se 3 kufry! Ten tento Brgman je taková pohodlná cestovní loď na dálky a docela mě to láká. Jenom také psal, že nedávno po 20 tisících km měnil řemen variátoru (?). To vydrží tak málo? Jak je asi drahý? Já mám řetěz na mašině už 42 km a ještě nebudu měnit.
Čus,tak se třema kuframa to vypadá hovadsky já bych to ale nechtěl,je to už široké jak auto.Pokud jezdíš na motorce se třema kuframa a chtěl bys na Burgmana,tak abys nebyl zklamán.Z Burgmana na motorku přestoupit jde,i když se za něho těžko hledá náhrada,požadavky splnujě jedině velký cesták.Vím o dvou lidech,jeden ho vyměnil za 1300 Paneuropan,druhý za BMW 1200 LT.Zpátky nevím o nikom,kdo by vyměnil motorku za Burgmana.Komfortní to je,to jako jo,má to už sedmistupnovou manuální převodovku,vyhřívané sedadlo,kontrolku námrazy na cestě a velká výhoda jsou elektricky sklopitelné zrcátka,což nemá žádná motorka,bavím se teda o 650tce,ale motorově to není bůhvíco,mi to připadá slabé.Řemen stojí jak u čeho cca 3 tisíce plus mínus,mění se kolem 20-25 tisíc,ale nemusíš ho měnit když nechceš,já mám na nem ted 34 tisíc ale je menší maximálka,protože je opotřebovaný.Já bych u skútra i zůstal,obsahově ale něco kolem 900ccm.
motocvok>maco> kámoš má gilleru 200ccm a peláší to jako zajíc,normálně to bafne a vynese asi do pěti schodů,kde to parkuje v chodbě
Tak já to pod paži nebafnu To stovku co jsem kdysi měl,to bylo takové prdítko,tak možná,ale ne i tak,to musí mít aspon sto kilo.No chtěl bych to vidět jak to bafne a vynese.Aby to nakonec netlačil do schodů a nehekal u toho jak bejk
1 reakcí na tento příspěvek Skútristi
1 reakcí na tento příspěvek Skútristi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi
Luigy píše: Když nezdraví nemusím odpovídat!!!!!!Vždy si řeknu,potkal jsem mistra světa.
Říkám si to také, když tak šnečím konečně alespoň na skútříku a mistři na supr mašinách ohrnují nosánek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi
Luigy píše: Li.> Vždyť nejde o to na čem kdo jede,když to má dvě kola,tak je to motorka,ať je to pařez nebo kozí dech.Každý nemá na to si koupit... a je velice dobré se nejdříve naučit na slabším stroji,motorky jsou srdeční záležitost a potěší každého mladého byť na malé motorce pozdrav,věřím,že určitě odpoví.Jen chci tímto říct,že jsme si všichni rovni.Motorky jsou srdeční záležitost a srdce má být u motorkáře, vždy na správném místě!!!
si to take rikam a tak se snecim a myslim si sve . Cas od casu se nekdo najde xxx Prrrrrdim na nej. Jsem za skutrik rada. Sbiram zkusenosti a hlavne s nikym nezavodim !
2 reakcí na tento příspěvek Skútristi
Během dneška mi před čumák vletěli z vedlejší zhruba 4 blbky a blbci na skůrvtru a dva idioti na motorkách z toho jedno černo-oranžové KTM ( Ať se okamžitě majitel přizná ).Kdybych nebrzdil tak že řvaly gumy a blikalo na mě polovina asistentů na brzdy tak jsem ty pitomce smetl...To se kurnik v Praze takhle debilně na motorkách a skůrvtrech jezdí běžně nebo to bylo představení speciálně pro vidláka z Holomóca?!?