globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 10:50 | Nahoru | #901
Další do sbírky problémů s tou mou mrdkou... Tudle večer jsem si všiml, že mi na jedný straně nesvítí část levýho zadního světla (X4). Na druhý straně to svítí jak má. Naivně jsem si myslel, že to bude jen žárovka (ačkoli check control nic nehlásil). Ani prd, žárovka je ok, nejde do ní proud Do vedlejší jde cca 3,6 V, na druhé straně stejně tak, do téhle jen 0,2 (asi naindukovaný v drátech?). Když šroubovákem propojím tu plechovou destičku s vedlejší žárovkou (jsou vedle sebe), tak se rozsvítěj obě, otázka je, jestli je to správný řešení


Co s tim?

Naposledy editováno 30.03.2014 10:51:07

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 10:55 | Nahoru | #902
Kostra ne?!

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 10:57 | Nahoru | #903
Ďuričko> Ne. A ostatní žárovky svítěj normálně (přes tu samou kostru)

Naposledy editováno 30.03.2014 10:57:37

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 12:51 | Nahoru | #904
maras> čéče rád bych ti to řekl ale plácal bych když to nevím možná to bude ale na jejich stránkách.

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 12:57 | Nahoru | #905
Fizzer: jsou ty lampy stejny? Ja mel v jednom svetle bastl protoze bylo vymeneny po rane za svetlo z auta bez checku - dodelal jsem piny chcecku do konektoru a svetlo zapojil jako to s checkem...

Maras: jestli je to 110kw origo a neni tam nic jineho nez soft tak bych rekl ze pres 130kW nesli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 13:45 | Nahoru | #906
assassin> no nevím, koukal sem na jejich stránky, 110 => 138kW a 210 => 290Nm

132kW co mám já má jinčí turbo, ale nárust je jen 132 => 144kW a 235 => 300Nm

Takže by mě zajmalo, kolik tlačí to k03 turbo oproti mojemu k03s a to tam nepíšou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 13:55 | Nahoru | #907

maras píše: assassin> no nevím, koukal sem na jejich stránky, 110 => 138kW a 210 => 290Nm

132kW co mám já má jinčí turbo, ale nárust je jen 132 => 144kW a 235 => 300Nm

Takže by mě zajmalo, kolik tlačí to k03 turbo oproti mojemu k03s a to tam nepíšou



JEN PRO INFORMACI ..A6...PODIVAL JSEM SE DO "MANUÁLU" A JE TAM...POHÁNĚCÍ SOUSTAVA – kapalinou chlazený vznětový šestiválec do V/90°, uložený podélně vpředu, přeplňovaný dvojicí nestejně velkých turbodmychadel Garrett; DOHC 4V; přímé vstřikování paliva common rail, 200 MPa; EU5; 2967 cm3 (ø 83,0 x 91,4 mm); 16:1; 230 kW (313 k)/3900 – 4500 min‑1 a 650 N.m/1450 – 2800 min‑1.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 14:37 | Nahoru | #908
2LEKO> a?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 16:39 | Nahoru | #909
Maras: celkem logicky, ono pak uz zvysovat tlak moc nema smysl - detonacni horeni, dal se musi bud zefektivnenim procesu (mam za to ze vykonejsi verze te 1,8t maj vetsi (dva) mezichladice) a nebo pak sahnout do vnitrnosti. Myslim ze i u tech 140kW nejede to turbo na max ..

Ty to mas v cem v oktavce?

Naposledy editováno 30.03.2014 16:40:31

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 20:05 | Nahoru | #910
valibuk> Ty jo, tvůj příběh se zdál neuvěřitelný, ale tohle se stalo dneska nám Z ničeho nic přiletěl, chvíli čučel, drbal se a letěl zase do prdele





(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 20:09 | Nahoru | #911

jEkOt píše: valibuk> Ty jo, tvůj příběh se zdál neuvěřitelný, ale tohle se stalo dneska nám Z ničeho nic přiletěl, chvíli čučel, drbal se a letěl zase do prdele





asi to začínaji hnízdit ten můj moc lítat neuměl,majitel říkal že tak do patnácti metrů. byl to žako otík

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 20:12 | Nahoru | #912

jEkOt píše: valibuk> Ty jo, tvůj příběh se zdál neuvěřitelný, ale tohle se stalo dneska nám Z ničeho nic přiletěl, chvíli čučel, drbal se a letěl zase do prdele







fesnej, neco takovyho ma bludevil... je to fakt neuveritelne vychcany zvire a celkem drahy...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 20:14 | Nahoru | #913
To je nějakýho borca z vesnice, místní už ho znají, furt si tam líta a vždycky se pak vrátí. My jsme tam ale chvíli, tak nás to celkem překvapilo Já mít papoucha za 50 táců, tak ho mám snad v trezoru, tolik nestojí ani moje auto

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 20:18 | Nahoru | #914
jEkOt>normální věc,prostě přiletí papouch no mě pán dával docela dost peněz,nevím kolik,protože jsem si je nevzal ale bylo to určitě několik tisíc. byl slušnej a vrátol se s flaškou metaxy a tu jsem si vzal,protože jsem notorik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 21:30 | Nahoru | #915

assassin píše: Fizzer: jsou ty lampy stejny? Ja mel v jednom svetle bastl protoze bylo vymeneny po rane za svetlo z auta bez checku - dodelal jsem piny chcecku do konektoru a svetlo zapojil jako to s checkem...

Maras: jestli je to 110kw origo a neni tam nic jineho nez soft tak bych rekl ze pres 130kW nesli...



Jsou... osm pinů, jeden prázdnej, akorát spálená kostra vyvedená místo konektoru na kostru toho světla. Na druhý straně jsem to udělal rovnou taky, už se začínal upalovat (co jsem tak zjistil je to notorickej problém e46). Nicméně všecko zůstalo svítit tak jak má, takže to bych vyloučil.

Mně hlavně nejde do hlavy, proč nevříská check control, zjistil jsem to náhodou když jsem k rozsvícenýmu autu přišel za tmy...
Protože jestliže tam nejde proud, tak by to muselo naměřit nekonečnej odpor a vyhodnotit to jako chybu-prasklý vlákno. Ledaže by byl někde propálenej na kostru...? Nebo by taky mohl bejt v prdeli light modul, nevim, elektrice nerozumim



je to vzhůru nohama, ta žárovka (na obrázku) nahoře uprostřed mi nesvítí. Z druhý strany je sulfitka osvětlení kufru, svítí i bez tý "hlavní" kostry, to jsou dva piny, jeden je kostra, jeden brzda, jeden blinkr, zbejvaj dva, čili každá žárovka má z nějakýho důvodu svůj vlastní drát. Když je napojim na jeden plus (od tý funkční), rozsvítěj se obě.

Naposledy editováno 30.03.2014 21:35:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 21:37 | Nahoru | #916

FiZzeR píše: Jsou... osm pinů, jeden prázdnej, akorát spálená kostra vyvedená místo konektoru na kostru toho světla. Na druhý straně jsem to udělal rovnou taky, už se začínal upalovat (co jsem tak zjistil je to notorickej problém e46). Nicméně všecko zůstalo svítit tak jak má, takže to bych vyloučil.

Mně hlavně nejde do hlavy, proč nevříská check control, zjistil jsem to náhodou když jsem k rozsvícenýmu autu přišel za tmy...
Protože jestliže tam nejde proud, tak by to muselo naměřit nekonečnej odpor a vyhodnotit to jako chybu-prasklý vlákno. Ledaže by byl někde propálenej na kostru...? Nebo by taky mohl bejt v prdeli light modul, nevim, elektrice nerozumim



je to vzhůru nohama, ta žárovka (na obrázku) nahoře uprostřed mi nesvítí. Z druhý strany je sulfitka osvětlení kufru, svítí i bez tý "hlavní" kostry, to jsou dva piny, jeden je kostra, jeden brzda, jeden blinkr, zbejvaj dva, čili každá žárovka má z nějakýho důvodu svůj vlastní drát. Když je napojim na jeden plus (od tý funkční), rozsvítěj se obě.



kazda svuj vodic ma podle me kvuli checku, tomu se blbe zmeri rozdil dve zarovky paralelne vs jedna.... mnohem lip se meri jedna vs zadna... kde je tam bota tezko rict...jestli to funguje asi bych to neresil :) akorat bych rekl ze dokud bude alespon jedna ok tak check to nenahlasi... az kdyz budou ko obe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 21:50 | Nahoru | #917
assassin> No problém je v tom, že to nefunguje, napojit je obě na jeden plus mi nepřijde jako košér řešení. Vyhořelejch E46 se poslední době objevuje celkem dost. Navíc tam neleze tvrdejch 12V, ale nějakej modulovanej či co signál, zkrátka naměřim tam na parkovačky jen 3,6V, tak aby ty dvě žárovky když je to rozsvítí naplno příliš nezatěžovaly ten danej okruh v LCM a nezkurvilo mi to ještě něco jinýho...

Spíš jak o tom přemejšlim začínám mít pocit, že ten nápad s prošlusnutím na kostru může bejt reálná možnost - páč LCM tam naměří nějakej odpor a stačí mu to ke štěstí bo neví že to nejde přes žárovku...?

Edit: i když, když nad tím přemejšlím podruhý, tak by to asi spíš vyhodilo pojistku, co...

Naposledy editováno 30.03.2014 21:56:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 23:01 | Nahoru | #918

FiZzeR píše: assassin> No problém je v tom, že to nefunguje, napojit je obě na jeden plus mi nepřijde jako košér řešení. Vyhořelejch E46 se poslední době objevuje celkem dost. Navíc tam neleze tvrdejch 12V, ale nějakej modulovanej či co signál, zkrátka naměřim tam na parkovačky jen 3,6V, tak aby ty dvě žárovky když je to rozsvítí naplno příliš nezatěžovaly ten danej okruh v LCM a nezkurvilo mi to ještě něco jinýho...

Spíš jak o tom přemejšlim začínám mít pocit, že ten nápad s prošlusnutím na kostru může bejt reálná možnost - páč LCM tam naměří nějakej odpor a stačí mu to ke štěstí bo neví že to nejde přes žárovku...?

Edit: i když, když nad tím přemejšlím podruhý, tak by to asi spíš vyhodilo pojistku, co...



me se nad tim ted nechce premejslet

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.3.2014 v 23:24 | Nahoru | #919
jEkOt> Heh slušný To bych asi taky čuměl jak puk

Naposledy editováno 30.03.2014 23:27:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 08:58 | Nahoru | #920
assassin> Asi to nepomůže, ale mě teď u E39 praskla jedna zadní a už mi to hlásí chybu, i když druhá je ok.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 09:03 | Nahoru | #921
jEkOt> to je normální

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 11:46 | Nahoru | #922

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 11:55 | Nahoru | #923

_monty píše:



wtf?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 12:01 | Nahoru | #924
_monty>U330D nic neobvykleho. Tak je hodne velky "turbo efekt", kt. te rad posle mimo "trat".

S ropakem driftovat jo, ale jen ve vysokych otackach.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 12:19 | Nahoru | #925
Mne pride, ze tam proste zajel a nemoh vyject..nevim, proc by ho jinak tahal ven..

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 12:38 | Nahoru | #926

assassin píše: Maras: celkem logicky, ono pak uz zvysovat tlak moc nema smysl - detonacni horeni, dal se musi bud zefektivnenim procesu (mam za to ze vykonejsi verze te 1,8t maj vetsi (dva) mezichladice) a nebo pak sahnout do vnitrnosti. Myslim ze i u tech 140kW nejede to turbo na max ..

Ty to mas v cem v oktavce?



Jo AMK a BAM už mají kované ojnice, dva coolery atd.
Jen mě zajmá kolik jaký tam je tlak no, k03s tlačí 0.8-0.9 baru v sérii.

Nn v Leonovi

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 12:38 | Nahoru | #927
_monty> vypadá to tak, stalo se mi něco podobnýho, ale na parkovišti v zimě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 12:42 | Nahoru | #928
assassin> Hele trosku mimo misu, nevis jen tak z hlavy jestli gsxr 600 K1 mela priveru vyfuku nebo ne ?
Mam tam kompletne svody a vyfuk yoshimura, tak me jeste napadlo jestli to fakt nemuze delat tohle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 16:15 | Nahoru | #929

Creck píše: assassin> Hele trosku mimo misu, nevis jen tak z hlavy jestli gsxr 600 K1 mela priveru vyfuku nebo ne ?
Mam tam kompletne svody a vyfuk yoshimura, tak me jeste napadlo jestli to fakt nemuze delat tohle.



Myslim ze nemela, ta kazdopadne hazi chybu privery stoprocentne kdyz tam neni, ne chybu klapek.
Podle me mas bud ko servo (studenak) ko jeden ze snimacu nebo snimac spatne nastavenej

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.3.2014 v 18:32 | Nahoru | #930

Creck píše: assassin> Hele trosku mimo misu, nevis jen tak z hlavy jestli gsxr 600 K1 mela priveru vyfuku nebo ne ?
Mam tam kompletne svody a vyfuk yoshimura, tak me jeste napadlo jestli to fakt nemuze delat tohle.



Měl jsem,přívěru to nemá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist