1 reakcí na tento příspěvek rozeta
1 reakcí na tento příspěvek rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozeta
rybíz5 píše: Tak pokud ti to trhá tak máš bud zuby na rozetě v pytli a nebo máš na Ho... řetez..Mažeš to někdy??A co sekundární kolečko,není taky omleté??Ložiskama v přepáčku to bude těžko
Řetěz se nemaže kvůli tření mezi rozetou a řetězem, ale kvůli tření v jednotlivejch článcích řetězu.
Ad původní dotaz. Nepíšeš, na jaké to bylo motorce. Ale obecně vzato - tohle IMHO může udělat jenom čínská rozeta. Pokud máš výrobcem předepsanej rozměr a "normální řetězovku", tak spíš přetrhneš řetěz než očešeš rozetu. Dej tam DID, Tsubaki nebo něco jinýho "normálního" a tohle se ti nestane.
Jestli máš fakt číňana, tak doporučuju odvézt do sběru a za utržený peníze si koupit 20 let starýho japonce - budeš na tom mnohem líp Ale na tohle téma je toho tady asi už fakt hodně.
Vem si, že předepsanej rozměr řetězu pro šestky bývá 525 - a většina okruhovejch litrů (200+ koní) jezdí 520 a o něčem podobným nikdo nikdy neslyšel.
Naposledy editováno 22.03.2014 09:33:02
kawasaki250 píše: no tie zubky uz mam vsetky vylamane a sekundarni je dobre .jasne mazem
No,ale to nesmíš mazat olejem,ten se tam neudrží,u nás talenti na mazání používají tuk A-OO,
a jsou v pohodě,ten řetězový převod funguje na principu VARIÁTORU,říkají mu "řetězový variátor" protože tam nemaj řemen.
Velkou výhodou je,že to nemá tvrdý záběr,tudíš drapáky vydržej o něco déle