paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Úpravy VTR1000F
20.9.2011 v 21:49
Napíšu pár poznatků z úprav VTR. Většina jich pochází z US fora http://www.superhawkforum.com/forums/index.php a něco se dá najít i na UK http://www.vtr1000.org/. Hodně mi pomohl po mailu i Roger Ditchfield z http://www.revolutionuk.co.uk/ kterej toho ví o ladění vtr asi nejvíc.
VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík

Napište i svoje zkušenosti.

úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74


Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20

(reakce na) Úpravy VTR1000F

10.11.2013 v 19:42 | Nahoru | #121
knedlo> nejdelší trible performance, boční montáž nad chladičem od assassina. Teď nevím kdo z výrobců tu boční montáž ještě má, ale u někoho jsem to určitě viděl. Ale furt nevím jestli je potřeba, i když mám zadek zvedlej o 5 mm tak je to furt stabilní dost, nebo se to projevuje ani o tom nevím.

Úpravy VTR1000F

10.11.2013 v 20:41 | Nahoru | #122
no obcas na vyjezdu ze zatacky a pak nesetrny pristani z wheelie dokaze pekne rozcukat jinak je vtr hodna nemel bys nejake foto toho uchyceni?

Úpravy VTR1000F

11.11.2013 v 08:45 | Nahoru | #123

Úpravy VTR1000F

11.11.2013 v 09:55 | Nahoru | #124
Jo, vejde se tak akorát, pěkná práce

Úpravy VTR1000F

11.11.2013 v 22:16 | Nahoru | #125
pecka ja porad premyslel o co to pripevnit chladic je vyborny napad moc dik vrhnu se do vyroby drzaku snad po me nebudete chtit cvaknout autorsky prava za napad

Naposledy editováno 11.11.2013 22:19:54

Úpravy VTR1000F

12.11.2013 v 11:07 | Nahoru | #126
Knedlo: v poho, kdybys tapal mam tuším nakej vykres :)

Úpravy VTR1000F

13.11.2013 v 13:42 | Nahoru | #127
dik uz mam neco v hlave kdyby se nedarilo tak se ozvu

Úpravy VTR1000F

15.11.2013 v 06:43 | Nahoru | #128
jen tak pro info existuje servis manual v cestine? hledam v tom AJ kolik maj bejt vule ventilu a uz me ta Anglictina s""e

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

8.3.2014 v 20:35 | Nahoru | #129
zdar pánové, ať hledám, jak hledám... poradí někdo kolik oleje do origo vidlic? z tý aj to nejsem schopnej vyluštit.. díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

8.3.2014 v 21:53 | Nahoru | #130
wwwweber> objem nevim, vyska hladiny na kterou bys to mel finalne zmerit je 130 mm od vrsku vidlice. Na standardnich vidlich s olejem 10w bych klidne zkusil 125 mm. Je potreba pred zmerenim parkrat vidlema zapumpovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

9.3.2014 v 21:42 | Nahoru | #131
Stev> díky za informaci... je to na origo... chci ho vyměnit a nastavit komplet motku na standart... prý bych se mohl divit, jak dobře to bude fungovat, i když nevim. mam v oblečku asi 120kg...

(reakce na) Úpravy VTR1000F

10.3.2014 v 08:40 | Nahoru | #132
wwwweber> jestli máš přes 100 kilo, tak moc šancí na spokojenost sériovejm vidlicím nedávám

Úpravy VTR1000F

10.3.2014 v 17:51 | Nahoru | #133
zatim dobrý, dokonce mi připadalo, že to ve dvou sedí líp, než sólo...

Úpravy VTR1000F

10.3.2014 v 21:26 | Nahoru | #134
tak jen tak abych tu byl taky trošku prospěšný kolabující napínáky rozvodů jsou na firestormovi známá věc proto jedno upozornění při vyjímání napínáku z motoru si vždycky pohlídejte aby nebyl rozvod v tahu ( vačky sjíždí z ventilu) páč jinak můžou rozvody přeskočit a to o dost zubů ( jako se to stalo mě ) a druhá rada vždycky vyjmout pouze jeden napínák páč nejsnažší časování rozvodů je podle druhýho válce
p.s: stev když tak bys to mohl hodit do prvního příspěvku

Úpravy VTR1000F

16.3.2014 v 17:01 | Nahoru | #135
Tak už jsem tu mojí krásku začal pitvat... no a začínám poznávat, jak moc byla zbořená... no nic... potřeboval bych jednu radu... jak poznám, originální výšku předních vidlí? je zátka vidlice zároveň s řidítkem, nebo ne? jo a je normální, že při standardní poloze řidítek ( je zapadlý výstupek řidítka do brýlí) nedostanu vidlice na dorazy při plnym rejdu?

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

16.3.2014 v 17:20 | Nahoru | #136
Vidle maji na konci "segrovku" ktera nedovoli aby vidle propadla brylemi, to je vychozi poloha, na max "dole"
O co se to zarazi v tom rejdu? Melo by to jit na dorazy...

(reakce na) Úpravy VTR1000F

16.3.2014 v 17:27 | Nahoru | #137
assassin> zaráží se mi to o palce.. tak jsem je roztáhnul... je tu možnost, že by byl rozdíl ve vidlích mezi ročníkama do roku 2001 a pak vejš?

Naposledy editováno 16.03.2014 17:33:28

Úpravy VTR1000F

16.4.2014 v 21:49 | Nahoru | #138
tak a jsem tu zas... prosím o radu... po 14ti dnech odstavení, jsem se dneska pokoušel nastartovat a trvalo to hoooodně dlouho, než se chytla.... jak se chytne, tak už chytne na drc a běží... že by bordel v karburátorech? filtr jsem čistil a mazal...

2 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

17.7.2014 v 10:00 | Nahoru | #139
Čau "veteráci" taky trochu začínám upravovat , hlavně přední vidle , hustší olej , pružiny a je to celkem znát . Jinak co se motoru týče , je tam dynojet ,BMC , Termignoni a TCS mod .
Trošku mně teda začala zlobit převodovka a budu to muset někde nechat seřídit na brzdě , jelikož motorka pod plnym jede krásně bez propadů , ale nad 5000/ min na né uplně plnej plyn cuká .




(reakce na) Úpravy VTR1000F

17.7.2014 v 11:17 | Nahoru | #140
SWENSON83> o převodovce jsem četl, ale neumím poradit, specifická závada tohodle modelu to není.

Úpravy VTR1000F

23.7.2014 v 08:52 | Nahoru | #141
nestraste s prevodovkou tu bych delal nerad jak se to projevuje?

(reakce na) Úpravy VTR1000F

23.7.2014 v 08:55 | Nahoru | #142
SWENSON83> ještě jsem přehlídnul to cukání nad 5 tis. Na brzdu bych to nedával, karburátory už dneska šteluje málokdo, a navíc si identifikoval problém sám. Pokud máš dynojet s vyvrtanýma dírkama navíc, tak bych je zase zaslepil. Dál bych zkusi asi obohatit směs pozicí jehel, a dal bych určitě 48 volnoběžný trysky. Já sám jsem BMC vyhodil, nebyl jsem s tím spokojenej a nechtělo se mi to dál ladit. Jezdím na papírák.

Úpravy VTR1000F

27.7.2014 v 18:47 | Nahoru | #143
ahoj mam pár dotazu,
brzdy chtěl bych je trochu oživit ,
přemýšlim brzdiče a pumpu z 954, nebo jen pumpu - panceřky - pořádný deský ?
tlumiče - přemejšlím že bych předek nechal origo jen vyměnit olej ? nebo dát i lepší pružiný ? předek mi docela sedí,
zadní tlumič je origo hrůza přemýšlim z 954 ale zas nechci přesouvat baterku atd atd. nevíte o nějakou jinom kterej má expanzu na hadičče ? co tlumič třeba z CBR 600f ? dík

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

27.7.2014 v 18:49 | Nahoru | #144
ps nechci do toho tolik sipat pač mě čekaj na zimu rozvody a lak ,

(reakce na) Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 09:47 | Nahoru | #145
Cerny-Martin> Pokud bys chtěl měnit jen pumpu, tak potřebuješ nějakou s 16 mm pístkem. Vyzkoušená je z cbr600f4i. Komplet pumpa a brzdiče z 954 funguje taky dobře. Ale pumpa z 954 na vtr brzdiče by byla moc velká. Pancéřky dej určitě.

Do tlumičů bych osobně nedával nic jinýho než 10W, můžeš si pohrát s hladinou. Origo je myslím 130 mm, zkusil bych jít na 120. Ale stejně nevyřešíš slabou kompresi kterou maj nastavenou. Jestli by se našel v ČR ladič kterej by to planžetkama doladil nevím. Racetech ventily útlumu samozřejmě fungujou nejlíp, ale to už je cenou jinde.
Jiný pružiny určitě trochu pomůžou, jestli seš mezi 70-80 kilama, měl bych tu jedny jetý 0,85 Racetech.
Jestli ti to sedí jak to je, tak asi stačí jenom vyměnit olej

Rozvody, pokud nemáš přes 100 tis, stačí jen vyměnit napínáky a zkontrolovat lišty.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 11:20 | Nahoru | #146
Stev : Vtr má najeto 90t. Takže bych raději udělal komplet,
Ať mám od toho klid, jen přemýšlím jestly nedat manuální stelovaky , poradil bys mi??
Jinak ty brzdy dám komplet z 954 brzdice sem sehnal celkem za pár kaček takže sehnat ještě pumpu,
Co se týká pruzin tak vážím spíše k 90kg, jakou úpravu tlumicu bys mi poradil ty ?

Hlavně chci řešit zadní tlumič :)

(reakce na) Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 11:30 | Nahoru | #147
Cerny-Martin> zadní tlumič jsem opomněl. Nejjednodušší je koupit jinej aftermarket. Nový Nitron nebo Wilbers, nebo jestli seženeš nějakej jetej Ohlins + další značky. Já tam mám konverzi na tlumič z CBR900 (starej fireblade), ještě se dělaly z CBR600F4i, ale spočívá to v prodloužení tlumiče, není to úplně ideální. Kdybych to dělal znovu, koupím novej co stojí myslím kolem 15ti.
Zadní tlumič je delší než na jinejch motorkách, takovej kterej by pasoval bez úpravy celkový dýlky není.
Co přesně ti na něm vadí? Ještě je možnost koupit jinou pružinu která by ti sedla a dát novej vnitřek, ale to by ti poradil spíš petrvtr_new, kterej ho předelával.

Předek bych neporadil nic jestli ti sedí, maximálně zkusit si pohrát s tou hladinou, případně pružiny 0,9.

Manuální napínáky jsou otázka, já je mám a jsem spokojenej, nehnul jsem s nastavením už 15 tis. Ale montáž ani nastavení jsem nedělal. Určitě omezíš riziko selhání těch co jsou tam původně. Ale jestli máš ten zbytek dobrej, určitě bych začal měnil jen napínáky, zbytek je řádově náročnější a kdyby fungoval dál ...

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 11:47 | Nahoru | #148
Stev: jezdím většinou ve dvouch , a na těch našich silnicích kdy jsou díry v v zatáčce je strašně tvrdej a v zatackqch spíš skáče, namam z něj dobrej pocit

(reakce na) Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 12:43 | Nahoru | #149
Cerny-Martin> tak to bych zkusil povolit odskok, ale těžko radit v tomto případě.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 13:25 | Nahoru | #150
Predpeti pružiny mám povolený mám rok 97 , de tam stelovat odskok ?? Ještě sem ba to pořádně nekoukal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm mprofa 43 1.10.2024 v 19:29 Animals21
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm Nakamito 13 17.7.2024 v 21:00 Nakamito
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 86 28.6.2024 v 22:13 ..Roko..
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 23 19.6.2024 v 11:49 Stev
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak


TOPlist