1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
NP píše: Proto si myslim, ze vetsi roli hraje hmotnost pneu nez ty kyvky, u zadni gumy muze byt rozdil i temer 1 kg a to bude asi vic znat nez typ kyvky... Muj laicky nazor
Obvod kola je to nejhorší místo kam "ukládat" hmotnost. 1kg rozdíl v gumách určitě poznáš. Šlo spíš o porovnání koncepcí. Lehkou gumu můžeš obout jak na konvenčí kyvku tak na letmák...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
DucS píše: Tak už sa tady nehádajte....prostě letmáč nemá mínusy je hezčí a hotovo
Mno spíš nemá plusy ale je hezčí
Petta píše: Jojo, po nástupu SF848 byly prodejní výsledky žalostný. Byl fakt jenom pro blázny lačnící po rychlosti a výkonu. Malej měl celkem úspěch, proto se dál vyrábí..
DucS, tak snad to bude co nejdříve. Přivítal bych parťáka na vyjížďky.
No pokud nebude velký SF,tak asi MTS a nebo ...to sem ani nemožu napsat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ochcávka RS starší generace tušim dvojka jako poslední měla doporučenej min 98oct. benál v podstatě jen kuli dodržení psanýho výkonu,jinak se nic nedělo když to jelo na standart 95ku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: drippera> nejezdil, viděl a seděl... bylo zima a hnusně...
Líbo! Kudla, to je škoda. Takže je to zase ma mně? Již tuto sobotu! Již tento týden! Monstrum 1200S a jeho vzteklejch 145 kobyl! Uáááááá...Kurva já se těším!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: drippera> no každopádně dost povyrost ...je to fakt velký ...tak 3/4 diavela...zní dospělě...nechrastí
S tím se počítá, že to bude "civilizovanější" než ty naše kurvy umlácený...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
vy víte, proč se letos nejede DUCATI DEN v Mostě??
Žádnou zprávu o tom, že by se neměl jet, jsem nezachytil. Ale ani žádnou o tom, že se pojede..
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ryuichi píše: Monster 1200 po tvojem SF? Bude to hodné,klidné,nenápadně silné,bude to mít klidnější brzdy a ve městě se s tím bude dát jezdit. Pojede to rychle jak cyp,ale ne jak sviňa a spolujezdec nebude tak zničený. Ještě něco nevíš??
No s tím spolujezdcem bych si nebyl tak uplně jistý. Viděli jste jaký hrb má ta sedačka uprostřed? Ale v podstatě máš asi úplnou pravdu. Očekávání jsou ovšem obrovská, su zvědavý jak sviňa. Mě právě strašně vyhovuje útočný posez na SF a všechno ostatní (vzpřímenější) mi moc nesedí. Tak uvidíme. Třeba Diavel byl na jezdeckou pozici úplně strašnej!
Mimochodom.Vcera na Ducati dni na Slov.ringu,bolo krasne vidiet,ako sa selektovali priaznivci toho ci onoho vyrobku/modelu od DUCATI.Stali tam tie moto ako take DUCATI bozstvo na Olympe a celemu tomu vevodila velka PANIGALE.Bolo vesele pozorovat ako si kazdy vybral toho svojho bozika a tichucko sa k nemu modlil a hladil ho aspon pohladom Jednemu sedel len Monster 1200 a nic ine si nevedel predstavit,iny,ako ja napr.som pial chvalospevy na Multosku,niekto zase slintal nad HYPROSOM a nic ine neuznaval,atd atd.....take mile divadielko A pochopitelne StreetFighter....vsetci stali od neho o cosi dalej,akoby sa ho bali....a asi vedeli preco
Naposledy editováno 19.05.2014 16:30:36
drippera píše: No s tím spolujezdcem bych si nebyl tak uplně jistý. Viděli jste jaký hrb má ta sedačka uprostřed? Ale v podstatě máš asi úplnou pravdu. Očekávání jsou ovšem obrovská, su zvědavý jak sviňa. Mě právě strašně vyhovuje útočný posez na SF a všechno ostatní (vzpřímenější) mi moc nesedí. Tak uvidíme. Třeba Diavel byl na jezdeckou pozici úplně strašnej!
V neděli jsem si ho půjčil v Děčíně. Původně jsem měl objednanou 899, ale tu borec před mojí jízdou zahodil do škarpy, takže jsem nakonec jel na 1200S. Na naháče nejsem zvyklej, takže posez mi přišel hodně vzpřímený, bude to ale tím, že jezdím na gixeru. Po nastartování nádhernej mohutnej zvuk, úžasnej display místo budíků (když jsem zajel do lesa tak se změnilo podsvícení jako na navigaci den/noc...super). Měl jsem tam naklikanej "sport" režim a ten zátah motoru byl prostě fantastickej, k tomu ta zvuková kulisa co se line z vejfuků to byl neskutečnej pocit..paráda. Bylo po dešti a po cestě občas ještě sprchlo, tak jsem se to bál více klopit, ale v zatáčkách bude doma. Co mě sralo bylo málo místa na stupačkách, patama stále narážíte. Po cestě zpět jsem si málem rozbil hubu když to najedou zacukalo a chcíplo. Zadek okamžitě do smyku ze strany na stranu, zablokovaný kolo. Spojka to vyřešila, ale už jsem myslel že lehnu, lekl jsem se jako prase Bylo tam málo benzínu a po cestě zpět došel. Na pumpu to je naštěstí z kopce tak jsem doplachtil bez motoru Za mě krásnej stroj s úžasným zvukem a silným mohutným zátahem. Hned bych se na něm zase projel, bylo to bezva, škoda jenom toho počasí na pikaču. Bojím se že jsem nakazil ducati syndromem (stále na něj myslím )
Naposledy editováno 19.05.2014 18:08:59
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
DucS píše: Rozdíl v hmotnosti tam bude nepatrný...a pro letmáč není + jenom design,ale taky servis všeho okolo zadního kola jak už tu bylo psáno.
No ja tipuju tak třetinu - hmotnosti. A lepsi servis? Ze tam je komplikovanější uložení brzdice i rozety, vetsi a jeste dost možna atyp loziska - same výhody :) a kolo pro letmac bude podle me tezsi
Pro endurance se delaj rychloupinaky i na klasiku.
Honza: říká se tomu moment setrvačnosti - roste se čtvercem poloměru.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ja len doplnim pre tych co nevedia vo co go!
Naposledy editováno 19.05.2014 20:24:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
bodus píše: Lazyfucker> http://www.mojevide...no_do_obrubniku.html
Ja len doplnim pre tych co nevedia vo co go!
Ty vole, to je docela hnus. Už se to tu mnohokrát probíralo, ale neodpustím si do toho zase rejpnout. Jo, umírá se i na uzavřených okruzích. Vždycky tam nějaké riziko je, souhra nešťastných událostí, trefí tě soupeř a je popiči. Ale čemu se nedivim, jsou smrťáky právě na těchto přírodních tratích. Je mi těch chlapů líto, jsou to třeba taky tátové od rodin, ale kurva oni jdou tomu na proti!!! A vědomě! Do piče ať mi nikdo nevykládá, že je normální letět 240km/h mezi barákama modlit se, že ten pangejt a nebo tuhle zastávku při kreši prostě netrefim? Hm? Všude se píše, jací jsou to borci, drsňáci, jak umí jezdit a co si v tomhle prostředí dovolí. Riskoujou a stát se to může každému! Podle mě je daleko lepší vyválet se několikrát v kačeru, eventuelně na trávě v únikových zónách, než pak brečet nad něčím takovým...
Ne, tohle mi hlava prostě nebere. Seru na tradice, na kouzlo přírodních okruhů. Na těchto tratích se jezdilo mezi balíkama slámy v době, kdy ty jejich kozí dechy jezdily stodvacet a né kua 290!
Tohle patří na okruhy!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |