paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prosím o pomoc
25.5.2014 v 10:55
Zdravim motorkáře. Koupil sem na jaře Suzuki GS 500 s 25kw. Uškrcení klasicky dírama v šoupátkách a menšíma styskama. Podle všech možných návodů a rad tady na fóru jsem si motorku otevřel na tovární výkon. Když jsem ji ale složil, dusila se, nechtěla do otáček, nedží mi volnoběh a střílí do výfuku. Koupil jsem nové originál svíčky a vzduchový filtr. Tim se vyřešil problém s dušením a do otáček už se jí taky chce dost ochotně. Nárůst výkonu je taky znát ale pořád jsem se nezbavil toho že ta moje holka nedží volnoběh a střílí do výfuku. Zkoušel jsem všechny možné rady tady na fóru až na pár věcí na které si netroufnu. Chtěl bych se zeptat jestli by se nenašel v Praze nebo blýzkym okolí někdo, ke komu bych mohl zajet a on by mi s tím pomohl nebo alespoň poradil. Prosím lidi kteří si chystají komentář typu "dej si to do servisu" ,aby si komentář nechali pro sebe. Přišel jsem právě o práci, takže mám omezené finanční možnosti. Proto servis nepřipadá v úvahu. Našla by se nějaká dobrá duše?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc

25.5.2014 v 11:08 | Nahoru | #1
delal si taky karbce u toho odskrceni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pomoc

25.5.2014 v 11:15 | Nahoru | #2
kulik> myslíš synchronizaci a podtlaky? to sem nedělal. úplně se mi do toho právě nechce a nemam k tomu moc podmínky. To mě napadlo jako první,že ten zádrhel bude v tomhle a chtěl sem to dát do servisu. Tam si ale za komplet seřízení a podtlaky vezmou 1500 a já sem schpnej dát tak 500. Jinak už by tam byla. Proto hledám někoho kdo by si tu motorku poslechl, projel a dokázal poradit nebo pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pomoc

25.5.2014 v 11:27 | Nahoru | #3
OndraDlouhy> hlavně směs seřídit

Prosím o pomoc

25.5.2014 v 11:46 | Nahoru | #4
Na synchrnonizaci zkus tohle
vodní manometr
je to za pár metrů průhledný hadičky a kus prkna. Tady na fóru to proběhlo taky mockrát a neboj se, ono to kupodivu spolehlivě funguje!
jak s tím máš tady (Youtube):

Prosím o pomoc

25.5.2014 v 12:32 | Nahoru | #5
sered> Tak tohle je super návod Jednoduchý, za pár korun a hlavně účinný, jak se zdá... Palec hore

Prosím o pomoc

25.5.2014 v 12:34 | Nahoru | #6
taky vyměnit příruby na karburátorech

(reakce na) Prosím o pomoc

25.5.2014 v 14:22 | Nahoru | #7
kubacech> prosim tě. můžeš mi buď ty nebo někdo jinej říct kde jsou ty blbý šrouby na seřízení bohatosti směsi? To sem taky totiž nikde nenašel. Všude se o tom někdo baví, ale nikdo neřekne kde to je . Vzhledem k tomu že svíčky jsou černý jako kdyby byli od uhlí tak mam podezření na moc bohatou směs. A to střílení z výfuku mě v tom jenom utvrzuje. Pokud je bohatá směs je možný že by nedržel volnoběh?

sered> moc pěknej návod. podle tohohle návodu už si na to klidně troufnu. děkuju

ja1> proč myslíš že by byli potřeba vyměnit příruby?

Prosím o pomoc

25.5.2014 v 14:25 | Nahoru | #8
Jinak nikdo z Prahy nebo okolí u koho bych se mohl stavit aby si to poslech nebo se mi na to mrknul? Víc hlav víc ví . Když už nic jinýho tak aspoň pokecáme .

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc

25.5.2014 v 15:30 | Nahoru | #9
Nedrží volnoběh - synchro nebo volnoběžná směs, střílí do výfuku - moc chudý.

Začal bych asi tím, že si poznamenej stav jak je vše teď kdybys to zkurvil víc než je. Resp. tedy předpokládám, že jsi jen zalepil díry a vyměnil trisku. Pak si změř hladinu a seřiď na tovární, nastav polohu jehly a volnoběžnou směs,vše dle továrních parametrů, udělej synchronizaci. Co máš za ročník? Máš tam laďák, KNko nebo něco? Máš víc trisek? Ony jsou GSka i v základu dost ochuzené.

Pak půjdeš zhruba metodou blbne to na volnoběh - seřizuj volnoběžné otáčky a volnoběžnou bohatost dle Cobrova návodu co tu kdysi byl. Na full gas řešíš pouze hlavní triskou. Přechod je nejsložitější, experimentuj s polohou jehly aby tam ve výkonu nebyla díra. Kdyby to při zavírání střílelo tak trochu obohať volonběh.















(reakce na) Prosím o pomoc

25.5.2014 v 18:50 | Nahoru | #10
dj_hroch> Přesně tak, zaslepil díry a vyměnil trysky za originál podle servisního manuálu(122,5 a 125). Mám ročník 1997, laďák nemam a KNko taky ne. Chci to mít v originál stavu. I proto sem to chtěl otevřít. Udělám tu synchronizaci a pohraju si s nastavením volnoběhu. Jen prosím někoho aby mi řekl kde jsou ty šrouby pro nastavení bohatosti směsi. Vše co jsem potřeboval jsem našel, vím kam zapojit hadičky abych udělal synchro, vím jak si pohrát s jehnlou atd. ale nevim kde jsou ty prokletý šrouby na tu bohatost .

Prosím o pomoc

25.5.2014 v 19:00 | Nahoru | #11
Už jsem našel vše co potřebuji, děkuji moc všem za rady a hned v co nejbližší době se do toho pustím. Pak sem samozřejmě napíšu výsledek aby i ostatní se stejným problémem měli jasno ;).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist