Klady a zápory. Jaký je vliv stáří, na málo ježděné nové moto s origo pneu. Díky za info, které může sloužit všem.
Místo nich jsem pořídil Q2 od Dunlopu a velká spokojenost. Na silnou motorku to není, ale ty naše prskolety s tím fungují skvěle. Netřeba se zde vypisovat, napsal jsem na ně recenzi.
1 reakcí na tento příspěvek Motopneu
Pro er6n bych uvažoval o běžných cestovních pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
seikos píše: Sportovně silniční pneu se používají na sportovně silniční motorky a pro sport.
Pro er6n bych uvažoval o běžných cestovních pneu
To je hrozná pitomost. Pokud má někdo sporta, ale jezdí na tom stále rovně, tak je pro něj lepší silniční pneu, kdo má zase, no úplně cokoli, a chce na tom jezdit pilu, tak se pro něj hodí sportovní pneu . Záleží na tom, kdo na ní sedí, né jak to označí výrobce.
Ještě šikovný graf pro Dunlop (už trochu starší):
1 reakcí na tento příspěvek Motopneu
Naposledy editováno 13.05.2014 07:10:20
Tady těch zatáček moc není. Takže zatím volím asi ten kompromis, protože když pak jedeme např. do Alp nebo i po ČR (sucho a mokro), tak jsem měl na prostředku plošku (u Conti R.A. 2) Po dálnici nejezdím (jen z velké nutnosti).
Naposledy editováno 13.05.2014 07:16:01
Hogon píše: Díky. Máme ještě ER6F 2007 (do provozu 2008) na které je najeto pouze cca 7000 km a ještě původní pneu Batlax BT021. No a co to stáří ?
No, co bys k tomu chtěl říct, samozřejmě se jejich vlastnosti zhorší.
Problém bych viděl také v tom, že už mnoho let (nevím, kdy šla do provozu) ty gumy nemají ochranou vrstvu, která je z části pomáhá konzervovat. Samozřejmě, mohou tě podržet, ale od optimálního to má daleko...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
Mr.Dreamer píše: To je hrozná pitomost. Pokud má někdo sporta, ale jezdí na tom stále rovně, tak je pro něj lepší silniční pneu, kdo má zase, no úplně cokoli, a chce na tom jezdit pilu, tak se pro něj hodí sportovní pneu . Záleží na tom, kdo na ní sedí, né jak to označí výrobce.
Ještě šikovný graf pro Dunlop (už trochu starší):
Ano, dá se to pojmout jakkoliv. Stejně jako se pro spoustu sportovních aut dělají aerodynamické prvky pro lepší přítlak ve vysokých rychlostech
[img] často je to tak že řidič jede plíseň a opojen pocitem "jak to letí". Proto potřebuje pořádný bačkory
Je to asi tak podobně, jako když jsem měl na TDM 900 Pirelli Angel ST a jednou když jsem jel zatáčkami dolů z Ještědu, tak mě v nich pojezdil nějakej frajer na panelce na nějakých špuntových Mitaskách
Naposledy editováno 13.05.2014 08:07:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
Rubi píše: Mr.Dreamer>když už tady vidím tu gumu,proč jsou ty boky tak odrbané?mám to na Brutálce také.
Zahřátá guma, která působí velkou dostředivou silou a navíc překonává odpor větru, takto namáhaný povrch se takto deformuje. Vypadat ty žmolky jinak, může to znamenat například špatné nastavení podvozku.
PS: Také to ještě z části bývá bordel, který ta guma z asfaltu jen posbírala .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
Naposledy editováno 13.05.2014 08:49:55
1 reakcí na tento příspěvek Motopneu
ví někdo jak se značí tvrdost pneu ?
prosím link na výrobce (ev. servis)
děkuji
chromosome píše: měkkost a tvrdost pneu
ví někdo jak se značí tvrdost pneu ?
prosím link na výrobce (ev. servis)
děkuji
čím víc sportovní pneu, tím měkčí
čím víc cestovní pneu, tím tvrdší
proto je rozdělení pneu na cestovní, sportovně-cestovní, sportovní, race - je to jen základní rozdělení
1 reakcí na tento příspěvek Motopneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
Naposledy editováno 14.05.2014 01:34:29
a nyní už po 2x Dunlop Sportmax Roadsmart II. Bez plošky i při jízdě ve 2 a výdrž je o něco větší. Dálnice se snažím nejezdit.
Naposledy editováno 14.05.2014 06:41:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
Mr.Dreamer píše: To je hrozná pitomost. Pokud má někdo sporta, ale jezdí na tom stále rovně, tak je pro něj lepší silniční pneu, kdo má zase, no úplně cokoli, a chce na tom jezdit pilu, tak se pro něj hodí sportovní pneu . Záleží na tom, kdo na ní sedí, né jak to označí výrobce.
ámen
tohle tady ale spousta lidí stále nechápe a nebo nechce chápat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
nikod píše: Mr.Dreamer> nevhodně nastavený podvozek pro daný styl jízdy. To máš z okruhu ne? Zřejmě pro okruh moc měkké nastavení.. Jestli chceš študovat tak tady nebo tady (záložka info a nastavení tlumení). Jinak, ale zase tak strašný to není, guma se ti nerve, takže v klidu..
Je to nejlepší co se svým moderním vrakem udělám. Ale ne, toto je nezahřátá pneumatika, nemám totiž zahříváky a Q2 velmi rychle chladnou (ono, které ne ), takže tam často létám se studenýma gumama. Ale jinak jsem spokojený s tím, jak se žmolkují, jak říkám, lepší to nebude .
Sporda píše: Rubi> Nebo ji máš malo nafoukanou A tím se víc hřeje.
nee,to kontroluji.Ale jel na ní Sršeň a tvrdil mi,že mám málo nafoukáno,pak jsme to změřili a bylo to OK.
Mně to nějak moc netrápí,ale když jsem viděla tu fotku,tak jsem se ze zvědavosti zeptala. Stejně je mám sjeté a nové čekají v regále.Mmj.jde o Diablo Rosso II.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
selkie píše: ámen
tohle tady ale spousta lidí stále nechápe a nebo nechce chápat