1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
juraaa píše: Tifone> ne e zatím se řezat nic nebude
Drippera> škoda, že jsem tak spěchal jinak by to mohl být výlet tří testastrett příště
Nevadí, příště. Já s Pepů(999) jsme taky zdrhli, jak začalo fučet a od Buchlova se hnaly černé mračna. Ve Vizovicách 3 kapky a až na VSE po suchu, uf, ještě že tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
spajazacatecnik píše: mm-art-airbrush> jaky dedkove???? dyk ta Duchna je možná starší. Dizajnem určitě!
a také nestárne
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Tifone> jak jsem psal ...těch 1xxkW (ať už je jich kolik chce) je až někde nahoře...
ale těch 380+Nm můžu využívat jak chci a jsem na týhle spotřebě...
Na výletní tempo na dálku to jede dost pod 6l ...a to odpřísáhnu... to co píšu jako 6,5 je kombinace...bez prdele a keců
Kdyby náhodou chcalo na WDV můžu vás naložit do svého "sazometu", vynulujem PC, denní čítač km, v DC natankuju plnou a pojedeme, jo ?
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
A tak bych chtel pristi rok poridit sportovnejsi verzi motardu.
Bud HM EVO SP nebo HM SP 2013.
Starsi je divocak, novej ma presnejsi podvozek..
Staryho jsem mel, novyho mam ted, ale chci to spcko
a porad premyslim kteryho?
Hm... Opravdu může být divočák, když má papírově menší výkon? Jako netvrdím, že chrakter vzducháče může být pocitově divočejší a "silnější" a nová vodní 848, ač papírově silnější, bude kultivovanější a třeba hodnější. Ale na tuhle otázku si musíš odpovědět sám. Oba motory jsi měl (máš) a TY musíš vědět, co ti sedlo víc.
Já osobně bych šel asi do toho novějšího. Bylo by divný, kdyby byl nástupce modelu horší, než předchůdce, že ano.
Otázkou zůstává, jak to máš. Hmm, ortodoxní "ducatistas" který ocení trubkový rám, vzduchem chlazený desmo motor a k životu počebuješ suchou spojku, to asi nejsi... ...žéé?
Na druhou stranu, třeba máš teď tu HYPERSTRADU a se slzou v oku vzpomínáš na vzduchem chlazeného HYM, který tě bavil víc. A co ten SF848? Ten tě nechyt? SUPERMOTO je lepčí?
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Můj úhel pohledu....
RESTART
Akce fajn, ale už nějak ty davové akce moc nemusim. Nicméně, tato zkušenost mě donutila k zamyšlení se. Co si myslíte o těch kaskadérských vystoupeních? Plácek olemovaný igelitovou páskou a lidi nalepení na "dráze". Z hlediska bezpečnosti nic moc, nemyslíte? Pokud jsem viděl, vystupoval tam jeden profík (GSX-R K6?) myslím a ten to měl v ruce. Ale i tak. Pak se tam rozjezdili nějací týpci na RR a KTM, lítali a gumovali bez přileb. Jejich věc? Ok, ale co ty děcka, který tam pak vozili, myslim že dokonce i po zadním a samozřejmě bez jakýchkoliv bezpečnostních prvků! Bez helem, chráničů, prostě jen tak. A netvrďte mi, že jsou to profící, že se nemůže nic stát! Lidský faktor není neomylný, to víme všichni. Myslel jsem si, že tyto akce jsou za tu dobu co jezdím, tak nějak "dál", ale jak vidím, tak nejsou...
Co ty jako skoro "pořadatel" ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker píše: kdyz motarda tak sxv550.. jinak zas vyber dle tabulek, cisel pocitu a domenek. motorku bud chcu nebo nechcu, zkusim a vim jestli ji, nebo ne. s monsterem to bylo jasne driv nez jsem se svezl. menici a lidi s neschopnosti jasnych rozhodnuti sam v sobe prominou, ale nechapu to.
Tvl. víš o té motorce něco reálného??? Já teda jó a jsou i mnohem snadnější způsoby, jak si zadřít třísku do prd...
Naposledy editováno 20.04.2014 20:27:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tak trochu me samotnyho stve, ze to ted celkem menim, ale asi je to potreba, aby clovek poznal, co opravdu chce..
Starsi ma vetsi kroutak, tahne nejvic kolem 4,5 tis rpm, ale nad 8 tis rpm umira, novej toci 11 100 a je stabilnejsi a uhlazenejsi a to je ten duvod, proc vaham.
Jojo SF me nechytnul, zdalo se mi, ze to jede jeste min, nez novej HM, protoze ma delsi kvalty.
Designove je na to lip starej, ale zase na novyho hodis touring plexi a kufr nalevo, pokud mas vyfuk u sedla, kterej musim mit jednoznacne na jednom nebo druhym a muzes vyrazit na kratsi vylet, coz se starsim byl problem, mala nadrz a dost na nem foukalo a plexi nepomohlo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
co se tyce te aprilie, nemam, bohuzel. pomluvy konkretnich motorek a jejich techniky je mi prdele at je kdo chce jaky chce "guru". mit na to love tak zkusenost mam. zminil jsem ji kvuli tomu, ze kdyz by chtel nekdo mluvit o motardu tak napr. toto je dle meho a vseho okolo poradny motard pro chlapa. a pokud s tim ma Herr se zelenym smajlikem problem tak je mi lito, ale jeho vec.
Petta, kup si co chces. jestki Tu to vydrzi jak ten predesly, muze to byt klidne aj honda.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Samo, ze si to rozhodnu sam, jen jsem chtel znat nazor jinych lidi, jak to maj hozeny..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |