l
Motorky řady XR a XL sů zpřevodované dost dopomala, na silnici, aby se dalo jet trvale vyšší rychlostí, se dávají těžké převody.
Néni to o dosažení vyšší maximálky, ale aby motor neběžel trvale ve vysokých otáčkách.
Já mám na XR400R převod 16/42, origo je 15/45.
Kaštan,když jel do Dakaru, měl vzadu 40...řetaz jen těsně nad nábojem kola. Těch 42 je s ohledem na to, aby to nežralo slajdry na kyvce. A taky abych nemusel dělat nic s řetazem (měnit délku).
Origo převod je lepší do těžšího terénu.
1 reakcí na tento příspěvek pastorek 16 zubů
teraz idem dat 14z no uvidim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp | tox232 | 6 | 2.12.2022 v 10:27 350_634 |
Servis Honda XL600r Honda XL 600 | Pavlioso | 17 | 18.7.2022 v 16:52 MedWed |
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 | jany626 | 16 | 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso |
Honda xl 600 r Honda XL 600 | Kroskař | 2 | 17.3.2022 v 19:00 PetNed |
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... | N.I.C.K. | 2 | 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K. |