![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/20/225371_20140509150618.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/20/225372_20140509150627.jpg)
takže se hledá nějaký soukromník, co má doma mašinu a pro tyhle velké podniky jako je TOSka je externě dělá. neplést že šnekovým soukolím a obyč šikmým ozubením
1 reakcí na tento příspěvek Ozubená kola - soustružník (specialista)
1 reakcí na tento příspěvek Ozubená kola - soustružník (specialista)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
Mirek12 píše: zahradní rider plocha sečení skoro jak fotbalové hřiště nahradní diferenciál cc 6-7tis
no a co ten diferenciál na hulváta zavařit? Na trávě s tím zatočit půjde a bude to líp driftovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
havrajz píše: no a co ten diferenciál na hulváta zavařit? Na trávě s tím zatočit půjde a bude to líp driftovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola - soustružník (specialista)
Mirek12 píše: to uz je jednodusi dát pevnou hridel a jedno kolo nechat volne,ale pak nebude takova prujezdnost,ten difros je tam potřeba
Jednodušší dát pevnou hřídel??
Zavařil bys jenom kola, který máš na fotce poškozený, nějak takhle:
ale jestli ti přijde dělat se s novou pevnou hřídelí jednodušší....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Se zavařeným diferenciálem by jsi měl průjezdnost právě ještě lepší, než s funkčním diferenciálem, ale samože dělej jak myslíš...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)