Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Naposledy editováno 11.04.2014 23:02:10
Na webu AMK Hořice jsem aktualizoval seznam došlých přihlášek na 300ZGH ke dni 11.4.2014
Tak se zatím můžete kochat a špekulovat. Pouze upozorňuji, že tento seznam se týká pouze přihlášek a nikoliv oficiální startovní listiny Ta může svou podobu po uzavěrce přihlášek ještě změnit.
Předběžná startovní listina 300ZGH
Naposledy editováno 12.04.2014 09:11:40
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
musejí zákonitě i startovat, protože někteří mají problém
doložit své dosavadní výsledky,
které by je předurčovali k tomu, aby mohli jet na hořické trati
s jezdci jako Pearson Dokoupil Holan atd
Naposledy editováno 12.04.2014 07:08:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
Jako info pro potencionální nováčky a tak se ptám.
Aby náhodou nebylo špatně pochopeno!
Naposledy editováno 13.04.2014 22:23:46
pokud je jezdec v Hořicích novic,předloží i svoje výsledky,samozřejmě doložitelné
ne že je vypíše tužkou na papír
čím víc výsledků,tím lépe a čím lepší výsledky ,tím více lépe
u SPP 125 to není až tak zásadní, jako u velkých tříd
pak Rada AMK bude řešit výběr
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Tím prvním byl Václav Parus, když svoje první světové body získal na TT v roce 1956.
Z našich, kdo dosáhli na světové body, to dále byli Franta Šťastný, Gusta Havel, Bohouš Staša, Malina, Bartoš, F.Boček, Havrda, F.Srna, Bojer, Baláž, Koštíř, Slavíček, Stripačuk, Šobáň, Fendrich, Duba, Král.
Nejvíc jich získal Šťastný, bodoval celkem 52x. Vyhrál čtyři Velké ceny. Hořice vyhrál pouze jednou jedinkrát. Havel bodoval 21x ve světě, Hořice vyhrál 4x.
Ze zahraničních jezdců, byl nejúspěšnějším Teuvo Länsiovuori. Ten bodoval ve světě 72x, vyhrál 8 Velkých cen a byl 3x vicemistrem světa. Z Hořic má jedno vítězství z roku 1970 a v roce 1971 se musel sklonit před mistrem Stašou a dojel druhý.
Gusti Auinger, bodoval ve světě celkem 61x, z Hořic má dva zelené věnce z roku 1977 a 1978.
Rudolf Kunz, bodoval 49x, Hans Hummel 49x, Rolf Blatter 39x, jinak vicemistr světa z roku 1979, teedy v roce, kdy Hořice jel úplně poprvé…
Janos Drapál bodoval 20x, dokázal vyhrát 4 Velké ceny…Edi Stöllinger, bodoval 13x a vyhrál jednu Velkou cenu
Ten výčet jezdců, kteří dosáhli ve světě na mistrovské body bylo mnohem víc, ale tito jmenovaní byli ti nejúspěšnější.
Škoda, že do Hořic nedorazil i Jarno Saarinen, důvodem byly jeho vysoké a pro pořadatele neakceptovatelné finanční požadavky a škoda, že v roce 2001 nedorazil na Zatáčky už přihlášený Andrea Dovizioso…..u něj bylo důvodem angažmá, které přišlo před Hořicemi a které se neodmítá
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Video rozhovor s Kamilem Holánem
www.griptv.cz/2014/04/kamil-holan-a-jeho-plany-na-2014/][img]http://www.griptv.cz/wp-content/uploads/2014/04/1978792_10202717741618302_407175141_n.jpg[/img
----------------------------------------------------------------
Člen GripTV.cz crew! Sledujte Facebook GripTV
Naposledy editováno 14.04.2014 22:13:25
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
1.v sobotu ráno bývá ještě chladno....třeba i mokro v lese
lépe se s tím poperou dakšny než šestky
2.dopolední kvalda končí litrama hned po poledni
a po přestávce ve 13h začínají zase 600
za předpokladu, že nejvíce "doublestartů" je 600+1000
není zrovna moc času na relax
pak je lepší přehodit SPP se 600
Naposledy editováno 16.04.2014 14:13:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
Larry píše: 1.v sobotu ráno bývá ještě chladno....třeba i mokro v lese
lépe se s tím poperou dakšny než šestky
Jo jo, dvoutakty jsou méně náchylné na změny počasí a na zadření...
Co třeba TFINY?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
L&B píše: Jo jo, dvoutakty jsou méně náchylné na změny počasí a na zadření...
Co třeba TFINY?
bezpečnost je přednější než zadření motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
K ostatním k trati k jezdci? Aha dobrý názor!
Co takle zkrátit lidem couranií po trati! Pauza v poledne musí být?
A máme zde čas na to jet později a končit dřív než bude šero. ( vloni na SP již žádná hitparáda světel nebyla)