globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX 600F volnoběh
12.4.2014 v 21:28
Čau lidi. Potřeboval bych od vás radu. Mám Suzuki GSX 600F 1999 a problém je v tom že za studena nechce jet. Moto nastartuju, nechám cca 3min ohřát ale když se chci rozjet, moto je bez výkonu, nechce se vytočit. Když už se rozjedu tak to jde ale zastavím a je to stejné. Po chvíly jízdy už se to srovná ale zase pomalu padají otáčky.Na 3000ot spadne hned ale potom až do volnoběhu padají pomalu. Myslím si že padání otáček budou mít za vinu podtlaky ale závada se studeným motorem my moc smyslu nedává. Ventily jsou seřízené, rozvoďák nový, karbce vyčištěné, vzduchový filtr a svíčky nové.... Za rady děkuju

GSX 600F volnoběh

12.4.2014 v 21:38 | Nahoru | #1
Zkontroluj příruby a karbce

GSX 600F volnoběh

12.4.2014 v 22:19 | Nahoru | #2
Zkontroluj jehly volnobehu. Mas moc natazenej sytic. Membrany mas OK ? A co svicky, nemas iridia ?

GSX 600F volnoběh

12.4.2014 v 23:27 | Nahoru | #3
Byly čištěné karbecy? není prasklá podtlaková hadička? Prasklé, nebo špatně nasazené membrány? Nepřisává falešný vzduch pod přírubami?
Jak se to dostalo do tohoo stavu? přes zimu? nebo pomalu postupně?

GSX 600F volnoběh

13.4.2014 v 08:40 | Nahoru | #4
ještě by mohl být prasklej takovej ten klobouček u víček na membrány na karbecu, kdysi jsem s tím na starým GSXf mel problém taky to dělalo něco podobnýho, zalepili mi to v servise a bylo to pořádne to zkoukni

GSX 600F volnoběh

13.4.2014 v 20:58 | Nahoru | #5
Děkuji za vaše rady. Dnes jsem našel prasklou hadičku od podtlaku k palivovému kohoutu. Zkusil jsem motku nadrandit ale myslím že je to stejné. Na sytič chytne hned a běží ale když ho vypnu začne chcípat a plyn přidám pouze pokud otočím jen nepatrně s rukojetí. Pokud zkusím dát plný plyn, zadusí se a pak se chytne. Projíždět jsem ji ještě nezkoušel protože chci ještě jednou přejít karbce. Jinak svíčky mám NGK CR9EK, sytič mám s vůlí na lanku stejně jako lanka plynová. Membrány prasklé nejsou a na víčka se kouknu zítra. Závada se už začela projevovat vloni ale přisuzoval jsem to nečistotám v karburátoru.



1 reakcí na tento příspěvek GSX 600F volnoběh

13.4.2014 v 22:05 | Nahoru | #6
Spatne jsem napsal, ne sytic ale volnobezne jehly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 600F volnoběh

13.4.2014 v 22:24 | Nahoru | #7
fafo>
OK. A co by s jehlama melo být nebo na co se mám zaměřit?

(reakce na) GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 06:32 | Nahoru | #8

sachssport píše: fafo>
OK. A co by s jehlama melo být nebo na co se mám zaměřit?


Volnobezne jehly u Tveho modelu EU, jsou dotazene a pak povolene o 2,1/4 otacky.
Koukni do manualu, je to tam presne popsane.

GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 10:05 | Nahoru | #9
Tak volnoběžné jehly jsem nenašel. Ale pro představu jsem natočil videjko.... Závada přetrvává

GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 10:35 | Nahoru | #10
Tak to co jsem psal, se na tohle nehodi Je to uplne neco jinyho. Na me suzine tohle dela, kdyz neni motor radne zahratej. A delaj to sto pro svicky. Po vymene za iridia. Zkousels tam dat stare ?

GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 11:50 | Nahoru | #11
Teď když nad tím přemejšlím je fakt že se to po výměně ještě zhoršilo. V Manuálu píšou svíčky NGK DR8ES do r.v.1994 a od 1994 CR9EK. Původně byly na moto CR8EK. Nemáte tip na nějakou vyzkoušenou svíčku? NGK CR9EK jsou Iridiové?

GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 12:02 | Nahoru | #12
Iridia jsou NGK CR9EIX. CR9EK je standart. Ja bych na zkousku dal jiny.
Puvodne jsem mel CR8EK ted iridia a dela to co popisujes. Ale jak se zahreje, pohoda.

Naposledy editováno 14.04.2014 12:05:18

GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 12:10 | Nahoru | #13
To je jasný,podle zdejších je motor po 50ti litrech kiláku v hájí,tobě chybí 57km,holt těsně před smrtí taky bych to viděl na svíčku,zkus sehnat novou,nebo estli ti zůstali ty starý

GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 12:15 | Nahoru | #14
tak to bude ončo. Když ji projedu a zahřeje se je vše ok. Jen se drobet pleská na volnoběh ale to ty podtlaky. Zkusím teda svíčky vyměnit. Jinak na ZX6R jsem měl 89000km když jsem prodával. GSXF s 57kw musí najet ,,kilo,,

Naposledy editováno 14.04.2014 12:24:00

GSX 600F volnoběh

14.4.2014 v 19:32 | Nahoru | #15
Holka má zvuk jako když nejdou všechny svíčky v nižších otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek GSX 600F volnoběh

15.4.2014 v 12:07 | Nahoru | #16
Svíčky jsem vrátil původní a vše je zase v pořádku. Jen než se pořádně ohřeje motor moc se mu nechce, nicméně po zahřátí jde jak má. Díky za rady

Naposledy editováno 15.04.2014 12:16:00

(reakce na) GSX 600F volnoběh

15.4.2014 v 19:52 | Nahoru | #17

sachssport píše: Svíčky jsem vrátil původní a vše je zase v pořádku. Jen než se pořádně ohřeje motor moc se mu nechce, nicméně po zahřátí jde jak má. Díky za rady


GSX 600F volnoběh

26.4.2014 v 13:49 | Nahoru | #18
Dnes jsem na motku dal nové svíčky Brisk a motor běží bezproblému. Stejně tak i starty jsou lepší než byly. Co se vás chci ještě zeptat je to, proč my otáčky motoru padají pomalu. Respektive do 3000ot. padají rychle ale k volnoběhu to trvá déle. Karbce jsou vyčištěné, určitě nikde nepřisávají jen hlavni tryska je oproti originální 112 větší a to 115. Mohou to být podtlaky?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist