Tady vypíšu co všechno už sem pro odstranění závady nebo z prevence dělal.
- nové svíčky
- záměna fajfek (zároveň v každé fajvce cífka) mezi válci
- záměna za pučené benzínové čerpadlo
- vyměněný benzínový filtr
- odvoz do servisu na zjištění závady a seřízení karburátorů
Výsledek: karburátory bylo potřeba mírně doladit, byla proměřena elektrika a motorku si projeli. Závada se jim neprojevila a tudíž se nic neopravovalo. Motor drží tlaky a je při takovém nájezdu (68 k ) v pořádku.
Závada se stále projevuje s železnou nepravidelností a už mě to pěkně sere !
A tímto se vás tedy ptám jestli někdo netušíte co by s mašinou mohlo bejt ?
Naposledy editováno 12.04.2018 16:46:54
2 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r
2 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r
cinkáč píše: Thunder> A jinak fakt nádherná sedmička !!! to je jedna z nejhezčích motorek !
dík dík mě se sedma taky líbí snad nejvíc2 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r
A taky nejdřív mi chcal benzin levou stranou karbce, pak sem prohodil krajní šoupátka a jehly. A dneska to chcalo z prostředka. Takže nechápu jakou to má spojitost.
1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
Naposledy editováno 20.04.2014 21:12:05
1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
Legia píše: Moc nerozumím takže ti možná neporadím ale to co popisuješ dělala přesně moje suza . Netáhla , pokud se nedržela pod plynem chcípala a nechtěla startovat . Po celkové GO motoru se přišlo na to , že motor je total K.O. . Hodně vytahanej rozvoďák a po změření tlaků na válcích se zjistilo že ani jeden válec nemá ani se zavřenýma očima to, co by měl mít .. Takže tak... třeba ti to v něčem pomůže
jenže jemu to jede normálně a z ničeho nic začne blbnout. Co to bylo za suzu?nemají přepad, odvětrání plovákovek je řešeno přes náporové sání, proto musí být perfektně utěsněné a nesmí z nich unikat benál. Vlivem rychlosti jízdy musí vznikat v plovákovkách přetlak až cca 0,2 baru, aby byla směs stále dobrá. Když tento tlak unikne netěsností, dojde k ochuzení směsi a ztrátě výkonu.
Kdyby netěsnily plovák.ventilky nepoteče benzín ven z karburátorů, ale rovnou přes trysky do motoru, tomu však v klidovém stavu brání benzínová pumpa. Hladiny budou dobrý a myslím že nejdou seřizovat protože plováky jsou komplet z plastu. A protože z karb. teče benzín, tak je někde pod hladinou benzínu netěsnost, která se projevuje náhle. Takže já bych doporučil vyměnit těsnění plovákových komor a zkontrolovat případně lehce dotáhnout vypoštěcí ventilky plovákovek. Jinde už to snad být nemůže, když tvrdíš,že ti teče benzín, z karburace, tak pod hladinou benzínu už nic jiného není.
cinkáč píše: jaho1> Teď jsem nad tím přemejšlel co se dělalo a nedělalo. Protože ta závada trvá už od podzimu. A když to začalo dělat tak sme celý karbce rozebrali i s ventilkama a plovákama. Takže si myslim že neni možná aby tam ten bordel zůstal. Ale když sem to rozebíral poprvé tak v jednou hrdle karburátoru byl na šoupátku trochu bordel a ve vzducháči hodně. Což by potvrdilo ten bordel u ventilku.
A taky nejdřív mi chcal benzin levou stranou karbce, pak sem prohodil krajní šoupátka a jehly. A dneska to chcalo z prostředka. Takže nechápu jakou to má spojitost.
Tu poslední větu potřebuji vysvětlit. To jako chcalo v karburátoru z hlavní trysky od jehly do motoru? A v jakém stavu, v klidu nebo při nastartovaném motoru?
Protože by se mohla rýsovat jiná závada a to ucpaný přívod náporového vzduchu do plovákovek. Buď je skříplá hadice, nebo ucpaný filtřík, který je umístěn pod předním světlometem za vstupy náporového sání. Jestli jsi si někdy všiml těch trubiček v sání ve předu motorky, tak ty slouží právě k přetlakování karburátorů. Takže zkontroluj.
1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
Kawapetr píše: podobnou závadu sem taky řešil na zx6 z 95r projevovalo se mě to zvlášt když sem motku umyl nebo když sem zmokl nakonec sem musel vyměnit káblíky od fají a jednu fajku na první pohled bylo všechno o.k..Káblíky byly ztrvdli a zkrouceny při výměně svíček sem snima pohnul a bylo vymalovany,fajka měla ochozené závyt na přechodu na káblík stačilo aby někde najel na nějakou nerovnost a díky špatnymu spoji mě to začlo dělat to co popisuješ
To co popisuješ u této ninji nehrozí, protože vysokonapěťové kabely nemá. Má indučky ve fajfkách jako na tvé dvanáctce.
1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r
Naposledy editováno 22.04.2014 17:20:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r
ale kdyz bych to tak chtel udelat ted na te mojí,tak musim do vidle zatlacit,ma to vuli tak 2mm a zda se mne, ze uz je to neprirozeny a vidle by chodili šejdrem. to properovani sem nedelal, to je chyba.
a dekuju a omlouvam se za OT. O teto karburaci zatim nemam praxi ani teorii, problem neni urcite v elektrice, ta tmava svicka napovidala,ktery karburator je bohaty. nevim jestli se zde sytic "vyradi",kdyz pridas plyn,jak to je u PALu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |