Uvedu zde návod, jak se dají výfuky vykuchat a následně předělat do otevřených.
V bazaru dílů na motorkářích jsem koupil ty samé koncovky.
Odvrtat nýty, sundat krytku a následně i bodové sváry.
Za pomoc kleští vytáhnout přepážku s vatou.
Dále jsem odřezal konce vnitřku podle kterých se vyrobily nové "trojúhelníky"
Zde moje laická zručnost v podstatě končí.
Vnitřní perforovaná trubka
Nyní jsem se obrátil zde v Litoměřicích na místní servis výfuků, kde jsem se setkal s maximální ochotou. Popsal jsem co si přeji s výfuky udělat. Vyrobili vnitřní pokličku, přesně usadily vnitřní děrovanou trubku a a vše vyplnili vatou.
Dodám ještě další fota ohledně montáže a samozřejmě připojím video. Dám i kontakt na servis pokud by jste si chtěli nechat výfuky upravit. Cena přestavby včetně materiálu byla cca 5tis. kč.
Výfuky se opravdu povedly a mají nádherný zvuk (ne otravující) přičemž motorka si zachovala origo vzhled. Takže pokud chcete z origo udělat laďák tak Já říkám, s chutí do toho.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 09-14 přestavba OEM koncovek na otevřené
Naposledy editováno 09.05.2014 20:38:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1 09-14 přestavba OEM koncovek na otevřené
Foo píše: Bothrops> Né každý jako ty si válí prdel ve vatě a pravidelně se naparuje na okruhu. Ty kecy o sockách si piš do diskuse ke KTM. Vzít prachy a upálit je v DKracing za tuning umí každej. Otcenáš si říkej pokaždé když vyjedeš se svým kuchyňským robotem na projížďku. Rozhodně to chlapče pro Yamahu R1 neplatí !!
tak ja si valim prdel ve vate jo ? na to jsi jako prisel kde? ps> okruhy vubec nejezdim..napsal jsi totalne mimomisovy koment chlape rozmrdat originaly , to je prace pro dementy, jen tak se ladaky nedelaji, co si o tom myslis inzenyre ? ps2: ladaky jsou dnes za pusu , pokud pracujes...mej se krasne
Naposledy editováno 22.05.2014 20:29:19