Původně byla v karburátoru jehla nastavena na první zářez od zhora a dle servisního manuálu má bejt na třetím od zhora.Tak jsem to tak udělal a problém pořád stejnej.Nemohu vypnou úplně sytič.Nevíte co stím?
Trysky jsou čistý a zbytek karbce též.Kombinací zvyšování otáček kolečkem na karbci a posouváním sytiče k poloze vypnuto jsem nezvítězil.
Pokud jsou nějaký nesrovnalosti doplním informace.
Postupně jsem přidával na volnoběhu
a šel ze sytičem téměř až k jeho vypnutí,ale ani tohle nepomohlo.Jakymile jsem sytič úplně vypnul tak se snížili výrazně otáčky a motor zdechl.Motor ohřátej byl nato jak byl teplej jsem dříve už dávno jel po poli s vyplým sytičem.
Jak jsem psal výše před opravou statoru alternátoru bylo vše cajk a od té doby jsem z motorkou nic nedělal.Až te´tkom po té opravě která byla nezbytně nutná nastal tento problém.Nejspíše to teťkom svíčka hází větší jiskru než prve takže snad i tohle by mohlo mít nato vliv.
Já mám za cíl nastavit karbec jak výrobce káže.A věřím že ten karbec je ještě stále v dobrým technickým stavu ikdyž má 25.let
na smě točiti i dále,ale opět bez výsledku.Nevěřím tomu že by karbec zničeho nic po třech týdnech stání se sám nějak zaprasil ,když před opravo statoru bylo vše OK.Opravdu jsem nečekal že oprava zapalování přinese takový problém.
Nemohl se nějak změnit předstih nebo tak něco???Ba co víc když přidám plyn zdechá to a střílí plaší se to.A z výfuku vyletí černej dým.Jakmile motor klape na volnoběh z výfuku slabunký bílý dým.Rozdíl mezi polohou sytiče 1.a 2.
Myšleno pozice páčkdy sytiče odspodu není žádný myšleno že by se třebas změnily otáčky.Takže už fakt nevím co stím možná tak celej karbec rozdělat vyfoukat složit atd..
Ale jakmile posouvám páčku na polohu 3.¨čili vypnuto tak se snižují otáčky až to zdechne.Ještě mě napadá vyměnit vzduchovej filtr.Zkrátka je problém jen ve směsi na volnoběh dle mě nikde jinde.A ještě jsem zjistil že jedna z trysek co tam mám je 62. a dle manuálu má bejt 60.ale nemyslím si že by to na funkci mělo zas tak zásadní vliv.Jinak mám ještě dva karbce takový jaký se dávaly na strý Xrka ,ale to je až ta poslední štace kterou bych zkusil.
1 reakcí na tento příspěvek Problém ze sytičem/karburátorem honda XR600r
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 | novej | 8 | 21.4.2022 v 23:09 mRKEF |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R | Ales5 | 23 | 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal |
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 | fichtlusius | 9 | 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974 |