1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Palomoto píše: nechte Drippa na pokoji, nebo se zase urazí a bude chtít uzavírat vlákno
Víš jak, už dlouho byl klid. Je třeba toto vlákno vrátit do původních kolejí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
NP píše: jawohl, Herr Oldscull! nebo treba BMW RnineT
Jaj...Rnine je fakt hezká...
kluci je hnusně a zima...Monstra 1200S jsem viděl a mě se na živo líbí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Nejel jsem na něm... tak uvidíme v červnu...na kterej přesunuli termín Děčínský akce...
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Za to Multistrada 1200S.....panecku,to bolo povozenicko!Tolko istoty od podvozku a brzd na tak vysokej krave a na mokrej drahe som necakal...Chalanov na jogurtoch som privadzal k slzam,ked som im daval kolo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
V buducnosti jasna volba MULTISTRADA!.....ale najradsej holotu bez tych elektronickych picoviniek.../co asi nebude celkom mozne/
Honzatuu>
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 18.05.2014 18:12:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Volové..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
caberg píše: drippera> Drippe můžeš si tvrdit co chceš, ale fakta neokecáš SSSA bude při stejných požadavcích na tuhost atd. vždy těžší než DSSA a to na neodpružených hmotách!!! SSSA je z pohledu logiky blbost, je to čistě jen o designu.
Rozdíl v hmotnosti tam bude nepatrný...a pro letmáč není + jenom design,ale taky servis všeho okolo zadního kola jak už tu bylo psáno.
dejf. píše: drippera> Hele, proc si vzdycky kdyz ti tu nekdo napise naky padny argumenty, ketry vyvracej ty tvy, najednou zacnes delat z toho prdel, odvedes tema jinam, nebo prestanes uplne reagovat?
teda nějak jsem nezachytil ty pádný argumenty
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ryuichi píše: Hele Dripe a neni náhodou oporučení v manuálu do Ochcávky RS lejt min 98 oktanů?? Nebo si to pletu s Imprezou WRX?? Čím vyšší kompresní poměr,tím vyšší oct.
Jestli má fejslift RS 2.0FSI motor řady EA888,tak stačí 95 oktanů....starší Octavia RS 2.0TFSI měla požadavek 98 oktanů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
DucS píše: Jestli má fejslift RS 2.0FSI motor řady EA888,tak stačí 95 oktanů....starší Octavia RS 2.0TFSI měla požadavek 98 oktanů
Ahá. Ouha. No jo, motor už je "facelift" 2.0TSI. Tak o té starší generaci jsem to nevěděl.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
caberg píše: DucS> Bohužel nemůžu nikde najít váhu kyvky na 999, jen jedno srovnání s 1098, ale to není srovnání úplně sériové 999. Kdyby to bylo třeba jen 1 kilo tak na neodpružené hmotě je to jako 8 kilo na odpružených. Kromě designu to skutečně nemá opodstatnění a argumentace snadnějším sundáním kola, leda tak při endurance závodech.
I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem
Naposledy editováno 18.05.2014 21:59:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Franco82> Co to zas píšete za hijeroglify kua...jaký SSSA! Odjakživa bylo, bude a je jenom SSSR!!!!!!!
Volové..
SSSA = Single Sided Swing Arm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
honzabiker píše: SSSA = Single Sided Swing Arm
Furt nějaké anglické žblechty...sme v česku,nééé? Takže letmáč
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
...ale ten SWING znám,myslím tam ještě bylo ERS
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 18.05.2014 22:10:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
DucS píše: I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem
Já to teda určitě nepoznám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
U rotujících hmot nezáleží jen na vlastní hmotnosti ale i na rozložení. Teď si nevzpomenu, jak se tomu parametru říká... V podstatě hmotnost co nejblíže osy otáčení je jako rotující málo škodlivá. Jako neodpružená ale zůstává a dále škodí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Ahá. Ouha. No jo, motor už je "facelift" 2.0TSI. Tak o té starší generaci jsem to nevěděl.
Jestli se nepletu, tak ty máš mezi kozy facelift, že? Předface s novým introšem a zrcátkama..
To bude tak 2008?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
honzabiker píše: ... V podstatě hmotnost co nejblíže osy otáčení je jako rotující málo škodlivá. Jako neodpružená ale zůstává a dále škodí .
Proto si myslim, ze vetsi roli hraje hmotnost pneu nez ty kyvky, u zadni gumy muze byt rozdil i temer 1 kg a to bude asi vic znat nez typ kyvky... Muj laicky nazor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |