Mám turbo z fordu 1.8td 66kw a chci ho věstavět do pitbiku 250.
Dávám to do pitbiku protože si to chci jen zkusit a když něco zkurvim tak to neni drahý.
Už mám plán jak to udělat,ale radši se poradim s vámi jak byste to udělali vy.
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
Neví nic o konstrukci turba, o rozdílu mezi turbínou diesselu a benzínu, o točkách co to má, o náročnosti mazání ani to jak je hřídel turba uložená v odlitku. Nemá ponětí o tom jak s přeplňováním přes karbec udržet stále zápalnou směs (a hádám, že nějakej stechiometrickej poměr ho vůbec nezajímá)
Na mladejch se mi libí hlavně to, jak nevědí vůbec nic o tom co chtějí(dělat), ale jsou absolutně přesvědčeni o tom, že když tomu dal pořádnou dávku svého odhodlání, není nic co by je zastavilo.
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
Kdybys byl někde z blízkýho okolí, zajel bych se na to mrknout, hodit řeč Z ostatních si nic nedělej a jestli to bude nějak pokračovat, hoď sem občas nějakou fotku nebo klidně komentovaný video. Osobně si myslím, že to mít valnej efekt nebude, ale fandím Ti Když to nezkusíš, tak to nezjistíš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Pavouk106 píše: Lidi, nerejte do něj. Tohle je po dlouhý době jeden z mála, kterej od toho nečeká nic víc než zkušenost a prdel. Fanděte mu!
Kdybys byl někde z blízkýho okolí, zajel bych se na to mrknout, hodit řeč Z ostatních si nic nedělej a jestli to bude nějak pokračovat, hoď sem občas nějakou fotku nebo klidně komentovaný video. Osobně si myslím, že to mít valnej efekt nebude, ale fandím Ti Když to nezkusíš, tak to nezjistíš.
Fandit má cenu něčemu, co má šanc na úspěch. Ale fandit někomu, kdo dobrovolně hrdě nakráčí do předem ztracený bitvy?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
charlie.vtx1800 píše: Fandit má cenu něčemu, co má šanc na úspěch. Ale fandit někomu, kdo dobrovolně hrdě nakráčí do předem ztracený bitvy?
No jistě. Kde bysme dneska byli, kdyby se tim, co jsi napsal, řídili v historii všichni (vynálezci)?
Třeba Tesla a jeho bezdrátovej přenos elektřiny, kterej nefungoval. Ale jakej byl jinak Tesla vynálezce... K úspěchu jsou potřeba i neúspěchy.
A k tomu se nejspíš schyluje u tazatele. Ale pokud mu nadšení vydrží a bude mít štěstí, tak se něco naučí a třeba i sežene malý turbo, se kterym to bude někdy fungovat. Nikdy nevíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Pavouk106 píše: No jistě. Kde bysme dneska byli, kdyby se tim, co jsi napsal, řídili v historii všichni (vynálezci)?
Třeba Tesla a jeho bezdrátovej přenos elektřiny, kterej nefungoval. Ale jakej byl jinak Tesla vynálezce... K úspěchu jsou potřeba i neúspěchy.
A k tomu se nejspíš schyluje u tazatele. Ale pokud mu nadšení vydrží a bude mít štěstí, tak se něco naučí a třeba i sežene malý turbo, se kterym to bude někdy fungovat. Nikdy nevíš...
Když někdo bude chtít zapojit 12 V H4 žárovku na 230 V tak už dopředu můžu říct, že to fakt svítit nebude (dlouho ) a že to maximálně vyrazí pojistky. Fakt nevim, proč bych měl fandit někomu, kdo se o to S VÁŽNÝM ÚMYSLEM bude snažit v naději že něco novýho vykoumá. Toto je stejnej případ - fungovat to nebude, neni tu co objevovat, neni čemu fandit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše: no uvidíme...,každopádně už jen to,je má rozdílnou délku svodů je špatně...
Tu mám na autě taky, ale světe div se, jezdí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
charlie.vtx1800 píše: Když někdo bude chtít zapojit 12 V H4 žárovku na 230 V tak už dopředu můžu říct, že to fakt svítit nebude (dlouho ) a že to maximálně vyrazí pojistky. Fakt nevim, proč bych měl fandit někomu, kdo se o to S VÁŽNÝM ÚMYSLEM bude snažit v naději že něco novýho vykoumá. Toto je stejnej případ - fungovat to nebude, neni tu co objevovat, neni čemu fandit.
Jaký jsou tvý koníčky? Co Tě zajímá? Mě třeba počítače a elektronika.
A i když dneska neni problém koupit si LED diodu, která 1x za sekundu blikne, proč bych si doma neměl vytvořit obvod, jen z diskrétních součástek, kterej taky blikne 1x za sekundu LED diodou? Vždyť můžu tu diodu koupit hotovou za 5 korun... Ale ne, já si radši udělam obvod za dvacku...
Všichni očekáváme (včetně mě), že to turbo fungovat nebude a úspěchem by bylo, kdyby se alespoň roztočilo... Proč to ale nemá zkoušet? Má čas, má nářadí, má motor, má turbo a má chuť. A to poslední zmíněný mu tady všichni berete. Když už se najde člověk, kterej je pro něco zapálenej a sám od toho nečeká víc než srandu a zkušenost, tak mu hned vysvětlíte, že je to vlastně kretén a ať si radši stoupne do davu, drží hubu a šoupe nohama...
Já mu fandím. Píšu to tu teď naposledy - svůj názor a podporu jsem už vyjádřil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
maras píše: Tu mám na autě taky, ale světe div se, jezdí...
to bych se celkem divil,ale hádat se nebudu.....
(teda pokud nemluvíš o dízlu,ten tak moc citlivý není.....,ale o tom se tady nebavíme,že)
pro zajímavost-co je to za auto??
Naposledy editováno 22.04.2014 17:59:12
charlie.vtx1800 píše: Pavouk106> Dyť sis odpověděl sám - vytvoříš si ze součástek obvod, kterej nějak funguje. Ale VÍŠ jaký součástky jakých parametrů a hodnot jak zapojit a víš i proč. Máš ponětí o problematice a než to začneš letovat, tak sis něco nastudoval. To beru. Přece nezapojíš nějak nějaký neznámý součástky s nulovýma znalostma o elektronice a nečekáš že to bude fungovat, nebo že tim NĚCO objevíš. Ale o to se dotyčný snaží - s nulovou znalostí problematiky něco zbastlit. A má svobodná vůle je tomu nefandit. Neříkám, jestli je dotyčnej takovej či makovej, neurážím ho - jen prostě nemám důvod ho v tom podporovat a jelikož to dal na veřejný fórum, tak se k tomu veřejně vyjadřuju. Nic víc, nic míň.
Víš Ty co? Máš svym způsobem pravdu Obzvlášť v závěru. Je to prostě Tvuj pohled na věc... K tý elektronice z mojí strany - kolik já udělal věcí, o kterých jsem neměl vůbec páru (a dodnes nemám) a ono to ne/fungovalo Vím třeba základ - zapojení. Ale už nevím konkrétní typ součástky. To je jako turbo + karburátor. Logika věci říká, že musí bejt mezi motorem a karburátorem, aby se v karbci tvořil podtlak na nasávání paliva. Je víceméně jasný, že pokud se to turbo vůbec roztočí, tak výkon to spíš ubere. Ale já to beru tak, že se naučí věci okolo toho. Třeba mechanický úpravy kolem motoru, mazání turba a další věci. Až/pokud bude někdy ten nápad myslet seriozně a sežene si turbo odpovídající velikosti, bude už mít zkušenosti a konkrétní poznatky...
Prostě i neúspěšný věci člověku něco dají. I ty, který jsou od samýho počátku jasně neúspěšný.
Jeden příklad ode mě: Chtěl jsem s pomocí Arduina - mikrokontroléru - vyrobit solární články otáčející se za sluncem a napájený samy sebou. Mělo to bejt malý, asi jako list A5, takže bylo jasný, že to bude mít šťávu jen pro sebe. Vlastně projekt naprosto k hovnu, prostě z toho vznikne "hračka" bez jakýhokoliv praktickýho využití. A věděl jsem to od začátku. Při tvorbě (stále není hotovo) jsem se naučil pár věcí z elektroniky, zlepšil si logický myšlení, osvěžil programování, vytrhal spoustu vlasů a zestárnul o pět let A i když jsem od začátku věděl, že je to celý k hovnu, tak jsem do toho šel. Prostě kutil. (Měl bych se na to podívat a dodělat to, jsem v tom už za dost peněz)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše: to bych se celkem divil,ale hádat se nebudu.....
(teda pokud nemluvíš o dízlu,ten tak moc citlivý není.....,ale o tom se tady nebavíme,že)
pro zajímavost-co je to za auto??
Koncernová 1.8T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
maras píše: Koncernová 1.8T
nevím,neuvědomuju si,jaké má svody 1,8t,ale nechce se mi věřit,že by to takhle zpackali.
ono to totiž na první pohled může vypadat,že je jedna trubka kratší a druhá delší,ale konstruktéři to vyřešili tak,že jsou rozdílné průměry toho potrubí,různě se rozšiřují a zužují,aby výsledný protitlak byl u všech válců stejný. viz první obrázek-je jasně vidět,že trubky jsou různě dlouhé,ale taky čím delší,tím je taky i širší...
no a obrázek dvě už ukazuje opravdu parádní dílko a řádně zauzlované trubky,kde jediným cílem je stejně dlouhá trubka ke každému válci...
mimochodem,oba svody jsou právě na koncernovou 1.8T
Naposledy editováno 22.04.2014 19:40:03
Black píše: Tady jsem jen pro predstavu nasel s nejvetsi pravdepodobnosti flow map toho turba (nebo alespon hodne podobnyho):
A jestli spravne pocitam flow toho tvyho motoru nekde kolem 13tis. otacek se ti zacne konecne podtlak v sani menit v pretlak.
Preju mnoho uspechu v preplnovani
tohle turbo mam v 1.9tdi 66kw
Jinak ta busa ...jel už někdo zvás na naháči 36o ? Nedá se to řidit, jde totalně o držku a navic to hlta benzin jak HUMMER.
Nemluvě otom, že to z človeka ztrha pomalu kuži zaživa + všechny pneu jsou dělane pokud vim do 270
Naposledy editováno 22.04.2014 19:55:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
edit: Lépe řečeno, ty gixxer svody mohou mít taky nějaká ta zúžení
jinak jo, apr stage iii bych taky bral
Naposledy editováno 22.04.2014 20:01:36
A celkový vliv na výkon je u turbo motoru pramalý. Takže bych to vůbec neřešil. Měl jsem na autě asi nejlepší svody, co se dají na to koupit a stejně délka byla rozdílná. A i s těmito svody dosahují ostatní výkonu přes 1000HP.
store.forcedperformance.net/merchant2/merchant.mvc
Naposledy editováno 22.04.2014 20:26:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
maras píše: Dolph-cz>
.....ty gixxer svody mohou mít taky nějaká ta zúžení
...můžou,ale na pohled vypadá,že to jsou jen obyčejné nerezové trubky.
....ono to bude fungovat,ale negativně to působí na vyplachování válců,taky do turba jdou tlakové vlny nerovnoměrně...,prostě vznikají zbytečné ztráty jak na výkonu,tak na spotřebě paliva i životnosti.
ale jestli je to v řádu procent,nebo je to vážnější problém si netroufám odhadnout...