mám teď A2 řidičák a chtěla bych si pořídit triumph daytonu 675R. Ale bude nutné ji seškrtit. Je to vůbec možné? Nebo musím si vybrat jinou mašinu?
Díky za odpovědi, moc mi pomůžete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Cooker píše: Stejně seš teplouš
...
..kuno..
Je neuvěřitelný jak je ta mašina ovladatelná, překlopitelná a obecně přizpůsobivá. Na to že je to "malo_objem" to jede i na spodku moc hezky a síla tomu dochází až tak kolem 150km/h. Posez je supr a motor je blbuvzdornej i pro absolutního lajka. Má sice tupější brzdy, ale to nic nemění na faktu, že když za ně tvrdě vezmeš brzděj jak vzteklý a s tou nižší váhou i po několikátý bez vadnutí. Pro běžný ježdění je to určitě lepší volba než "nanuk"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
RUTAN píše: tak že by to bylo tím, že to sedlo je širší nebo co? já seděl na všem, ale u téhle motorky se mi to zdálo vysoké asi nejvíc.. každopádně průměrně vysoká holka má potom s tímhle vždycky problém.
V serii R6ka i Daytona v podstate stejne vysoko. Nastesti mam dlouhy nohy Pohled na Kitty jak sedi na moji R6ce a obema nohama macha ve vzduchu ve me vyvolal zachvat smichu, a malem sem pustil motorku i s ni na zem Vsechno ostatni je nizsi. Kazdopadne chapu ze se ji daytona libi (mno komu ne ) ale jednak je to v zhledem k jejim papirum irelevantni, pokud to nechce jen na okruh, a druhak bych ji to stejne jako prvni motorku SILNE nedoporucoval. A to na nim mam neco odjeto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
RUTAN píše: no...váha na rukou...ne, když se z daytony udělá street triple R:) Motor, podvozek Dayona, silněší brzdy, streetový posez, příští týden to jde ještě na brzdu s Powercommanderem, nemáte ponětí, co je tohle za porno!:)
Proc PC ? Vzdyt daytona / street ma plne laditelnou jednotku, murkin a par dalsich uz to umi ...
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R
ale už dávno jsem se (správně) rozhodla na začátek dva roky na cbr 125R a pak přesedlat na cbr 600F a v klídečku se s ní dá jet i tak, že se dře výfuk na okruhu a měnit nehodlám.
nemá cenu něco seškrcovat. nejdřív naber zkušenosti, vyzraj - třeba zjistíš, že ti tenhle typ nebude sedět, můžeš zkoušet, no a až budeš mít za sebou pár sezon, nedejbože i nějaké "prekérky", pak můžeš zkusit něco takového.
zkušenosti ti ale žádná motorka, ať sebehezčí, nenahradí..
Naposledy editováno 14.05.2014 20:28:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Yves píše: jo, daytona mi taky učarovala, je to líbivá motorka. A to je pro mě asi tak všechno
ale už dávno jsem se (správně) rozhodla na začátek dva roky na cbr 125R a pak přesedlat na cbr 600F a v klídečku se s ní dá jet i tak, že se dře výfuk na okruhu a měnit nehodlám.
nemá cenu něco seškrcovat. nejdřív naber zkušenosti, vyzraj - třeba zjistíš, že ti tenhle typ nebude sedět, můžeš zkoušet, no a až budeš mít za sebou pár sezon, nedejbože i nějaké "prekérky", pak můžeš zkusit něco takového.
zkušenosti ti ale žádná motorka, ať sebehezčí, nenahradí..
ma pravdu predsedo !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Ozzy_ píše: ma pravdu predsedo !
děkuju ti, náčelníku, že ses mě zastal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Ozzy_ píše: V serii R6ka i Daytona v podstate stejne vysoko. Nastesti mam dlouhy nohy Pohled na Kitty jak sedi na moji R6ce a obema nohama macha ve vzduchu ve me vyvolal zachvat smichu, a malem sem pustil motorku i s ni na zem Vsechno ostatni je nizsi. Kazdopadne chapu ze se ji daytona libi (mno komu ne ) ale jednak je to v zhledem k jejim papirum irelevantni, pokud to nechce jen na okruh, a druhak bych ji to stejne jako prvni motorku SILNE nedoporucoval. A to na nim mam neco odjeto
no jo, tak holt nemám nohy jak pavouk jak někdo
jinak souhlas a to, co psala Yves, podepisuju v plném rozsahu. A že se mi Daytona taky moc líbí, tak vím, že by mi nakopala zadek a nejenom tím, že bych z ní špatně dosáhla (zkoušela jsem loni na výstavě a bída bída). Zvlášť teda Daytona v Rkové verzi.
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Racing.angel píše: Jo, jo, taky jsem z Daytony uplne 100% nedosahla a jednou se mi to vymstilo Jinak motorka je to uzasna, skvele mi sedla, ale jak uz tu psali ostatni - vsechno postupne, nasbirej zkusenosti a pak uvidis Kazdopadne preju hodne stastnych km
Jses andel, co me dostal na povel Tak kde ses kurnik flakala pred 14 dnema na slovaci
...
A nebo si stezuju nepravem a tys tam byla, a proto sem mohl zase zvednout motorku a ject dal po kolech, zatimco ten co me sundal jel sanitkou a motorku mel na sracku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Ozzy_ píše: Jses andel, co me dostal na povel Tak kde ses kurnik flakala pred 14 dnema na slovaci
...
A nebo si stezuju nepravem a tys tam byla, a proto sem mohl zase zvednout motorku a ject dal po kolech, zatimco ten co me sundal jel sanitkou a motorku mel na sracku ?
To asi nebyl ten zlej hromadnej crash, ze ne? To bylo nekdy ted ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
dacan píše: Jde to ! Já mam taky A2 a mám papírově zaškrcenou Vtrku která má kolem 80 kw,Už mě i stavěli švestky a nic neřikali ! A na stk jim to je prej taky úplně jedno.Jinak to mám škrcený na rezistoru sání,samozřejmě teď už je to odškrcené na plný výkon,jen papírově tam je 25kw ;)
To nedelas dobre Jaromíre...Jednou to poznas...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
dejf. píše: To asi nebyl ten zlej hromadnej crash, ze ne? To bylo nekdy ted ne?
Ne, to bych tu s andelem nepsal ... takze je vlastne jasny ze funguje :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Ozzy_ píše: Proc PC ? Vzdyt daytona / street ma plne laditelnou jednotku, murkin a par dalsich uz to umi ...
Vím..ale DK to nechtělo bez PC dělat, bez brzdy to taky nechci mít a hledat servis, který se v tom bude šťourat a ladit tu moji prasokoncovku výfuku se mi zrovna nechce..
Naposledy editováno 15.05.2014 16:08:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
RUTAN píše: Vím..ale DK to nechtělo bez PC dělat, bez brzdy to taky nechci mít a hledat servis, který se v tom bude šťourat a ladit tu moji prasokoncovku výfuku se mi zrovna nechce..
Mě z DK odpověděli, když sem jim psal, že bych potřeboval trošku poštelovat směs po nasazéní laďených koncovek, že mi můžou jen přehrát mapu od Arrow originálních koncovek, ale že nevědí, jestli by to bylo něco platné. Tak že sem raději volal Murkinovi, ale ten je do července zabitej, tak si musím počkat.
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R
Pokud jí fakt chceš, tak podle mě (t.j. člověka kterej se díky bohu nemusí unijníma zákonama řídit) když z výroby pořídíš stroj kterej má v techničáku do 35kW, tak ti na to nikdo nemůže říct ani prd, jak píše Fujitsu. Pokud je to jinak, přestěhoval bych se do státu kde zákony nevymýšlej cvičený lachtani.
A když sem u toho, tenhle nebo příští rok pude na trh Daytona 250!
Naposledy editováno 15.05.2014 19:44:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
RoumenS píše: Mě z DK odpověděli, když sem jim psal, že bych potřeboval trošku poštelovat směs po nasazéní laďených koncovek, že mi můžou jen přehrát mapu od Arrow originálních koncovek, ale že nevědí, jestli by to bylo něco platné. Tak že sem raději volal Murkinovi, ale ten je do července zabitej, tak si musím počkat.
mně se tenhle přístup taky zrovna nelíbí, připomíná mi to autorizované servisy plné měničů dílů místo mechaniků, co jsou naučení jak opice na něco konkrétního a neumí (nechtějí) improvizovat. Ale prostě nechci měsíc hledat, abych našel něco na konci republiky, co nemá dva měsíce čas a nakonec riskuju, že se mu to nepovede. Toto pro mně mělo cenu pěti táců za PC :)
RUTAN píše: mně se tenhle přístup taky zrovna nelíbí, připomíná mi to autorizované servisy plné měničů dílů místo mechaniků, co jsou naučení jak opice na něco konkrétního a neumí (nechtějí) improvizovat. Ale prostě nechci měsíc hledat, abych našel něco na konci republiky, co nemá dva měsíce čas a nakonec riskuju, že se mu to nepovede. Toto pro mně mělo cenu pěti táců za PC :)
Pět táců za tohle ???
2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R
OZZY> "laditelna" jednotka v Tckach sice je, ale je to jako s pani Colombovou, vsichni o tom vedi, ale nikdy to nikdo nedelal :D A prehranim mapy nic moc nedosahnes kdyz mas nejake nestandartni upravy ... BTW, sorry, ale fakt jsem brutalne nemel cas :( :( :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R
Kitty píše: no jo, tak holt nemám nohy jak pavouk jak někdo
jinak souhlas a to, co psala Yves, podepisuju v plném rozsahu. A že se mi Daytona taky moc líbí, tak vím, že by mi nakopala zadek a nejenom tím, že bych z ní špatně dosáhla (zkoušela jsem loni na výstavě a bída bída). Zvlášť teda Daytona v Rkové verzi.
to ano a neskutecne jsi v Letnanech nedosahla, ale vypadalas spokojene :)