paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vrtání vývuku
26.3.2014 v 22:44
čaute :) chtěl bych se zeptat jestli se nějak posere to když udělám na varanovi pár dir zezadu na výfuku... jestli se ztratí nějaký ten koník nebo s tím budou nějaký problémy atd... :)

Naposledy editováno 29.03.2014 12:55:06

Blokovaní uživatelé: BladeRider, Fidži_CZ
Předchozí
1 2 3
Následující

Vrtání vývuku

26.3.2014 v 22:55 | Nahoru | #1
Mám sto chutí psát mimo mísu a dát ti adresu abych se zasmál, ale strach mi to nedovolí. Tak k tématu. Je to k hovnu. Víc to řve a nic víc. Ztratí to na ceně a každýmu nad dvacet let to bude k smíchu. Teda né každýmu, ale ty nepočítám.

Vrtání vývuku

26.3.2014 v 22:55 | Nahoru | #2
Jojo vyvrtej si tam durek kolik chces, budes slyset na 100 honu a ucite ti to prida aspon 100 konu. A kdyz ne konu tak aspon centak na peru.
Co cekas ze ti tady nekdo bude rikat. Pravdepodobne to na motor nebude mit zadny dopad, ale je to blbost.
Mimochodem kdyby si hledal tak to najdes protoze to presne na varanu tak pred rokem nebo pul rokem nejaky tobe podobny mladas resil. MOc si to pochvaloval, kdyz vyvrtal zezadu do vejfuku asi 4 diry.

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 02:29 | Nahoru | #3
přesně tak, je to k hovnu, jediný co mě napadá je v městském provozu kde je bezpečnější když o tobě autaři a ostatní účastníci ví, ale do toho se ve štěkeni stejně nedostaneš

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 06:05 | Nahoru | #4
jo... čim víc honu, tim víc konu

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 06:13 | Nahoru | #5
včera jsem šel po chodníku a slyším motorku, tak se ohlídnu a nic nevidím, jdu takhle dalších 15-20s a najednou mě kolem mě projela CBR 125 s laďákem

1 reakcí na tento příspěvek Vrtání vývuku

27.3.2014 v 06:48 | Nahoru | #6
Kamos to udelal na sve male cbr a pochvaloval si to. Ztratil sice nejaky tah ve strednich otackach, ale naopak v tech vysokych se mu zatah zvysil. To je ale "sportovni" motorka, na te to smysl ma. Ale kvuli vetsimu hluku s tim neprojde pres STK, takze stejne musel koupit homologovany ladak.

1 reakcí na tento příspěvek Vrtání vývuku

27.3.2014 v 07:41 | Nahoru | #7
chtěl jsem poradit, ale když jsem si přečetl sposlední větu, mrdám na tebe ty kreténe jeden pojebanej

Naposledy editováno 27.03.2014 07:43:20

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 07:42 | Nahoru | #8
TVL proooooč

(reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 08:27 | Nahoru | #9
Novej> koukám že ty si chtěl asi psát mimo téma ;)

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 08:28 | Nahoru | #10
Také jste zaregistrovali, že foukáním dýmu na vodní hladinu se zlato nezíská?

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 08:32 | Nahoru | #11
Že bych si taky vyvrtal dirku do VYVUKU? Pls poraďte,kde tento díl hledat,rád bych byl taky IN kor když to přidá nějaký ííááhááčky

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 08:46 | Nahoru | #12
Když jsem jednou objížděl Bigy páč jsem chtěl jednoho koupit, přesně tuhle prasárnu jsem viděl. Vrtačkou nadělaný díry do originál výfuku
Krom toho že s tím neprojdeš technickou, to ještě nikomu neprodáš, páč každej normální jak uvidí něco takovýho jde raději o dům dál, stejně jako jsem to udělal já...

1 reakcí na tento příspěvek Vrtání vývuku

27.3.2014 v 08:59 | Nahoru | #13
chtěl jsem poradit, ale když jsem si přečetl poslední větu, mrdám na tebe ty kreténe jeden pojebanej

Naposledy editováno 27.03.2014 09:17:33

1 reakcí na tento příspěvek Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:08 | Nahoru | #14
Když jsem koupil VN900 Custom, měla odstraněný pokličky na výfukách a v poslední přepážce asi po 6 - 7 dírách. Každá jiná, ani nebyly symetricky. Motorka neměla hlubší zvuk, jenom dost divně "syčela". Proto jsem udělal následující - vykuchal jsem výfuky totálně. Když říkám totálně, myslim fakt totálně - zůstala jen roura (ale dle návodů na netu jsem věděl přesně co dělám). Zvuk lepší jak laďáky, motor šel rychle za plynem, posílilo spodní a střední pásmo otáček, ale byl to už fest rachot a skutečně dost dunivej (kamarád, co furt ladí HD byl zklamanej, že mam lepší zvuk).
Kuchal tak jsem to s tím, že budou dB killery jako do laďáků. A taky že byly. Verze 1 - zvuk akorát, adekvátní chopperu (hlubokej, tak trochu tlumenej, nádhernej), ale měl jsem krapet vítr z cest do zahraničí takže ještě následně verze 2 - prodloužení dB killeru, další přepážka. Motorka ztichla téměř k úrovni originálu (taky jsem to dělal podle orig. vnitřní vložky), spotřeba šla zase o něco nahoru, ve spodních a středních otáčkách tah a ochota se vytáčet nižší.
Kdyby to ten chlap nenavrtával, ani bych na to nesahal a rovnou koupil laďáky - měl jsem je teda objednaný z Creptusu, ale po roce jsem to vzdal.
Hlavně mi ale nejde do hlavy - když jsem tu motorku kupoval, měla najeto 3600 km, byla rok stará a jediný co jí bylo byl malej šmejr od boty na sedle. A někdo vezme vrtačku začně dělat tohle

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:16 | Nahoru | #15
vyvrtej to, minimalne vrtak cislo 8 a 15 der.
Prida ti to tah, kone, koule, Machr index, pero.

Buzna nejsem, ted me prijd rozkopat - Praha 4 a oprav si v te posledni vete -i- demente

(reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:23 | Nahoru | #16

novej píše: chtěl jsem poradit, ale když jsem si přečetl poslední větu, mrdám na tebe ty kreténe jeden pojebanej

Počkej, ať ti nevyhrožuje, že to rozbije hubu jako mě

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:25 | Nahoru | #17
Kravina - nevymejšlej ko*otiny Zkušenější se ti budou smát, a pak tě pozávodí nějakej 2T a stejně budeš smutnej

1 reakcí na tento příspěvek Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:29 | Nahoru | #18
Bože ty jsi dement.

2 reakcí na tento příspěvek Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:32 | Nahoru | #19
Kdo se chce po ránu pobavit, tak: http://www.motorkar...ft=157547&fid=59

Duo dětiček ze Strakonic: Dutohlav a opička Bednarik

(reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:37 | Nahoru | #20

naprcccs píše: Bože ty jsi dement.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:39 | Nahoru | #21

Piwell: ...vykuchal jsem výfuky totálně. Když říkám totálně, myslim fakt totálně - zůstala jen roura (ale dle návodů na netu jsem věděl přesně co dělám). Zvuk lepší jak laďáky, motor šel rychle za plynem, posílilo spodní a střední pásmo otáček...


Posílilo leda akusticky a dojmově. Otevření výfuku naopak zhorší krouťák ve spodním spektru otáček a zvýší výkon v horním. Proto se taky vynalezly výfukové přívěry, že? Aby se to v nízkých točkách chovalo jako přicpaný výfuk a ve vysokých naopak ucpávkou nedusilo.

(reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:40 | Nahoru | #22
Fidži_CZ> Není nic lepšího než uřvaná 4taktní dváca kterou slyšíš projíždět ještě půl hodiny

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:47 | Nahoru | #23
Napiš sem prosim tě tvojí SPZ já jen abych z motorky nezkopnul někoho jinýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:48 | Nahoru | #24

1100Virago píše: Posílilo leda akusticky a dojmově. Otevření výfuku naopak zhorší krouťák ve spodním spektru otáček a zvýší výkon v horním. Proto se taky vynalezly výfukové přívěry, že? Aby se to v nízkých točkách chovalo jako přicpaný výfuk a ve vysokých naopak ucpávkou nedusilo.



Nezáleží to na otáčkách a konstrukci motoru?

Vrtání vývuku

27.3.2014 v 09:55 | Nahoru | #25
Už jsem to tu jednomu tobě podobnýmu napsal http://www.motorkar...&p=1#goto7908038 .Vy náctiletí si nedáte pokoj,že?Ale k tématu,je to k hovnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 10:08 | Nahoru | #26

Piwell: Nezáleží to na otáčkách a konstrukci motoru?


Na tom záleží míra do jaké se to projeví, ale ten jev je pokaždé stejný. Jde o to, že v nižších otáčkách brání přetlak ve výfuku rychlému poklesu tlaku na píst po otevření výfukových ventilů. Dá se říct, že přetlak pomáhá tlačit na píst delší dobu a tím zvyšuje krouťák. Naopak ve vyšších otáčkách už to vadí kvalitnímu vyplachování a brzdí to píst při zpětném pochybu nahoru - tam už je žádoucí odpor co nejnižší.

Zlepšení vespod by mohlo nastat leda v případě, že by původní výfuky byly navrženy tak blbě, že by nefungovaly správně ani v nízkých otáčkách. Ale i v takovém případě by mělo částečné otevření dávat lepší spodek než úplné.

(reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 10:10 | Nahoru | #27

Fidži_CZ píše: Kdo se chce po ránu pobavit, tak: http://www.motorkar...ft=157547&fid=59

Duo dětiček ze Strakonic: Dutohlav a opička Bednarik



mladí startují na první drb, to je jak dobře seřízenej pincek

edit: písmenka

Naposledy editováno 27.03.2014 10:11:18

(reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 10:29 | Nahoru | #28
1100Virago> Zní to logicky. Pokud vím, u VN900 v kolenech nic není. Výfuky jsou rovné dlouhé a tlusté roury. Je tam lambda a katalyzátor (vepředu, směrem k válci). Potom dál jedna přepážka, která tam zůstala (mam pocit, že průměr tlumiče cca. 90 - 100 mm, otvor v přepážce 32 mm). Pak už u mně nezůstalo vlastně nic.
Původně první přepážka, plyny do vnitřní trubky 32 mm, dále ucpávka vnitřní trubky 32 mm, plyny ven do vnějsí trubky a zase zpět před poslední "velkou" přepážkou do vnitřní 32 mm trubky. Pak už ven z výfuku.
Na brzdě jsem to samozřejmě neměl, ale pocitově opravdu znatelně silnější spodek. Na obsah 903 ccm mi v těch vnitřních tubkách přišlo moc málo a moc malých děr po obvodu. Zjevně prioritně šlo především o utlumení hluku ...

1 reakcí na tento příspěvek Vrtání vývuku

27.3.2014 v 10:41 | Nahoru | #29
Počkejte až se vrátí ze školy, ten nám to spočítá. Hlavně mě, asi dostanu dvojtou nakládačku

(reakce na) Vrtání vývuku

27.3.2014 v 10:52 | Nahoru | #30

Fidži_CZ píše: Počkejte až se vrátí ze školy, ten nám to spočítá. Hlavně mě, asi dostanu dvojtou nakládačku



No podle pravopisu to s tou školou nebude tak horký
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 8 15.8.2024 v 11:04 Moutindown
Problém s volnoběhem Honda XL 125V Varadero Rýša77 1 29.7.2024 v 20:15 Hondapcx125
nepravidelný volnoběh Honda XL 125V Varadero sebrda 1 20.7.2024 v 07:43 Karel61
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 8 6.6.2024 v 13:18 Slávek-TDM
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders

TOPlist