máme doma tuhle krásnou motorku a já bych ráda začla jezdit. Bohužel mi ještě není 24 let, takže nedosáhnu na A bez omezení. Doslechla jsem se o možnosti přiškrcení motoru a snížení výkonu. Jenže nevím, zdali by tím motorka netrpěla? Potřebovala bych ji stáhnout ze 45 kW na 35 kW abych ji mohla řídit s řidičákem A2. Zatím žádné A nemám, takže na A bez omezení nedosáhnu ani díky dvouleté praxi. Proto se ptám - má smysl motorku škrtit nebo raději 3 roky počkat? Na kolik to přiškrcení cca vyjde? Děkuji moc za odpovědi, Katka
Já jsem taky škrtil a to před 3 roky kvůli 4Kw nechtěl jsem to ryskovat... ale je fakt že mě to na karbecu vyšlo na 1200,- stačil doraz na plynové lanko u karburátoru a certifikát do velkýho TP...
když sem měl ještě bmw f 650 gs platil sem 2500 kč i s prací, přičemž přes alphatechnic to stálo 8 500,- jen sada
řekl bych že to bude obdobné.
Naposledy editováno 22.05.2014 14:43:55
1) Zavolat na svůj úřad co potřebujou za papíry k zápisu 35kW do TP
2) podle toho co ti řeknou na úřadě se domluvit s autorizovaným servisem BMW jestli ti namontujou sadu co si sama přineseš a dají ti k tomu vyjádření
3) objednat sadu od Soukupa, nebo z Německa podle toho co ti řeknou (případně to jenom hodíš do servisu a máš to za +-10 000 bez shánění)