Když mám ve velkém TP napsáno 25kw, v malým TP taky. A řidičák mám na 35kw. Nebudu mít problém při kontrole, že ne?
Předem díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
Ale tohle by se opravdu řešilo až po nehodě se zraněním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
Mr.Dreamer píše: No, v případě nehody je to už velmi složité, mohlo by to dojít klidně až k soudu, kde by ale pojišťovna měla už hodně malou šanci, protože by tam musela dokázat, že ta úprava měla vliv na dopravní nehodu (v případě, že by pojišťovna tak moc šťourala, tak by to ale stejně bylo jedno, protože předpokládám, že motorka bude zavřená jen papírově, takže by se tam řešil spíše stav neodpovídající TP).
Ale nechci do toho chodit nijak hluboko, protože to nemám podrobně nastudované (mám neomezené A) a nerad bych se přidal k dezinformátorům .
Ale prd. Teď si jeden z těch, co tu šíří bludy a nesmysly.
1. V případě nehody má pojišťovna dle zákona nárok na zaplacení 100% škody, pokuď viník neměl na vozidlo ŘP.
2. Názor nějakého člověka od PČR mě vůbec nezajímá, protože on tenhle přestupek nikdy nebude a nesmí řešit. Rozhodnutí leží pouze na správním orgánu či soudu. Tam bych hledal výklad. To se příště můžeš třeba zeptat v trafice, právní váhu by to mělo stejnou.
Mě už PČR nakecala tolik blbostí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
AndělČK píše: Ale prd. Teď si jeden z těch, co tu šíří bludy a nesmysly.
1. V případě nehody má pojišťovna dle zákona nárok na zaplacení 100% škody, pokuď viník neměl na vozidlo ŘP.
2. Názor nějakého člověka od PČR mě vůbec nezajímá, protože on tenhle přestupek nikdy nebude a nesmí řešit. Rozhodnutí leží pouze na správním orgánu či soudu. Tam bych hledal výklad. To se příště můžeš třeba zeptat v trafice, právní váhu by to mělo stejnou.
Mě už PČR nakecala tolik blbostí.
1. Vždyť jsem psal v tom samém příspěvku, že tuto problematiku nastudovanou nemám, protože se mě netýká.
2. PČR bude řešit například namátkovou kontrolu, to například mě zajímá a je to pro mě významnější, než řešení při nehodě, protože to znamená, že policii mohu zastavit a nemusím jí ujíždět.
Mr.Dreamer píše: 1. Vždyť jsem psal v tom samém příspěvku, že tuto problematiku nastudovanou nemám, protože se mě netýká.
2. PČR bude řešit například namátkovou kontrolu, to například mě zajímá a je to pro mě významnější, než řešení při nehodě, protože to znamená, že policii mohu zastavit a nemusím jí ujíždět.
OK.
Zákony je dobré znát, protože i když si myslíš, že se tě netýkají, tak nakonec může nastat situace, kdy se ti to šeredně nevyplatí. Malý případ z okolí.
Kamarád bydlel společně s přítelkyní a svou matkou v rodinném domě. Jednoho mrazivého dne přijížděla večer jeho přítelkyně z práce ve svém Peugeot 106 a na namrzlém sjezdu do garáže to neubrzdila a orvala celý bok auta, které patřilo tchýni. No co řekli si. Sepíšem to a pojišťovna to zaplatí. Poničené BMW hned následující den odvezla tchýně do orig. servisu. Cca za 3týdny dostali o pojišťovny dopis, kde pojišťovna odmítá plnit, protože přítelkyně žije ve společné domácnosti s poškozenou tchýní. Přesně dle zákona. Škoda na autě byla cca 140tis Kč.
Kdyby věděli, že se v tomto případě neplní, tak si nenechávají zasílat všechno na jednu adresu, aby likvidátor neměl podezření, že tomu tak je.
No co. Je tahle zkušenost stála "pouze" 140tis., ale příště u někoho jiného to může být likvidační.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
Naposledy editováno 24.04.2014 22:43:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
WiNC píše: Prostě jde o to že mám pouze ve velkým techničáku napsany 25kw/6000ot/ min a v malym těch 25kw. Žádnej doklad o škrcení ani nic víc prostě nemám. Mašina je dovežená z Itálie, takže má teď nově napsaný český TP.
Tak v tom případě na tom jsi dost dobře. U všech kontrol bez problémů projdeš, stejně tak u 99% dopravních nehod (pokud skutečně ve velkém TP není ani zmínka o omezení výkonu).
Jediné, co ti hrozí je, že při vážné dopravní nehodě bude někdo šťourat a podle VIN zjišťovat původní výkon. Samozřejmě, to že to zjistí neznamená automaticky, že máš problém, jen se to pak může zkomplikovat. Pokud bys vletěl do křižovatky 200 a někoho tam smetl (tedy nehoda, která by se nestala, pokud by motocykl měl 25kW), tak bys už problém patrně měl.
Další věc je, že spíše než tebe by stíhali toho, kdo ti to prodal (předpokládám, že údaje v TP odpovídají údajům na kupní smlouvě) a ti jsi proto ani neměl možnost zjistit, že technický stav neodpovídá .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
Jinak za technický stav vozidla je zodpovědný řidič. Tam je to na něm, prodávajícího do toho netahej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
RED-MAN píše: Mr.Dreamer> Tak záleží, jaký ten skutečný výkon je. Také se může jednat o motku, která má původní výkon 25kW, jak jsme polemizovali s DavR1.
Jinak za technický stav vozidla je zodpovědný řidič. Tam je to na něm, prodávajícího do toho netahej.
Pokud prodávající prodá vozidlo v technickém stavu neodpovídajícím údajům v TP a v kupní smlouvě, dopouští se podvodu. Navíc kupující v takové případě patrně jedná v dobré výře, že stav vozidla odpovídá uvedeným hodnotám.
Je to jedna z věcí, kterou si spousta lidí, kteří prodávají papírově škrcené stroje vůbec neuvědomují a je potřeba na to pamatovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
Mr.Dreamer píše: Pokud prodávající prodá vozidlo v technickém stavu neodpovídajícím údajům v TP a v kupní smlouvě, dopouští se podvodu. Navíc kupující v takové případě patrně jedná v dobré výře, že stav vozidla odpovídá uvedeným hodnotám.
Je to jedna z věcí, kterou si spousta lidí, kteří prodávají papírově škrcené stroje vůbec neuvědomují a je potřeba na to pamatovat.
Motorka je kategorie L3 http://www.zakonypr...2-341/zneni-20131001 a vykon motoru je soucast homologace. Cislo homologace je pak uvedeno na vyrobnim stitku. Rozhodne bych nespolehal na dobrou "výru".
Franta. píše: Motorka je kategorie L3 http://www.zakonypr...2-341/zneni-20131001 a vykon motoru je soucast homologace. Cislo homologace je pak uvedeno na vyrobnim stitku. Rozhodne bych nespolehal na dobrou "výru".
Vždyť jsem to psal o příspěvek výše .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
RED-MAN píše: Mr.Dreamer> No jo, ale jak zpětně dokážeš, že v době prodeje nebyla motorka v technickém stavu, odpovídajícímu údajům v TP?
Od toho už je soud. Jak prokážeš, že vrah někoho zabil?
Samozřejmě, je velký rozdíl, jestli je to po pěti letech nebo jednom měsíci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
1 reakcí na tento příspěvek 25KW ve velkým TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25KW ve velkým TP
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |