Naposledy editováno 20.04.2014 13:40:49
1 reakcí na tento příspěvek Airbox VS. Sportovní sání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbox VS. Sportovní sání
Jenže tímto šteluješ jen volnoběh a chování v "přechodu" (odezva motoru na přidání plynu), bohatost směši při částečném, polovičním a do cca 4/5 plynu určuje právě poloha jehly v šoupátku - čím je výše, tím bohatší směs. Takže jestli máš jehlu na prostřením zářezu, můžeš ji ještě posunout o jeden stupeň výše (bude více zasunutá v šoupátku). Při plném plynu, kdy je šoupátko naplno otevřené, se jehla z jehlové trysky zcela vysune a bohatost pak určuje velikost hlavní trysky. Něco o chování jehly si můžeš přečíst i tady.
Já u Kentuse musel krom zvedání jehly a nastavení volnobežného okruhu, ještě dát větší trysku (z 95 na 120).
vedlejší efekt je dost výraznej nárůst hluku ze sání.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |