Co s tim?
Naposledy editováno 30.03.2014 10:51:07
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Maras: jestli je to 110kw origo a neni tam nic jineho nez soft tak bych rekl ze pres 130kW nesli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
132kW co mám já má jinčí turbo, ale nárust je jen 132 => 144kW a 235 => 300Nm
Takže by mě zajmalo, kolik tlačí to k03 turbo oproti mojemu k03s a to tam nepíšou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
maras píše: assassin> no nevím, koukal sem na jejich stránky, 110 => 138kW a 210 => 290Nm
132kW co mám já má jinčí turbo, ale nárust je jen 132 => 144kW a 235 => 300Nm
Takže by mě zajmalo, kolik tlačí to k03 turbo oproti mojemu k03s a to tam nepíšou
JEN PRO INFORMACI ..A6...PODIVAL JSEM SE DO "MANUÁLU" A JE TAM...POHÁNĚCÍ SOUSTAVA – kapalinou chlazený vznětový šestiválec do V/90°, uložený podélně vpředu, přeplňovaný dvojicí nestejně velkých turbodmychadel Garrett; DOHC 4V; přímé vstřikování paliva common rail, 200 MPa; EU5; 2967 cm3 (ø 83,0 x 91,4 mm); 16:1; 230 kW (313 k)/3900 – 4500 min‑1 a 650 N.m/1450 – 2800 min‑1.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ty to mas v cem v oktavce?
Naposledy editováno 30.03.2014 16:40:31
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Fizzer: jsou ty lampy stejny? Ja mel v jednom svetle bastl protoze bylo vymeneny po rane za svetlo z auta bez checku - dodelal jsem piny chcecku do konektoru a svetlo zapojil jako to s checkem...
Maras: jestli je to 110kw origo a neni tam nic jineho nez soft tak bych rekl ze pres 130kW nesli...
Jsou... osm pinů, jeden prázdnej, akorát spálená kostra vyvedená místo konektoru na kostru toho světla. Na druhý straně jsem to udělal rovnou taky, už se začínal upalovat (co jsem tak zjistil je to notorickej problém e46). Nicméně všecko zůstalo svítit tak jak má, takže to bych vyloučil.
Mně hlavně nejde do hlavy, proč nevříská check control, zjistil jsem to náhodou když jsem k rozsvícenýmu autu přišel za tmy...
Protože jestliže tam nejde proud, tak by to muselo naměřit nekonečnej odpor a vyhodnotit to jako chybu-prasklý vlákno. Ledaže by byl někde propálenej na kostru...? Nebo by taky mohl bejt v prdeli light modul, nevim, elektrice nerozumim
je to vzhůru nohama, ta žárovka (na obrázku) nahoře uprostřed mi nesvítí. Z druhý strany je sulfitka osvětlení kufru, svítí i bez tý "hlavní" kostry, to jsou dva piny, jeden je kostra, jeden brzda, jeden blinkr, zbejvaj dva, čili každá žárovka má z nějakýho důvodu svůj vlastní drát. Když je napojim na jeden plus (od tý funkční), rozsvítěj se obě.
Naposledy editováno 30.03.2014 21:35:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Jsou... osm pinů, jeden prázdnej, akorát spálená kostra vyvedená místo konektoru na kostru toho světla. Na druhý straně jsem to udělal rovnou taky, už se začínal upalovat (co jsem tak zjistil je to notorickej problém e46). Nicméně všecko zůstalo svítit tak jak má, takže to bych vyloučil.
Mně hlavně nejde do hlavy, proč nevříská check control, zjistil jsem to náhodou když jsem k rozsvícenýmu autu přišel za tmy...
Protože jestliže tam nejde proud, tak by to muselo naměřit nekonečnej odpor a vyhodnotit to jako chybu-prasklý vlákno. Ledaže by byl někde propálenej na kostru...? Nebo by taky mohl bejt v prdeli light modul, nevim, elektrice nerozumim
je to vzhůru nohama, ta žárovka (na obrázku) nahoře uprostřed mi nesvítí. Z druhý strany je sulfitka osvětlení kufru, svítí i bez tý "hlavní" kostry, to jsou dva piny, jeden je kostra, jeden brzda, jeden blinkr, zbejvaj dva, čili každá žárovka má z nějakýho důvodu svůj vlastní drát. Když je napojim na jeden plus (od tý funkční), rozsvítěj se obě.
kazda svuj vodic ma podle me kvuli checku, tomu se blbe zmeri rozdil dve zarovky paralelne vs jedna.... mnohem lip se meri jedna vs zadna... kde je tam bota tezko rict...jestli to funguje asi bych to neresil :) akorat bych rekl ze dokud bude alespon jedna ok tak check to nenahlasi... az kdyz budou ko obe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Spíš jak o tom přemejšlim začínám mít pocit, že ten nápad s prošlusnutím na kostru může bejt reálná možnost - páč LCM tam naměří nějakej odpor a stačí mu to ke štěstí bo neví že to nejde přes žárovku...?
Edit: i když, když nad tím přemejšlím podruhý, tak by to asi spíš vyhodilo pojistku, co...
Naposledy editováno 30.03.2014 21:56:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> No problém je v tom, že to nefunguje, napojit je obě na jeden plus mi nepřijde jako košér řešení. Vyhořelejch E46 se poslední době objevuje celkem dost. Navíc tam neleze tvrdejch 12V, ale nějakej modulovanej či co signál, zkrátka naměřim tam na parkovačky jen 3,6V, tak aby ty dvě žárovky když je to rozsvítí naplno příliš nezatěžovaly ten danej okruh v LCM a nezkurvilo mi to ještě něco jinýho...
Spíš jak o tom přemejšlim začínám mít pocit, že ten nápad s prošlusnutím na kostru může bejt reálná možnost - páč LCM tam naměří nějakej odpor a stačí mu to ke štěstí bo neví že to nejde přes žárovku...?
Edit: i když, když nad tím přemejšlím podruhý, tak by to asi spíš vyhodilo pojistku, co...
me se nad tim ted nechce premejslet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Maras: celkem logicky, ono pak uz zvysovat tlak moc nema smysl - detonacni horeni, dal se musi bud zefektivnenim procesu (mam za to ze vykonejsi verze te 1,8t maj vetsi (dva) mezichladice) a nebo pak sahnout do vnitrnosti. Myslim ze i u tech 140kW nejede to turbo na max ..
Ty to mas v cem v oktavce?
Jo AMK a BAM už mají kované ojnice, dva coolery atd.
Jen mě zajmá kolik jaký tam je tlak no, k03s tlačí 0.8-0.9 baru v sérii.
Nn v Leonovi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mam tam kompletne svody a vyfuk yoshimura, tak me jeste napadlo jestli to fakt nemuze delat tohle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: assassin> Hele trosku mimo misu, nevis jen tak z hlavy jestli gsxr 600 K1 mela priveru vyfuku nebo ne ?
Mam tam kompletne svody a vyfuk yoshimura, tak me jeste napadlo jestli to fakt nemuze delat tohle.
Myslim ze nemela, ta kazdopadne hazi chybu privery stoprocentne kdyz tam neni, ne chybu klapek.
Podle me mas bud ko servo (studenak) ko jeden ze snimacu nebo snimac spatne nastavenej