Předem děkuji za rady
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Cenu porsaka mam spatne to uznavam...
Co se dej v tvem banditu na dalku nedokazu urcit, ale denso jednotky ktere suzuki pouziva znam docela dobre a jsem si dost jistej ze se nijak nedoladuje.
Naposledy editováno 10.04.2014 23:03:50
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Jinak vygooglil si povidani o lambde pro uplne laiky - tam je to hodne zjednodusene a tyka se to aut ...
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Mr.Dreamer píše: Pff, to je prostě temperament motorky . Ale ne, motorka jezdí krásně, na okruhu za 6l/100km, svižná jízda na silnicích 5,5l/100km a výkon je velmi dobrý, takže do toho hrabat nehodlám .
No jo, musis obcas taky podradit z ty tvy vecne zarazeny sestky (no dobre i s tim tvym jednim kvaltem sem ti nestacil no )
btw. Tys koupil novou ER6?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
dejf. píše: No jo, musis obcas taky podradit z ty tvy vecne zarazeny sestky (no dobre i s tim tvym jednim kvaltem sem ti nestacil no )
btw. Tys koupil novou ER6?
Tak víš, že když je zábavný úsek, tak tam ty kvalty létají sem a tam, udržet motorku v těch správných otáčkách je také umění a dost se to odvděčí, ale pokud jedu nudný přejezd, tak je ideální tam prostě kopnout šestku a řešit jen točení plynem a řídítky .
No, byla v záruce, ale úplná funglovka to nebyla, což byla velká chyba, kterou bych už nikdy neudělal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Pockej jakoze mas ted druhou er6 nebo co?
dejf. píše: Mr.Dreamer> No ja celkem obdivoval tvuj vysokej najezd na Q1. Ja si i z nudnyho useku (napr. mesto) udelam zabavu. Hlavne diky vejfuku z kteryho to strili jak v Sarajevu lidi se votacej dyz zavres plyn, kor nekde mezi barakama, tam je dobra akustika a ty se jenom tlemis do helmy . Ne ze bych nejak lital po tom meste, ale vyjezdy z krizovatek pod plnym kdyz ti uchcava zadek me bavej.
Pockej jakoze mas ted druhou er6 nebo co?
Já jezdím stále Q2, mám tam už 9000 a ještě tam tak 1-2 tisíce plánuji přidat. Ono když sjíždíš kraje, tak ti zbyde více na středu .
Ne, mám pořád tu samou jednu modrou ninju a ještě si jí pár let plánuji nechat .
Q2 a 9000 tis. ty si demon. Nahodou ted uz sjizdim i ty kraje, nemam moc na benzin tak jezdim jenom Dubou a zpet, takze se ta guma sjizdi ted rovnomerne A chicken pruhy uz sem taky zneskodnil A nerejpej (dobre, zacal sem si ja a sam sem si nabeh, dyt ja vim )
Naposledy editováno 12.04.2014 23:44:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
A kdyz sem pak dal ladak + vytah tlumivku, tak je to fakt střelba.
Kecal bych, kdybych rek ze si to neuzivam, nicmene rikam si, jestli je to fakt pohlazeni po dusi pro ten motor, dyz to dela pokazdy kdyz zavres plyn nad cca 6 tis.
a este se zeptam> slysel sem ze je nejakym zpusobem jde "preprogramovat" puvodne neštelovatelnou ŘJ? Mas s tim nakou zkusenost? Vali se mi doma prave suzuki ŘJ 25 kw, coz je diky novy uprave pravidel "malyho" ridicaku k hovnu. Je nejaka moznost ji premapovat na puvodni vykon, ci snad tech 35 kw?
Naposledy editováno 12.04.2014 23:56:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
6vik9 píše: Nevím jestli ladit jednotku, ale dneska jsem na zkoušku utěsnil pair systém a je klid žádný střílení pravidelně při ubrání v 4tis, až bude čas pujde ven
P.A.I.R. systém není vůbec špatná věc. Podle něj poznáš jaký maj palivo na pumpě, naučíš se podle něj jezdit úsporně- teda pokud chceš, oakmžik kdy přeřadit když to nemá otáčkoměr a vůbec jak se motor trápí nebo pěkně přede. Vyhazoval bych ho jen v případě, že se podělá, v Evropě není moc možností kde ho nechat opravit a hlavně nastavit.
-Jo jinak když jedu do ciziny, tak taky uzavřu sání P.A.I.R. systému kvůli hluku, ale bohužel pak mám pocit, že jedu na půjčené motorce
2 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Dejf: nejak nevim o tom ze by seriove motorky strilely - tipuju ze to bude sem tam jen neco utlumeneho - a bude to zpusobene nejakou variaci na ten eko nesmysl co pousti vzduch do vyfuku....
Ad jednotky, jo i seriova neprogramovatelna jednotka jde naprogramovat - nektera lip, nektera hur... Suzuki jednotka by mohla jit relativne dobre - jsou na to uz znamy zaoojeni, software vybaveni atd od lidi co ji hacknuli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
assassin píše: Had: muzes mi vysvetlit jak se da pair pouzivat zpusobem co pises?
Dejf: nejak nevim o tom ze by seriove motorky strilely - tipuju ze to bude sem tam jen neco utlumeneho - a bude to zpusobene nejakou variaci na ten eko nesmysl co pousti vzduch do vyfuku....
Ad jednotky, jo i seriova neprogramovatelna jednotka jde naprogramovat - nektera lip, nektera hur... Suzuki jednotka by mohla jit relativne dobre - jsou na to uz znamy zaoojeni, software vybaveni atd od lidi co ji hacknuli...
Nové FZ8 a FZ1 i třeba má 650R (i když mnohem méně) střílí zcela běžně bez nějakých úprav. Netuším, čím to je, ale pochybuji, že to něčemu ublíží.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Mr.Dreamer píše: Nové FZ8 a FZ1 i třeba má 650R (i když mnohem méně) střílí zcela běžně bez nějakých úprav. Netuším, čím to je, ale pochybuji, že to něčemu ublíží.
Jak sem psal, neni strileni jako strileni - pri brzdeni motorem se da rict ze to je ok, pokud to nejsou extra velke rany.u novejch motorek v serii za to budou zodpovedna ruzna ekoudelatka....
Kubosh: rekl bych ze had ma na mysli klapky v sani co maj tlumit hluk a otviraj se kolem 4tis - podle toho zvuku ze sani se da odhadnout otacky, ale nevim o motorce co ma rizeny klapky v sani a nema otackomer...
assassin píše: Had: muzes mi vysvetlit jak se da pair pouzivat zpusobem co pises?
Dejf: nejak nevim o tom ze by seriove motorky strilely - tipuju ze to bude sem tam jen neco utlumeneho - a bude to zpusobene nejakou variaci na ten eko nesmysl co pousti vzduch do vyfuku....
Ad jednotky, jo i seriova neprogramovatelna jednotka jde naprogramovat - nektera lip, nektera hur... Suzuki jednotka by mohla jit relativne dobre - jsou na to uz znamy zaoojeni, software vybaveni atd od lidi co ji hacknuli...
A ty to přeprogramování originální jednotky Suzuki SV 650 K6 umíš? Mám doma taky jednotku na 25kW, kterou bych před prodejem rád přehodil na 35kW a nechal zapsat do TP.
3 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Je slyset jak to i se serii pokazdy loupne pri ubrani. S otevrenym laufem sou ty rany samozrejme pak hlasitejsi.
Miro: teoreticky jo, prakticky jsem jeste zadnou nedelal - problem je ten ze ti ji stejne nikdo nenapise jako 35kW i kdyby takova opravdu byla - ja ti takovy potvrzeni nedam a i kdyby jo tak se mu na urade vysmejou :)
Prave to je ten problem no. Nicmene furt by se asi lip prodala s plnym vykonem (62kw) nez s 25.
Takže to vypadá že jsme si jen neujasnili jak moc to má střílet ale to by se téma jmenovalo jak moc to může střílet a ně jestli ji bezpodmínečně nutný ladit po výměně koncovky (bez svodu)
Ekoudelatka ... to zní velmi fundovane
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Radši jezdím a nedělám zbytečnej binec.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 9 | Dnes v 00:54 assassin |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | Včera v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |