globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svařování plastů, návod...
 
4.11.2008 v 16:22
Možná se to někomu bude hodit.Našel jsem to na stránkách slovenských kolegů...

Motorkáři
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Svařování plastů, návod...

5.12.2008 v 16:46 | Nahoru | #31
Hosi pajejte a latejte si to jak chcete pajkou,lepidlem,horkovzduskou,epoxidem...,nebo ja nevim cim jeste......je to vas bike a pokud jste s opravou spokojeni,tak neni co resit.....ale slinty typu udelaly to pajkou a drzi to super,nebo horkovzduskou.....atd. tal tomu moc neverim.....,v minulosti nezbyvalo nic jineho a pajkama se to skutecne resilo,jenze ted jsou "nove" pristroje a s nima je provedeni opravy to nejlepsi mozne reseni co do kvality....a samozrejme nic opraveneho tim nejlepsim zpusobem uz nebude mit vlastnosti neposkozeneho...,to je treba si uvedomit....,nicmene na bezne pouzivani...,tzn.jezdeni je i spravne opraveny plast naprosto v pohode.....
jeste poznamka....pokud masinu vyvalite a plasty nechate svarit....a na leseni(konstrukce drzici predni masku napr.) budete setrit a srovnate si ho tak nejak +-....tak pokud tam plast nebude presne sedet...,tak praskne znova.....a uz to neni chyba svaru...ale zvyseneho namahani.....,svarovany plast musi na drzakach sedet na 100%.....

(reakce na) Svařování plastů, návod...

8.12.2008 v 09:02 | Nahoru | #32
Bornys> máš pravdu- šetřit se dá,ale jen na správných místech. Týká se to vlastně čehokoliv na moto. Já "patlám" tak jednou do měsíce nějakej naprasklej plast po pádu,případně olomenej kousíček - většinou maska,podsedadlák , když si připravuji na lak a airbrush. Zevnitř sice housenka,ale zákazník-pán..... záruku mu na to místo prostě nedám. Naštěstí se mi nestalo,že by se mi někdo s tim vrátil. Díl,kterej je na 3 kusy, tak neřešim-z toho si maximálně nastříhám pruty na pozdější "patlání" když je to trochu jinej plast
Uznávám,že to není profi práce,ale jak popisuji, k mejm účelům horkovzdučka s nástavcem a Dremel frézka postačuje. Namáhaná místa na ohyb-tah... to nedělám. Lešení u starších moto- ocelový konstrukce od oka nesrovnáš a nový "paroží" ze slitin-to je uplně v prdeli. Když chceš,aby to bylo pěkný... a klukům na okruhovky to nahradim svařencem,stříknu barvou,přišroubim lamináty-a za chvilku to stejně opravuju po "válendě" Tak je to fuk...centimetr se neřeší.

1 reakcí na tento příspěvek Svařování plastů, návod...

5.4.2010 v 17:28 | Nahoru | #33
Ahojky, potřebuji svařit na náklaďáku blatník, na kterém je napsáno PP< a tak uvažuji, zda mi budou stačit svářecí dráty PP. Ještě mám drát ABS, te asi stačit nebude, že ? Díky.

(reakce na) Svařování plastů, návod...

5.4.2010 v 20:15 | Nahoru | #34
TeSi5> svareci draty PP stacit budou...,ale plast na nakladaku je asi pekne tlustej...,tudiz potrebujes silnou svarecku,ktera je schopna plast poradne "ohrat".....

Svařování plastů, návod...

5.4.2010 v 20:31 | Nahoru | #35
Funguje to jen u termoplastů...na reakto plasty(ABS) to nefunguje

Svařování plastů, návod...

14.5.2011 v 16:39 | Nahoru | #36

Svařování plastů, návod...

3.10.2011 v 20:43 | Nahoru | #37
To je děs,běhá mi z toho mráz po zádech!!Přesně jak říká Bornys,to když mi někdo přinese,že mu to už nějakej kamarád "odborně" svařil,tak lezu po stropě! Plast je v místě patlání přepálen a křehkej.Musí se všechen odfrézovat a pak tam vznikne spára,která se pak blbě vyvařuje.Úplně nejvíc miluju plasty slepený sekundovym lepidlem.Když je vařim opravdu si to moc užívám. Jinak ta "svářečka" co ukazuje dedek,je tak dobrá maximálně na svařování lina na hajzlu.Používám svářečku řízenou mikroprocesorem,co drží teplotu s přesností na 2st. Jinak se začne plast přepalovat,sklovatět a pak je křehkej.V opačném případě se málo prohřejvá a špatně spojuje. Určitě hodně záleží na síle plastu a vzdálenosti,ale to už pak chce léta praxe a hromadu nepovedenejch nárazníků.Trvá to docela dluho,než to člověk dostane do ruky a ví co a jak. Počítam si za 10cm oboustraného sváru zhruba 300,-.Jestli to někomu připadá hodně,je asi blázen. Pak bude lepší,když to bude patlat trafopájkou,podlepovat laminátem,lepit sekundovym lepidlem,pak si to nechá za tisíce nalakovat a při prvním menším nárazu do kapot je zase na začátku. Ale každej šetřílek si to musí projít sám,aby zjistil,jestli mu to za to stojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování plastů, návod...

10.5.2014 v 10:26 | Nahoru | #38
Bornys> Asi hodne opravujes na kdeft, vid? Ze pouzivas tolik sprostych slov. Nevim, co to je za zvyk, ze lidi, co opravujou, vozej auta ci motorky casto mluvej takhle :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování plastů, návod...

8.7.2014 v 18:39 | Nahoru | #39
TJ_HK> no mas pravdu...v tomhle vlakne jsem nebyl nejslusnejsi....,muj problem je asi i ten,ze se necham dost unest a pak jsem impulzivni.....a pak to tak dopada...,nicmene obecne vzato...az zase tak sprostej nejsem....,ale jsou chvile,kdy se potom i zastydim...a ano opravuju to jen na kseft...,tedy pokud se nevyvalim sam.....

(reakce na) Svařování plastů, návod...

26.8.2014 v 19:58 | Nahoru | #40
Bornys> Prosím poraď. Klukovi na Cagivě Supercity se udělala malá prasklinka na nádrži vedle upevňovacího vnitřního závitu a prolíná benzín. dal jsem to zavařit jedné firmě, ale už při převzetí se na to dívali , že nevědí co je to za materiál. Udajně to ABS není. Ale vzali to, na počkání to obrousil , vzal pásek nějakého materiálu a povrchově to na prasklinu navařil. Pak to ještě údajně pro lepší utěsnění zalil tyčkou silikonu. Když jsem doma nádrž naplnil benzínem , opět v tomto místě prosakovala.
Nevíš z jakého materiálu nádrž je ? A jak by bylo nejlepší nádrž opravit ?
Díky za radu .Olda.

Naposledy editováno 26.08.2014 19:59:08
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist