Nějaké další info ZDE , popř. v novém Motorradu.
Co na ní říkáte?
Naposledy editováno 24.04.2014 23:34:11
Na cesťáku typu strom, co má 19" kolo, ještě k tomu lité a světlou výšku 12cm se dá jet offroad jen v nouzi. To už by vyšlo na stejno jezdit offroad na CBR.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?
KubaLC8 píše: mala ochrana jezdce pred vodou, vzduchem, bordelem, nepohodlne sedno a ten podledlak nevypada zrovna na to, ze by se na nej dala nabalit tuna zavazadel.
Bud z toho meli udelat litrovou crossku ala superenduro, nebo cestaka jako Adventure.
ale tohle mezi... no ja nevim
Takže dát tomu větší kapoty, vyšší a širší plexi, více polstrovat sedlo a rozšířit a prodloužit podsedlák = udělat z toho varadero s 250kg takže buď to a nebo to
RobiXRV píše: No a někteří si koupí pravé enduro a jezdí jen po silnici. A proč ne. Taky si myslím, že do konce roku dojde Honda z nějakým nápadem.
Nevidím tady jedinej důvod tuto variantu odsuzovat, na naše silnice není nic lepšího než enduro na silničních gumách. Dyť celý motárdy jsou postavený v podstatě na přezuté crossce a nikdo se tomu nediví.
Nechápu teda ty názory, kdy se hájí stará vyžraná Afrika na úkor "nové 200kg", ani ta LC8 není o moc lehčí.
A ve výsledku? Pokud je někdo fanda do endura na těžkých mrdkách, tak si upraví cokoli - bo co to ve skutečnosti je-ochránit motor/svody, olejový filtr, podvozek=tlumiče, padáky a všechno ostatní časem v terénu odpadne samo viz ty fotky stroma Versyse, multistrady. Yeuop byl kdesi na vchodě a potkal tam maníka na silniční Dukně http://www.motorkar...mp;pgr=2#goto7575569 s drapáky, ale tady lidi brečí už podle obrázku, že se na tom nebude dát jezdit
Pod timhle bych si taky nepředstavil že z toho vyleze to co z toho vylezlo... (tim nepomlouvá mvýsledek - až na hmotnost se mi líbí)