paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nejede
13.4.2014 v 13:57
zdar.pořídil jsem mladýmu wr 125,r 2001.a zdá se nám to nějaké tupé,nemám s tím zkušenost,ale když jede po louce,a roztáhne dvojku na maximum,tak trojka má problém to vzít.je to normální? na asfaltu vytočí všechny kvalty bez problému. dík

nejede

13.4.2014 v 14:05 | Nahoru | #1
Ty WRka byvají docela dost ostrý, hledal bych chybu. Co vzducháč ? nebo nemůže to být někde zavřené ? (Origo koleno výfuku apod.)

nejede

13.4.2014 v 14:53 | Nahoru | #2
Mohla by i klouzat spojka, to se začne projevovat právě na nejvyšších kvaltech a postupně se to zhoršuje "směrem dolů". I když to by se mělo projevit i na silnici.

1 reakcí na tento příspěvek nejede

13.4.2014 v 14:56 | Nahoru | #3
J.M.K.> klouzat spojka?...prave kdyby zacla klouzat spojka tak mu vyleti otacky a ta masina nejede kort na ty louce v zaberu ne?...

pokud se masina dusi a nevezme to...podivej se na sani...neni zprevodovana do rychla retezovkou?

(reakce na) nejede

13.4.2014 v 15:18 | Nahoru | #4
Rauly> Z toho popisu není právě úplně jasné, jak přesně se motor chová. Otáčky také nemusejí vyletět úplně, ale třeba se zvednou jen o 1000RPM a takový rozdíl u tohoto motoru tak snadno nepoznáš. Každopádně, jestli se motor dusí, bude problém jinde. Jen se mně nezdá, že když na silnici se v pohodě a svižně (ten motor je fakt ostrá pila) rozjede i na šestku na maximum, tak že na louce by měla problém už na trojku. Pokud se tedy nesnaží jet ouhorem s půlmetrovou travou a měkkou vrstvou pod ní, kterou bys měl problém prošlápnout na kole. Nebo také může motor zbytečně podtáčet a tahle husa v nízkých otáčkách moc nejde. Je třeba jí dát tak, že se subjektivně zdá, že už se motor přetáčí a vyletí ojnice a pak teprve se probere a vyrazí.

1 reakcí na tento příspěvek nejede

13.4.2014 v 17:42 | Nahoru | #5
tak jsme ještě zkoušeli,a musí se fakt držet uplně do maxima,stačí vytočit o trochu mín/i když se zdá že hodně/a trojka to nevezme,vyčistíme filtr,vyměníme lož. v kolech,řetězovku s nap. kladkou,které jsou KO,a myslím že to bude ok.jinak maximálka na asfaltu kolem 120.ještě se zeptám,má to oilmaster,jak to funguje?nic z toho nikam nevede/mažeme zatím do benzínu/. má někdo srovnání jak proti tomu pojede 250 4t ??

Naposledy editováno 13.04.2014 17:50:31

nejede

13.4.2014 v 18:21 | Nahoru | #6
Co ji měl kamarád, tak žádný oilmaster neměla, možná se dá domontovat, ale je to ostré enduro, kde už se hraje na jednoduchost. A už se tu stokrát probíralo, že pokud není na motorce oilmaster z fabriky, tak nemá cenu jej dodělávat. Pak je tu jen další riziko a fráze o tom, že majitelé oilmasterů se dělí na dvě skupiny - na ty, co už zadřeli a na ty, které to teprve čeká, je notoricky známá.
Maximálka celkem odpovídá, je to motorka do terénu, tak na moc velké rychlosti zpřevodovaná není. A pokud jde o to srovnání, tak jednoduše řečeno - čtyřtaktu se nastaví čtvrt plynu = jede na čtvrt, dá se mu půl plynu = jede na půl atd. Kdežto dvoutakt, kor tak malý a ostrý, je na spodku líný a pak od určitých otáček se "probere" a vystřelí. Přísně vzato, dvoutakt se optimálně vyplachuje jen při jedněch konkrétních otáčkách. Tuto nelinearitu průběhu právě celkem slušně vyrovnává přívěra - při nízkých otáčkách přivře (sníží horní hranu) výfukový kanál a od určitých otáček se zvedne a kanál otevře naplno. Dá se obecně říct, že čtyřtakt je "hodnější", nemusí se tak točit a je lépe dávkovatelný výkon, lépe také táhne už od nízkých otáček. Naproti tomu dvoutakt je "divoký kůň", který dovede dost překvapit a někdy je zrádnější. Za to ale při menším objemu a nižší váze dá vyšší výkon. A výkonově jsou obě kategorie celkem srovnatelné, však také na soutěžích 125ccm 2t a 250ccm 4t jezdí společně.

(reakce na) nejede

13.4.2014 v 18:25 | Nahoru | #7
micar> Oilmaster by měla mít. Koukni se pod sedačku měla by tam být umělohmotná nádoba na olej.

nejede

13.4.2014 v 18:47 | Nahoru | #8
on tam je.ale z nádobky nikam nic nevede.jen dole je trubička,před vzduch filtr,to si nasává olej přímo z nádobky a přes vzduchový filtr ??

nejede

13.4.2014 v 18:56 | Nahoru | #9
Hele, WRko mám teprve krátce, ale WRka oilmaster nemají, to mají WREéčka. Aspoň já ten oilmaster nemám...

nejede

13.4.2014 v 18:58 | Nahoru | #10
WR oil master nema...stary urcite ne...protoze to bylo delany enduro jak na zavodeni tak na silnici...olej primo do benzinu...

nejede

13.4.2014 v 19:01 | Nahoru | #11
a takovou základní věc jako je píst jste řešili?vylítaná dváca jede jak fichtl.další věc důležitá pro dvoutakt je přívěra a klapky....

startuje to normálně?

nejede

13.4.2014 v 19:02 | Nahoru | #12
Přesně tak... zkus se ještě podívat, jestli nemáte náhodou WRE, docela často se to plete...

nejede

13.4.2014 v 19:32 | Nahoru | #13
tvl tak asi je to WRE. jinak startuje to pěkně,je to po go motoru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Enduro s TP Husqvarna WR 125 antoniinz 10 24.5.2024 v 19:36 antoniinz
Husqvarna wr 125 Husqvarna WR 125 antoniinz 3 15.5.2024 v 20:10 Kohlstein
Husqarna wr/sm 125 2t Husqvarna WR 125, Husqvarna WR 240 Matesx2 9 7.3.2024 v 10:53 mito7
wr 125 Husqvarna WR 125 _Shorty_ 14 24.10.2023 v 18:42 ja1
Elektrika husqvarna WR 125 Husqvarna WR 125 GolbyC 4 26.6.2023 v 11:37 zetorycz


TOPlist